X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Και με μοτέρ 1.3 lt - 130 hp & 150 hp το Jeep Compass

Στους υποψήφιους αγοραστές του Jeep Compass προσφέρεται νέος κινητήρας Turbo των 1.3 lt, ο οποίος συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και απόδοση 130 ίππους, είτε με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, επίσης 6 σχέσεων, και απόδοση 150 ίππους.

Μία ακόμη δυνατότητα επιλογής στους υποψήφιους αγοραστές του Jeep Compass, προσφέρει η Jeep, καθώς η έναρξη της παραγωγής του μοντέλου στο ιταλικό εργοστάσιο του Melfi, συνδυάζεται με τον εξοπλισμό του μοντέλου, με τον νέο κινητήρα Turbo των 1.3 lt, ο οποίος συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και απόδοση 130 ίππους, είτε με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, επίσης 6 σχέσεων, και απόδοση 150 ίππους.

Και οι δύο εκδόσεις έχουν μέγιστη ροπή 270 Nm και κίνηση στους εμπρός τροχούς. Για πρώτη φορά στο Compass ο αγοραστής θα έχει τη δυνατότητα επιλογής του συνδυασμού αυτόματου κιβωτίου με κίνηση στους δύο τροχούς, στοιχείο που θα κάνει το μοντέλο διαθέσιμο σε ένα πολύ μεγαλύτερο μέρος του κοινού της κατηγορίας C-SUV (αυτή τη στιγμή οι αυτόματες δικίνητες εκδόσεις αποτελούν το 28% της συγκεκριμένης κατηγορίας στην Ευρώπη).

Παράλληλα, το σύστημα πολυμέσων Uconnect θα προσφέρει αναβαθμισμένες λειτουργίες συνδεσιμότητας και υπηρεσιών, ενώ ακόμα πλουσιότερη θα είναι η επιλογή όσον αφορά στις εκδόσεις εξοπλισμού, αλλά και την παλέτα των διαθέσιμων χρωματισμών για το αμάξωμα που θα περιλαμβάνει και συνδυασμούς με μαύρη οροφή.

Εκτός από το νέο κινητήρα, η νέα γκάμα του Jeep Compass αποκτά νέες ρυθμίσεις στο σύστημα διεύθυνσης, αλλά και στην ανάρτηση, όπου χρησιμοποιούνται αμορτισέρ τεχνολογίας FSD (Frequency Selective Damping), τα οποία περιορίζουν τις κλίσεις του αμαξώματος, χωρίς καμία παραχώρηση στον τομέα της άνεσης.

Τα Jeep Compass που θα παράγονται στο Melfi αναμένεται να είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά από τον Ιούνιο με τις σχετικές τιμές να ανακοινώνονται το αμέσως προσεχές διάστημα. Αντίστοιχα, από το δεύτερο εξάμηνο του έτους, διαθέσιμες θα είναι και οι νέες Plug-in Hybrid εκδόσεις Jeep Renegade 4xe και Jeep Compass 4xe (απόδοσης 190 έως 240 ίππους), οι οποίες θα έχουν εκπομπές CO2 κάτω από 50 γρ./χλμ., και λιανική τιμή προ φόρων κάτω από 40.000 ευρώ, που συνεπάγεται μηδενικό φόρο για τους εταιρικούς χρήστες (leasing).

Ο νέος κινητήρας μειώνει τις εκπομπές CO2 έως και 27%, ενώ εφοδιάζεται και με φίλτρο μικρο-σωματιδίων (Gasoline Particulate Filter).

Επίσης, το Jeep Compass 1.3Τ με το αυτόματο κιβώτιο DDCT, για πρώτη φορά θα προσφέρει και τη λειτουργία “Sport”, η οποία θα ενεργοποιείται μέσω ενός διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Με την ενεργοποίηση του προγράμματος αλλάζουν οι παράμετροι λειτουργίας του συστήματος διεύθυνσης, του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων για μια ακόμα πιο δυναμική συμπεριφορά. Ειδικότερα, στη λειτουργία Sport, οι αλλαγές πραγματοποιούνται σε υψηλότερες στροφές περιστροφής του κινητήρα και απενεργοποιείται η λειτουργία “Sailing”. Το αποτέλεσμα είναι ότι όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι, το κιβώτιο δεν ανεβάζει σχέση, ώστε να μεγιστοποιείται το «φρένο» της μηχανής και να βελτιστοποιείται η απόκριση, όταν επιλέξει και πάλι ο οδηγός να επιταχύνει.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ