Και το νέο τετράθυρο Honda Civic με τον turbo κινητήρα 1.5 lt με 180 ίππους
Μετά το λανσάρισμα στην Ελλάδα του 5θυρου αμαξώματος, η εισαγωγική εταιρεία λανσάρει και την 4θυρη έκδοση, που θυμίζει βέβαια κουπέ, βασισμένη στη δέκατη γενιά του Honda Civic.
Μάλιστα, αυτή η έκδοση προσφέρεται με τον κινητήρα βενζίνης 1.5 VTEC Turbo, σε τρεις εκδόσεις με τιμές από 26.650 ευρώ, ενώ καλύπτεται με 5 χρόνια δωρεάν service, 5 χρόνια εγγύηση, και 5 χρόνια οδική βοήθεια.
Το Civic είναι εμβληματικό μοντέλο για την Honda στην Ευρώπη και βρίσκεται στην καρδιά τόσο των πωλήσεων όσο και της παράδοσης της μάρκας στην περιοχή σε επίπεδο παραγωγής. Για πολλούς Ευρωπαίους πελάτες το Civic είναι συνώνυμο με τη μάρκα Honda και στόχος για την ομάδα εξέλιξης ήταν μία δυναμική ανανέωση του μοντέλου, που το τοποθετεί σε μία δική του κατηγορία.
Βασισμένο σε μία κληρονομιά 40 χρόνων, το αυτοκίνητο παραμένει πιστό στη φιλοσοφία του πρώτου Civic “ενός αυτοκινήτου για όλους τους ανθρώπους και όλο τον κόσμο”.
Το νέο 4θυρο μοντέλο βασίζεται σε νέα φαρδύτερη και μακρύτερη πλατφόρμα, που δημιουργεί ένα εξαιρετικά ευρύχωρο εσωτερικό, ενώ έχει ελαφρύ, εξαιρετικά άκαμπτο αμάξωμα – προϊόν καινοτόμων, νέων τεχνολογιών και τεχνικών κατασκευής. Το χαμηλότερο κέντρο βάρους και το σύστημα ανάρτησης (μαζί με το σπορ, ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης), συμβάλλει στο καλύτερο «πάτημα» του αυτοκινήτου στο δρόμο. Η 4θυρη έκδοση δίνει βάρος στους χώρους για τις αποσκευές, ενώ στην καμπίνα χωρούν άνετα 5 ενήλικες.
Σχεδιαστικά ξεχωρίζει από το σφηνοειδές αμάξωμα, που χαρίζει καλύτερη αεροδυναμική, ενώ σε σχέση με το προηγούμενο είναι 4,6 εκ. φαρδύτερο, 7,4 εκ. μακρύτερο και 2 εκ. χαμηλότερο.
Φέρει μεγαλύτερους και φαρδύτερους τροχούς και ελαστικά, μακρύ μεταξόνιο και κοντούς προβόλους. Ανάλογα με την έκδοση, τα λεπτά, high-tech εμπρός φωτιστικά σώματα διαθέτουν είτε προηγμένους προβολείς LED ή λαμπτήρες αλογόνου τύπου projector. Όλα τα μοντέλα περιλαμβάνουν φώτα ημέρας LED.
Με χαμηλότερη θέση οδήγησης, το μοντέλο εξελίχθηκε ειδικά για την Ευρώπη και δόθηκε μεγάλη έμφαση στον ακόμα περισσότερο περιορισμό των θορύβων. Επίσης, ειδικά για την Ευρώπη ρυθμίστηκε και το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας της Honda - Agile Handling Assist (AHA).
Τώρα, όσον αφορά στον τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5-L VTEC TURBO, αποδίδει 182 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και με το εξάρι μηχανικό κιβώτιο έχει μέγιστη ροπή 240 Nm μεταξύ 1.900 σ.α.λ. και 5.000 σ.α.λ., ενώ με το CVT, η ροπή των 220 Nm αποδίδεται μεταξύ 1.700 σ.α.λ. και 5.500 σ.α.λ…