X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Κατακόρυφη η πτώση των πωλήσεων ΙΧ σε όλη την Ευρώπη

A used car sales garage forecourt holds loads of stock behind locked gates, in Bristol, England, Tuesday May 5, 2020. The car market has suffered its "worst performance in living memory" according to trade figures released Tuesday with sales of new and used cars drastically impacted because of the COVID-19 coronavirus pandemic. (Ben Birchall/PA via AP) AP

Σημαντική η μείωση που καταγράφεται σε όλη την Ευρώπη λόγω φυσικά του κορονοϊού. Στην Ιταλία η μεγαλύτερη πτώση με το ποσοστό να φτάνει το 97,6%.

Η πανδημία του κορονοϊού, οι απαγορεύσεις κυκλοφορίας, το κλείσιμο των καταστημάτων και των εργοστασίων, έφεραν, ως φυσικό επακόλουθο, την κάθετη πτώση των πωλήσεων καινούργιων ΙΧ, τόσο στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης (εκτός, πλέον, του Ηνωμένου Βασιλείου), όσο και σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Τον Απρίλιο του 2020, οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση σημείωσαν μείωση κατά 76,3%, με 270.682 μονάδες, έναντι των 1.143.046 μονάδων του Απριλίου του 2019. Στην Ελλάδα η μείωση άγγιξε το 80,2%.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μήνες του 2020, στην Ε.Ε, κινήθηκαν: Ιανουάριος -7,5%, Φεβρουάριος -7,4%, Μάρτιος -55,1%, Απρίλιος -76,3%, έναντι των αντίστοιχων μηνών του 2019.

Η πτώση ήταν ακόμα μεγαλύτερη στην Ιταλία με 97,6% και στην Ισπανία κατά 96,5%. Κοιτάζοντας τις άλλες μεγάλες αγορές, η ζήτηση μειώθηκε κατά 61,1% στη Γερμανία, ενώ η Γαλλία σημείωσε πτώση 88,8%, τον Απρίλιο.

Από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο του 2020, η ζήτηση της ΕΕ, για καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα, μειώθηκε κατά 38,5% (​​Ιταλία -50,7%, Ισπανία -48,9%, Γαλλία -48,0%, Γερμανία -31,0%, Ελλάδα -38,3%).

Συνολικά, το 4μηνο του 2020, έχουν πουληθεί 2.751.821 μονάδες, έναντι 4.475.630 επιβατικών, το αντίστοιχο 4μηνο του 2019.

Σε όλη την Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων Ηνωμένου Βασιλείου, Ισλανδίας, Νορβηγίας, Ελβετίας, η πτώση άγγιξε το 78,3% τον Απρίλιο του 2020 (292.182 μονάδες) και στο πρώτο 4μηνο είναι -39%, με 3.347.169 νέα ΙΧ, έναντι των 5.482.072 του 4μηνου του 2019.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ