X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Κυκλοφορεί και… οπλοφορεί η νέα BMW Σειρά 3 Sedan

Ένα πράγματι ανώτερη αισθητική μοντέλο κυκλοφορεί από την περασμένη εβδομάδα στην Ελλάδα. Κι όσοι το βλέπουν στον δρόμο, είναι δύσκολο να μην τους αποσπάσει για αρκετή ώρα την προσοχή, τουλάχιστον όσο έχουν τη δυνατότητα να το δουν, πριν εξαφανιστεί από τα μάτια τους.

Με σχεδιαστική φιλοσοφία που ξεκίνησε από τη νέα Σειρά 8, η νέα Σειρά 3 Sedan «κουβαλά» μια μεγάλη παράδοση, με πάνω από 15 εκατ. πωλήσεις από το 1975, όντας το best seller μοντέλο της γερμανική μάρκας (στην Ελλάδα έχει πουλήσει περίπου 43.000).

Τώρα, στην έβδομη γενιά της, έχει αναβαθμισμένες σπορ επιδόσεις, εκτενείς βελτιώσεις στο εσωτερικό και σύγχρονες τεχνολογίες υποστήριξης, ελέγχου και λειτουργίας και συνδεσιμότητας.

Εχοντας μεγαλύτερες διαστάσεις από την προηγούμενη έκδοση (+6 χιλιοστά ύψος, +76 σε μήκος με 4.709 μ. και +44 σε μεταξόνιο) και με πιο χαμηλό κέντρο βάρους (-10 χιλιοστά), χαρακτηρίζεται από ιδανική κατανομή βάρους εμπρός – πίσω, 50-50, ενώ ανάλογα την έκδοση είναι ελαφρύτερη έως 55 κιλά, πιο άκαμπτη και με φαρδύτερα μετατρόχια. Με όλα αυτά, βελτιώθηκε και η αεροδυναμική, με συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) από 0,26 σε 0,23 (BMW 320d), χάρης στον ενεργό έλεγχο γρίλιας αεραγωγού, τα Air Curtains και ένα σχεδόν πλήρως στεγανοποιημένο κάτω τμήμα αμαξώματος.

Στον βασικό εξοπλισμό συναντούμε προβολείς full-LED και σκούρα πίσω φώτα LED, ενώ το εσωτερικό έχει πιο οδηγοκεντρικό και ανανεωμένο, περιβάλλον. Είναι και πιο ευρύχωρη από πριν η καμπίνα, με περισσότερο χώρο για τα πόδια και τον χώρο αποσκευών (480 λίτρα), έχοντας και διαιρούμενη κατά 40:20:40 και αναδιπλούμενη πλάτη πίσω καθισμάτων.

Ανάλογα την έκδοση υπάρχει νέο σπορ δερμάτινο τιμόνι με πολυχειριστήρια, νέο πάνελ διακοπτών για έλεγχο φώτων, νέος επιλογέας ταχυτήτων και του πάνελ ελέγχου στην κεντρική κονσόλα – περιλαμβάνει iDrive Controller, διακόπτη start/stop, μπουτόν για το διακόπτη Driving Experience Control, και νέο, ηλεκτρικό χειρόφρενο. Παράλληλα, θα βρούμε και δύο θύρες USB και διεπαφή Bluetooth. Νέας σχεδίασης είναι και τα καθίσματα ώστε να παρέχουν μεγαλύτερη άνεση.

Κι ακόμα, ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει πίνακα οργάνων με οθόνη 5,7 ίντσες και Control Display με διαγώνιο οθόνης 6,5 – 8,8 ίντσες.

Στον τομέα των κινητήρων, διατίθενται έξι εκδόσεις: Τετρακύλινδρα, δίλιτρα μοτέρ βενζίνης, τετρακύλινδροι δίλιτροι κινητήρες πετρελαίου, και εξακύλινδρος κινητήρας πετρελαίου – με ισχύ από 110 kW/150 hp έως 195 kW/265 hp. Μάλιστα, προσφέρεται και ευφυής τεχνολογία τετρακίνησης στην BMW 320d xDrive Sedan. Αργότερα, θα προστεθεί στη γκάμα η σπορ έκδοση BMW M Performance και μία έκδοση BMW iPerformance με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.

Πλέον, έχουμε περισσότερες επιλογές συστημάτων πλαισίου για πρόσθετες σπορ δυνατότητες: Χαμηλωμένη ανάρτηση M Sport, Προσαρμοζόμενη Ανάρτηση Adaptive M, σπορ σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού, φρένα M Sport, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό M Sport για πλήρως μεταβλητή ‘εμπλοκή’ των πίσω τροχών, ζάντες αλουμινίου έως 19-ιντσών.

Και βέβαια, εκτεταμένη γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού προετοιμάζει το δρόμο για την αυτοματοποιημένη οδήγηση. Collision & Pedestrian Warning με λειτουργία Πέδησης, στάνταρ. Προαιρετικό είναι το Driving Assistant Professional, που περιλαμβάνει συστήματα όπως Active Cruise Control με λειτουργία Stop & Go, Steering & lane control assistant (που βοηθά στην καθοδήγηση του αυτοκινήτου από στενά περάσματα), συστήματα προειδοποιήσεων παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας (Lane Departure Warning), αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Change Warning) και πλευρικής σύγκρουσης (Side Collision Warning), Evasion Aid για αποφυγή εμποδίων, προειδοποιήσεις διέλευσης κυκλοφορίας (Crossing traffic warning system), Προτεραιότητας (Priority warning) και Λάθους κατεύθυνσης στον αυτοκινητόδρομο (Wrong-way warning system). Επίσης, διατίθεται νέα γενιά του BMW Head-Up Display.

Φέρει και νέα συστήματα σχεδιασμένα για να διευκολύνουν το παρκάρισμα και τους ελιγμούς, απαράμιλλα στην κατηγορία: Parking Assistant με αυτοματοποιημένη διαμήκη και εγκάρσια καθοδήγηση για είσοδο και έξοδο από χώρους στάθμευσης, Reversing Assistant, Park Distance Control και κάμερα οπισθοπορείας.

Εξάλλου, προστέθηκε και ο νέος BMW Intelligent Personal Assistant, ένας ευφυής, ψηφιακός βοηθός που απαντά σε απλές, καθημερινές φωνητικές εντολές, για να βοηθήσει τον οδηγό σε διάφορα καθήκοντα, όπως βελτίωση της παραγωγικότητας και ψυχαγωγία στο αυτοκίνητο.

Σημαντικά διευρυμένη είναι και η γκάμα ψηφιακών υπηρεσιών BMW Connected και BMW ConnectedDrive…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ