Λαμπρές πρεμιέρες που εντυπωσιάζουν
Δεύτερο μέρος στο αφιέρωμα για τα νέα μοντέλα που παρουσιάζονται τώρα στο Παρίσι.
Το Sport24.gr συνεχίζει το αφιέρωμα του στα νέα μοντέλα που εντυπωσιάζουν στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιου.
Toyota Corolla
Η παράδοση ενός αυτοκινήτου – θρύλου στο χώρο της βιομηχανίας, κρατά από το 1966. Οι 11 γενιές Corolla έχουν πουλήσει πάνω από 44 εκατ. οχήματα σε 150 χώρες. Τώρα, η Toyota αποφάσισε να σταματήσει το όνομα Auris και να επαναφέρει το Corolla, με τη βαριά ιστορία. Και μάλιστα θα το διαθέτει σε έκδοση Hatcback (φωτο) και σε Touring Sports. θα προσφέρεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.2 lt – 116 hp – και δυνατότητα επιλογής από δύο υβριδικά σύνολα, 1.8 lt – 122 hp ή 2.0 lt – 180 hp.
Το τελευταίο είναι μία μοναδική πρόταση στην κατηγορία, καθώς κανένας άλλος συμβατικός κινητήρας δεν μπορεί να προσφέρει έναν εφάμιλλο συνδυασμό επιδόσεων και χαμηλών ρύπων. Η Corolla έρχεται να δημιουργήσει «πονοκέφαλο» στην κατηγορία των μικρομεσαίων μοντέλων.
BMW Σειρά 3
Η πολυαναμενόμενη άφιξη στο Παρίσι. Ένα αυτοκίνητο μεγαλύτερο από το προηγούμενο, και με 36 λίτρα περισσότερου αποθηκευτικού χώρου στο κάτω πάτωμα του πορτμπαγκάζ. Είναι το πρώτο μοντέλο της BMW που χαρακτηρίζει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας. Η μεγαλύτερη αλλαγή στην καμπίνα, είναι η απλουστευμένη σχεδίαση της κονσόλας, φέρει νέας γενιάς σύστημα ψυχαγωγίας iDrive 7.0 της BMW, με αφή ή φωνητικές εντολές και θα προσφέρεται αρχικά με ένα μόνο βενζινοκινητήρα και δύο πετρελαιοκινητήρες, όλες υπερτροφοδοτούμενες τετρακύλινδρες μονάδες. Η βενζίνης 330i, χρησιμοποιεί κινητήρα 2.0 lt - 255hp και 400Nm ροπής.
Μεταδίδει ισχύ στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων οκτώ ταχυτήτων. Η 320d έχει κινητήρα 2.0 lt - 187 hp, ενώ προσφέρεται και ως τετρακίνητη 320d xDrive. Θα προστεθεί και έκδοση330d, 3.0 lt - 263hp και το επόμενο φθινόπωρο, ένα υβριδικό 330e plug-in με βενζινοκινητήρα 2.0 lt και έναν ηλεκτροκινητήρα 87 ίππων.
Mercedes B-Class
Δίνει έμφαση στα σπορ χαρακτηριστικά ενός «Sports Tourer». Μοιάζει πιο δυναμική σε σχέση με την προκάτοχό της και προσφέρει μεγαλύτερη άνεση. Επιπλέον, το εσωτερικό της είναι πιο ευρύχωρο ενώ οι κινητήρες είναι ακόμη πιο αποδοτικοί και καθαροί. Θα προσφέρεται με τα μοτέρ βενζίνης της A-Class, όπως 1.3 lt με 134 και 160 ίππους καθώς και με κινητήρες πετρελαίου 1.5 lt και 2.0 lt με ιπποδυνάμεις 148 και 188hp. Το avant-garde εσωτερικό θυμίζει πολύ την A-Class (οθόνες στον πίνακα οργάνων), ενώ το νέο interface του συστήματος πολυμέσων MBUX είναι επαναστατικό!
Κι ακόμη, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των συστημάτων υποβοήθησης που περιλαμβάνει το νέο αυτό μοντέλο και προέρχονται από την S-Class, καθιστούν τη B-Class ένα από τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα σε θέματα ενεργητικής ασφάλειας στην κατηγορία της.
Honda CR-V hybrid
Να η Honda που επέστρεψε στα υβριδικά. Το CR-V hybrid εξοπλίζεται με βενζινοκινητήρα i-VTEC 2.0 lt, έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία ιόντων λιθίου, έχοντας μέγιστη απόδοση 184 ίππους και ροπή 315 Nm. Η μοναδική τεχνολογία i-MMD της Honda, διαθέτει τρεις τρόπους οδήγησης: EV Drive με τον βενζινοκινητήρα απενεργοποιημένο, Hybrid Drive με συνδυασμό των δύο μοτέρ και Engine Drive με κίνηση μόνο από τον βενζινοκινητήρα.
Σε μια μέτρια ταχύτητα, το CR-V Hybrid κινείται για περισσότερο από το ήμισυ του χρόνου σε EV Drive, ενώ σε μεγαλύτερες ταχύτητες, το αυτοκίνητο θα είναι στο EV Drive για περίπου στο ένα τρίτο του χρόνου. Στην προσθιοκίνητη έκδοση εκπέμπει 120 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα 120 γρ./χλμ. (5,3 λίτρα/100 χλμ. κατανάλωση) και στην τετρακίνητη έκδοση έχει αντίστοιχα 126 γρ./χλμ. και 5,5 λίτρα/100 χλμ. Στην παραγωγή αυτόν τον μήνα.
Audi e-Tron 55 quattro
Είναι το τρίτο ηλεκτρικό premium SUV που λανσάρεται φέτος, ύστερα από την Jaguar I-Pace και την Mercedes EQC. Θέλει να επιτεθεί στην Tesla, έχοντας τη μεγαλύτερη μπαταρία που υπάρχει, 95kWh. Το τετρακίνητο μοντέλο φέρει δύο ασυγχρόνιστα μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα, αποδίδοντας 402 hp. Επιταχύνει σε 5,5 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα και αναπτύσσει τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα, με αυτονομία κίνησης 400 χλμ.
Σε διαστάσεις είναι μεταξύ του Q5 και Q7.
Peugeot 508 Hybrid
Τα νέα Peugeot 508 και 508 SW, παρουσιάστηκαν και με την plug–in υβριδική τεχνολογία της Peugeot, και θα διατίθενται από το δεύτερο τρίμηνο του 2019.
Η τεχνολογία είναι απλή και διαισθητική, με επιλογή κίνησης σε 2 ή 4 τροχούς, ισχύ 225hp ή 300hp. Μόνο ο βενζινοκινητήρας 1.6 lt PureTech, έχει 180 ίππους στην προσθιοκίνητη HYBRID έκδοση και 200 ίππους στην τετρακίνητη HYBRID4. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα μεταξύ 11,8 KWh (HYBRID) και 13,2 KWh (HYBRID4), εξασφαλίζοντας 100% ηλεκτρική οδήγηση μέχρι 50 χιλιόμετρα WLTP.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ηλεκτρική, αθόρυβη λειτουργία, επιτυγχάνεται έως 135 χλμ./ώρα μέγιστη ταχύτητα και μετά από αυτή εμπλέκεται ο κινητήρας βενζίνης. Διαθέτει σύστημα e-SAVE για εξοικονόμηση ενέργειας και τέσσερα προγράμματα λειτουργίας: ZERO EMISSION, SPORT, HYBRID και COMFORT.
Skoda Kodiaq RS
Το μεγαλύτερη τη τάξει SUV της τσεχικής μάρκας, είναι το πρώτο που φέρει το νέο κόκκινο λογότυπο RS, αλλά και αυτό που εφοδιάζεται με τον ισχυρότερο πετρελαιοκινητήρα στην ιστορία της Skoda ισχύος 240 ίππων. Το KODIAQ RS μπαίνει σύντομα στην παραγωγή και διαθέτει συγκεκριμένα RS χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένων των νέων προφυλακτήρων και των μαύρων στιλπνών στοιχείων όπως η γρίλια της μάσκας, τα περιγράμματα στα παράθυρα και τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών, καθώς και στους full LED προβολείς.
Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει σύστημα τετρακίνησης, ενεργητική προσαρμοζόμενη ανάρτηση Dynamic Chassis Control (DCC), προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, στάνταρ τροχούς 20 ιντσών, νέο σύστημα ενίσχυσης ήχου Dynamic Sound Boost, σπορ καθίσματα ντυμένα με διάτρητη Alcantara και ειδικό δέρμα, καθώς και ψηφιακό πίνακα οργάνων (virtual cockpit).
Vinfas
Ναι. Είδαμε και βιετναμέζικη εταιρεία αυτοκινήτων στο Παρίσι. Το Βιετνάμ αναπτύσσει ραγδαία την οικονομία του, έχοντας κάνει άλματα τα τελευταία χρόνια. Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει εργοστάσιο 335 στρεμμάτων, επενδύοντας 1,5 δισ. δολάρια. Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου παρουσίασε δύο μοντέλα. Το ένα είναι το LUX SA20, ένα SUV με σχεδιαστικά χαρακτηριστικά ευρωπαϊκών αυτοκινήτων. Εφοδιάζεται με μοτέρ βενζίνης 2.0 lt turbo – 230 hp, με 350 Nm ροπής, που συνδυάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο της ZF.
Η ποιότητα κατασκευής φαίνεται καλή, με δέρμα σε ταμπλό και καθίσματα. Φαίνεται ότι είναι έτοιμο για την ευρωπαϊκή αγορά.
Dacia Duster
Δεν είναι καινούργιο μοντέλο, αλλά το νέο στοιχείο είναι ότι πλέον θα εφοδιάζεται με τον νέο κινητήρα 1.3 TCe με ισχύ 130 και 240 Nm ροπής, έχοντας 5 ίππους παραπάνω από την προηγούμενη έκδοση, ενώ θα έχει και δεύτερη έκδοση ισχύος 150 ίππων, με 250 Nm ροπής και συν 25 ίππους παραπάνω από πριν. Αυτό κι αν είναι νέο, λοιπόν. Το μοτέρ θα είναι διαθέσιμο σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις από τα μέσα του 2019, ενώ ανανεώθηκαν και οι κινητήρες πετρελαίου, ώστε να συμφωνούν με τους νέους κανονισμούς.
Εξάλλου, θα εφοδιαστεί και με την τελευταία έκδοση του Media Nav Evolution, με Apple Car Play και Android Auto.
AIXAM
Πριν από 10 και πλέον χρόνια, είχαν εισαχθεί στην Ελλάδα, αλλά λόγω της πολυπλοκότητας της ελληνικής νομοθεσίας, αναφορικά με τον τρόπο ταξινόμησης, ο εισαγωγέας αποθαρρύνθηκε και σταμάτησε να τα εισάγει. Όμως, τα γαλλικά, μικρά αυτοκίνητα πόλης, διατίθεται σε 12 χώρες, σε εκδόσεις City, Coupé και Crossline, με θερμικό κινητήρα πετρελαίου 479 κ.εκ. και αμιγώς ηλεκτρικά σε εκδόσεις City και Coupé, αναπτύσσοντας μέγιστη ταχύτητα 45 χλμ./ώρα.
Μια χαρά για εκπαιδευτικά αυτοκίνητα για νέους σε ηλικία οδηγούς αλλά και για ηλικιωμένους, που μπορούν και ανανεώνουν το δίπλωμα μετά τα 74 έτη τους. Το αμάξωμα είναι από ABS ακρυλικό, ενώ ο κλωβός από αλουμίνιο.