X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Και ηλεκτρική Fabia ράλι

Το Skoda RE-X1 Kreisel SKODA

Η Skoda RE-X1 Kreisel βασίζεται στην επιτυχημένη Fabia Rally2 evo.

Η Opel έκανε την αρχή, παρουσιάζοντας το ηλεκτρικό Corsa για αγώνες ράλι, που ήδη έχουν ξεκινήσει στη Γερμανία. Τώρα, η Skoda Αυστρίας, μέσω του αγωνιστικού της τμήματος και σε συνεργασία με μια εξειδικευμένη εταιρεία ηλεκτροκίνησης, την Kreisel Electric αλλά και την Baumschlager Rallye & Racing, που υποστηρίζει αγωνιστικές συμμετοχές, συνεργάστηκαν για να αναπτύξουν ένα πρωτοποριακό, πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο ράλι.

Το Skoda RE-X1 Kreisel, βασίζεται στη FABIA Rally2 evo, το πιο επιτυχημένο αυτοκίνητο παγκοσμίως της κατηγορίας Rally2, με περισσότερες από 400 μονάδες να έχουν διατεθεί και πολλές νίκες και τίτλους να έχουν έρθει σε παγκόσμια και εθνικά πρωταθλήματα. Το αγωνιστικό πρωτότυπο αυτοκίνητο πήρε ομολογκασιόν από την Αυστριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου AMF (ÖAMTC) και θα ντεμπουτάρει στο Πρωτάθλημα Ράλι της Αυστρίας. Η Skoda Motorsport εξέλιξε το σασί, στο οποίο τοποθετήθηκε το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα της Kreisel.

Το Skoda RE-X1 Kreisel SKODA

Ο ηλεκτρικός κινητήρας Kreisel Electric αποδίδει μέγιστη ισχύ 354 PS (260 kW) και μέγιστη ροπή 600 Nm σε σύγκριση με τους 291 PS (214 kW) και τα 425 Nm του turbo βενζινοκινητήρα 1.6 lt της Skoda FABIA Rally2 evo. Εκτός από το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα, το υπόλοιπο αυτοκίνητο βασίζεται στη γνωστή Skoda FABIA Rally2 evo με κάποιες τροποποιήσεις, όπως για παράδειγμα στην ανάρτηση, για να υποδεχθεί την μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 52,5 kWh, τάσης 860 Volt. Για βέλτιστη απόδοση, το μπλοκ μπαταρίας τοποθετείται όσο το δυνατόν χαμηλότερα στο πλαίσιο και ψύχεται με υγρό από την Shell E-Fluids. Η Kreisel Electric ανέπτυξε επίσης έναν ειδικό σταθμό φόρτισης, που ονομάζεται CHIMERO, με δυνατότητα λειτουργίας έως 200 kW, για χρήση κατά τη διάρκεια των αγώνων.

Το πρώτο πλαίσιο που κατασκευάστηκε από την Skoda Motorsport είναι σε ασφάλτινες προδιαγραφές. Όμως, η Baumschlager Rallye & Racing, ήδη έχει αρχίσει δοκιμές του RE-X1 Kreisel σε χωμάτινες επιφάνειες.

Η εξέλιξη και υποστήριξη του SKODA RE-X1 Kreisel από τη SKODA Motorsport, υπογραμμίζει την πολυποίκιλη εμπλοκή της SKODA με την ηλεκτρική κινητικότητα.

Καταλήγοντας, η Kreisel Electric είναι η εταιρεία που έχει αναλάβει την προμήθεια της νέας, υβριδικής τεχνολογίας της γενιάς 2022 World Rally Cars για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι της FIA (WRC).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ