X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Κιόλας 900 παραγγελίες για την ολοκαίνουργα Toyota GR Supra

Μετά την έναρξη των κρατήσεων τον Οκτώβριο του 2018 και εν όψει της ευρωπαϊκής πρεμιέρας της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, την ερχόμενη εβδομάδα, η Toyota GR Supra είναι έτοιμη για παραδόσεις στην Ευρώπη.

Μετά από 17 χρόνια απουσίας από την αγορά, η 5 γενιά αρχικά θα κατασκευαστεί ως αποκλειστικό μοντέλο Toyota GR Supra A90 Edition, σε ματ χρώμα, 19άρες μαύρες ζάντες αλουμινίου και κόκκινο-μαύρο δερμάτινο κόκπιτ.

Ηδη, μέχει στιγμής υπάρχουν 900 παραγγελίες, οι οποίοι θα παραλάβουν τα αυτοκίνητά τους από το καλοκαίρι του 2019.

Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με κινητήρα 3.0 lt - 340 hp με ροπή στρέψης 500 Nm. Σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων, χαρακτηρίζεται από ομαλή και ισχυρή επιτάχυνση, με μεγάλες ποσότητες ροπής σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα.

FREDERIK HERREGODS

Ο χειρισμός γίνεται είτε με τις μανέτες στο τιμόνι, είτε χειροκίνητα από το λεβιέ, είτε βέβαια αυτόματα. Επίσης, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει την Normal ή την Sport λειτουργία, ανάλογα πως θέλει μα κινηθεί.

Εξάλλου, υπάρχει και η λειτουργία Launch Control, που επιτρέπει την ισχυρή επιτάχυνση από στάση με μέγιστη πρόσφυση, επιτυγχάνοντας 4,3 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα. Κι ακόμα, ο ήχος και η απόκριση του κινητήρα, το μοτίβο αλλαγής των σχέσεων, η απόσβεση, το σύστημα διεύθυνσης και η απόδοση του ενεργού διαφορικού (μπορεί να κλειδώσει έως 100%), ρυθμίζονται όταν ο οδηγός επιλέγει τη λειτουργία Sport.

Παράλληλα, ο έλεγχος ευστάθειας του οχήματος έχει μια ειδική ρύθμιση «track» που μπορεί να επιλεγεί, μειώνοντας το επίπεδο επέμβασης του συστήματος, ώστε ο οδηγός να έχει μεγαλύτερο έλεγχο της δυναμικής απόδοσης του οχήματος…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ