X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Και με εσωτερικό αερόσακο το νέο Honda Jazz

Οι νέες τεχνολογίες δεν σταματούν, στην προσπάθεια να καταστήσουν οι κατασκευαστές τα οχήματα όλο και πιο ασφαλή για τους επιβαίνοντες.

Εχω γράψει ξανά για τον επαναστατικό κεντρικό αερόσακο, που τοποθετείται στην εσωτερική πλευρά των μπροστινών καθισμάτων και μπορεί να μειώσει την πιθανότητα τραυματισμών στο κεφάλι και στο στήθος.

Η Honda, εισάγει αυτόν τον αερόσακο στο ολοκαίνουργιο Jazz, που αποτελεί έναν από τους 10 αερόσακους του μοντέλου, συνδυάζοντάς τον με διάφορα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, όπως η τεχνολογία δομής αμαξώματος της Honda ACE και το σύστημα υποβοήθησης οδηγού Honda SENSING.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Ο νέος μπροστινός αερόσακος, λειτουργεί σε συνδυασμό με δύο άλλα χαρακτηριστικά σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης. Οι προεντατήρες της ζώνης ασφαλείας τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνοδηγό, λειτουργούν για τη μείωση της πλευρικής κίνησης των επιβατών και υποστηρίζονται περαιτέρω από το κεντρικό υποβραχιόνιο που έχει αυξηθεί σε ύψος. Συνολικά, ο αντίκτυπος αυτής της νέας προσέγγισης μπορεί να μειώσει τον τραυματισμό του κεφαλιού κατά 85% για τον επιβάτη που βρίσκεται στην πλευρά της σύγκρουσης και κατά 98% για τον επιβάτη στην άλλη πλευρά (εσωτερική δοκιμή Honda).

Επίσης, στο νέο Jazz έχει τοποθετηθεί και αερόσακου i-side στο πίσω κάθισμα, που ενεργοποιείται για την προστασία των πίσω επιβατών από πλευρικές συγκρούσεις στη μεσαία κολόνα C.

Αυτές οι νέες εξελίξεις στην ασφάλεια των επιβατών έρχονται καθώς το Euro NCAP, ο ευρωπαϊκός οργανισμός διενέργειας δοκιμών πρόσκρουσης, εισάγει νέες απαιτήσεις δοκιμών το 2020, για τις πλευρικές συγκρούσεις.

Εκτός από τον νέο μπροστινό αερόσακο, ένα σύστημα αερόσακου SRS μπροστά από το γόνατο του οδηγού, μειώνει την πρόσκρουση στα κάτω άκρα.

Στην παθητική ασφάλεια το ολοκαίνουργιο Jazz ενσωματώνει την τεχνολογία δομής αμαξώματος Advanced Compatibility Engineering (ACE) της Honda, που διασκορπίζει την ενέργεια από τη σύγκρουση σε όλη τη δομή του αμαξώματος, αλλά μειώνει επίσης την ενέργεια σύγκρουσης και στο άλλο όχημα.

Τα χαρακτηριστικά παθητικής ασφάλειας στο νέο Jazz συμπληρώνονται από τη σειρά συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού Honda SENSING που έχουν βελτιωθεί για το τελευταίο μοντέλο.

Συγκεκριμένα:

• Collision Mitigation Braking System. Το σύστημα φρεναρίσματος σύγκρουσης με βελτιωμένη νυχτερινή λειτουργία για την ανίχνευση πεζών όταν δεν υπάρχει φωτισμός δρόμου. Το σύστημα προειδοποιεί επίσης τον οδηγό όταν εντοπίζει έναν ποδηλάτη να διασχίζει τον δρόμο. Επιπλέον, το σύστημα εφαρμόζει τώρα τα φρένα όταν το Jazz διασχίζει κάθετα τον δρόμο, όταν έρχεται άλλο όχημα. Αυτό ενεργοποιείται από τη νέα κάμερα ευρείας προβολής που αναπτύχθηκε πρόσφατα.

• Adaptive Cruise Control: Διαχειρίζεται αυτόματα το κενό στο μπροστινό αυτοκίνητο και επιτρέπει στο αυτοκίνητο να παρακολουθεί την κυκλοφορία σε χαμηλές ταχύτητες σε συμφόρηση (Low Speed ​​Follow).

• Το σύστημα Lane Keeping Assist. Λειτουργεί σε ταχύτητες από 72 χλμ./ώρα σε αστικούς και επαρχιακούς δρόμους - καθώς και σε αυτοκινητόδρομους πολλών λωρίδων - για αυξημένη ασφάλεια.

• Road Departure Mitigation System: Το Σύστημα Μείωσης Αναχώρησης Οδού βοηθά τον οδηγό να μην βγει από το δρόμο. Ειδοποιεί τον οδηγό εάν εντοπίσει ότι το όχημα πλησιάζει την εξωτερική άκρη του πεζοδρομίου (σε χόρτο ή χαλίκι) ή αλλάζει λωρίδα κυκλοφορίας χωρίς να ανάψει φλας ή έρχεται ένα άλλο όχημα στη λωρίδα του.

• Traffic Sign Recognition System: Το Σύστημα Αναγνώρισης Κυκλοφοριακών Σημάτων χρησιμοποιεί την μπροστινή κάμερα ευρείας προβολής για την ανίχνευση οδικών πινακίδων. Το σύστημα αναγνωρίζει και εμφανίζει αυτόματα τα σήματα μέσω της οθόνης LCD επτά ιντσών, μόλις το όχημα περάσει την πινακίδα. Το σύστημα έχει σχεδιαστεί για να ανιχνεύει κυκλικές πινακίδες που εμφανίζουν όρια ταχύτητας και πληροφορίες «Χωρίς διέλευση». Μπορούν να εμφανίζονται δύο πινακίδες ταυτόχρονα καθώς και οι καιρικές συνθήκες.

• Το Intelligent Speed ​​Limiter αναγνωρίζει τα πινακίδες ταχύτητας κυκλοφορίας και ορίζει το όριο ταχύτητας. Εάν η πινακίδα κυκλοφορίας εμφανίζει χαμηλότερη ταχύτητα σε σύγκριση με την πραγματική ταχύτητα του οχήματος, μια ένδειξη στην οθόνη αναβοσβήνει με ήχο συναγερμού και το σύστημα μειώνει σταδιακά την ταχύτητα του οχήματος.

• Το Auto High-Beam λειτουργεί σε ταχύτητες άνω των 40 χλμ./ώρα για την αυτόματη ενεργοποίηση / απενεργοποίηση των προβολέων High Beam.

• Το Blind Spot Information για τα τυφλά σημεία και το Cross Traffic Monitor είναι στάνταρ σε επίπεδο Executive.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ