X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

ΚΤΕΟ: Σχεδόν 3 εκατ. οχήματα κυκλοφορούν χωρίς πιστοποιητικό- Κρατική παρέμβαση για καλύτερο έλεγχο

KTEO Prostima K.BOID

Η αμέλεια των ιδιοκτητών και οι πιθανές οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, εντοπίζονται ως οι κυριότερες αιτίες για την κατάσταση αυτή με τα πάρα πολλά οχήματα που δεν έχουν περάσει από τον υποχρεωτικό έλεγχο.

Ο αριθμός των οχημάτων που δεν έχουν περάσει από τον υποχρεωτικό περιοδικό τεχνικό έλεγχο, είναι απογοητευτικός και συνδέεται με τη συνολική εικόνα του στόλου των οχημάτων που κυκλοφορούν. Βάσει της στατιστικής εικόνας, στην Ελλάδα έχουμε τον πιο γηρασμένο στόλο οχημάτων (με μέσο όρο ηλικίας τα 17 έτη) και τώρα, όπως προκύπτει και από τα στοιχεία που αφορούν στον τεχνικό έλεγχο, φαίνεται πως δεν είναι και στην καλύτερη κατάσταση.

ΚΙΝΗΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΚΤΕΟ MOTIONTEAM


Τα σχεδόν 3 εκατομμύρια οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους χωρίς να έχουν πιστοποιητικό για την καλή τους κατάσταση από ΚΤΕΟ, “οφείλονται” τόσο σε αμέλεια από τη μεριά των ιδιοκτητών τους, όσο και στην οικονομικό δυσπραγία που φέρει τον υποχρεωτικό έλεγχο σε δεύτερη (και τρίτη) μοίρα στις προτεραιότητες πολλών νοικοκυριών.

Οι περιορισμένες πιθανότητες ελέγχου από τις αρχές, κάνουν τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων να προτιμούν τη διάθεση του ποσού για το ΚΤΕΟ, σε άλλες πιο σημαντικές για την καθημερινότητα ανάγκες του νοικοκυριού τους. Το δεδομένο αυτό έρχεται να τονίσει τον κοινωνικό αναλφαβητισμό μεγάλου μέρους των κατόχων αυτοκινήτων και μοτοσικλετών, καθώς δεν αναγνωρίζουν ως υποχρέωσή τους την ύπαρξη πιστοποίησης της καλής μηχανολογικής κατάστασης του αυτοκινήτου τους.

Με βάση το σχετικό νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών που βρίσκεται στη φάση της δημόσιας διαβούλευσης, η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (Γ.Γ.Π.Σ.) θα πρέπει να ελέγχει περισσότερες από δύο φορές το χρόνο με τη χρήση της ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων, όλα τα οχήματα που κυκλοφορούν στη χώρα, προκειμένου εκτός από εκείνα που είναι ανασφάλιστα, να εντοπίζονται και όσα δεν έχουν περάσει από έλεγχο ΚΤΕΟ.

TAGS ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ