X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

HONDA NSX

Κάποιος ήρωας αποφάσισε να ανακατασκευάσει ένα Honda NSX που βρισκόταν για 15 χρόνια σε ποτάμι

Acura NSX LSX SALVAGE

Το άτυχο NSX είναι πρώτης γενιάς, του 1991 και βρισκόταν στο βυθό ενός ποταμού από το 2004, από όπου ανασύρθηκε το 2019.

Αναμφίβολα, το Honda NSX πρώτης γενιάς έχει γράψει τη δική του ιστορία στην κατηγορία των supercars και είναι ένα ιδιαίτερα δημοφιλές, κλασικό πλέον αυτοκίνητο. Το να έχεις όμως ένα NSX, από το να αποκαταστήσεις ένα που βρισκόταν για 15 χρόνια στον βυθό ενός ποταμού, απέχει πάρα πολύ!

Κι όμως, κάποιοι τολμηροί αποφάσισαν να αγοράσουν το εικονιζόμενο Acura NSX (Acura είναι η μάρκα πολυτελείας της Honda στην Αμερική) και να το επαναφέρουν στην αρχική του κατάσταση. Πρόκειται για μοντέλο πρώτης γενιάς, του 1991 που καθόταν και πέρασε μιάμιση δεκαετία, από το 2004 μέχρι το 2019, στο βυθό του ποταμού Γιάντκιν της Βόρειας Καρολίνας.

Ένα Acura NSX βρέθηκε μετά από 15 χρόνια στο βυθό ενός ποταμού CHURCHLAND FIRE DEPARTMENT

Το άτυχο ιαπωνικό supercar ανακαλύφθηκε τυχαία, κατά τη διάρκεια έρευνας μια άλλης άσχετης υπόθεσης, το 2019.

Το αυτοκίνητο βγήκε τελικά σε δημοπρασία πριν λίγες μέρες και, παρά το γεγονός ότι βρίσκεται σε πολύ άσχημη κατάσταση, υπήρξε πόλεμος προσφορών μεταξύ πολλών ενδιαφερομένων. Τελικά οι νέοι του ιδιοκτήτες, το αγόρασαν έναντι 8.500 δολαρίων με σκοπό να το ξαναφέρουν στη ζωή. Εγχείρημα που θα είναι πολύ δύσκολο και δαπανηρό.

Acura NSX LSX SALVAGE

Πρόκειται για τους τρεις ιδιοκτήτες του Helix Auto Works στο Owings Mills του Μέριλαντ, μια επιχείρηση που ειδικεύεται στο Honda / Acura NSX. Ο Τζέι, ένας από τους 3 συνιδιοκτήτες δήλωσε στο Fox News Digital ότι το αυτοκίνητο προορίζεται για τον συνεργάτη του Ράμσεϊ, ο οποίος είναι ο μόνος από την τριάδα που δεν έχει NSX.

Δηλώνει μάλιστα αισιόδοξος, χάρη στην κατασκευή του NSX σε μεγάλο βαθμό από αλουμίνιο, υλικό που αντιστέκεται στη διάβρωση.

Acura NSX LSX SALVAGE

Υπάρχουν φυσικά κάποιες ζημιές στις μπροστινές κολόνες και το πίσω δεξί φτερό, αλλά δεν είναι κάτι που δεν επισκευάζεται. Παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο είχε κλαπεί, δεν φαίνεται να έχουν αφαιρεθεί εξαρτήματα, αν και αυτό θα φανεί τελικά αφού καθαριστεί από τη λάσπη που το έχει κατακλύσει. Άλλωστε, εξακολουθεί να έχει τον V6 κινητήρα ο οποίος, σύμφωνα με τα αρχεία, είχε μόλις 51.000 km στο οδόμετρο όταν χάθηκε.

Acura NSX LSX SALVAGE

Το Acura NSX είχε τιμή καταλόγου 63.000 $ στις ΗΠΑ όταν ήταν καινούργιο και σήμερα ένα αντίστοιχο μοντέλο σε τέλεια κατάσταση αξίζει περίπου 145.000 $.

Το NSX παρουσιάστηκε το 1990 και ήταν η απάντηση της Honda σε εξωτικά μοντέλα όπως η Ferrari και η Lamborghini, με τη διαφορά πως ήταν πολύ πιο αξιόπιστο και πιο εύκολο στην οδήγηση. Ήταν το supercar που μπορούσε να οδηγήσει ο καθένας. Γι’ αυτό και θεωρείται ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα επιδόσεων όλων των εποχών και εκείνο που άλλαξε για πάντα τα supercars, κάνοντάς τα πιο εύκολα στην καθημερινή χρήση.

HONDA NSX 1990

Ο κεντρικά τοποθετημένος (πίσω από τα καθίσματα) ατμοσφαιρικός 3λιτρος V6 VTEC κινητήρας απέδιδε 275 ίππους. To 1992 παρουσιάστηκε το NSX-R με έμφαση στην οδήγηση σε πίστα, το 1995 ακολούθησε η έκδοση Targa, το 1997 απέκτησε μεγαλύτερο μοτέρ V6 3,2 λίτρων και το 2002 δέχθηκε ένα περιορισμένο facelift, χάνοντας τα αναδιπλούμενα φώτα του. Η παραγωγή του σταμάτησε το 2005, ενώ η δεύτερη γενιά ακολούθησε 11 χρόνια μετά, το 2016.

HONDA NSX 2002
TAGS HONDA NSX HONDA VIRAL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ