X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Με 306 άλογα το πρώτο πολυτελές ηλεκτρικό CUPRA

Η θυγατρική της Seat, αποκαλύπτει το πρωτότυπο του νέου της μεγάλος SUV coupe.

Καθώς απομακρυνόμαστε από τον συμβατικό κόσμο των αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης και μπαίνουμε σε έναν κόσμο βασισμένο όλο και περισσότερο στην ηλεκτροκίνηση, η CUPRA προχωρά ένα βήμα μπροστά προς το όραμά της για ηλεκτροκίνητη απόδοση με το CUPRA Tavascan Concept, που θα αποκαλυφθεί σε λίγες ημέρες στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Με την εμφάνιση ενός SUV και την κομψότητα ενός σπορ coupe, το CUPRA Tavascan Concept είναι το πρώτο αυτοκίνητο που η CUPRA χρησιμοποιεί 100% ηλεκτρικό κινητήρα, με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Το CUPRA Tavascan Concept πήρε το όνομά του από ένα χωριό που βρίσκεται στα Πυρηναία, μοναδικό λόγω του εκπληκτικού τοπίου που το περιβάλει και του γύρω φυσικού περιβάλλοντος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία, εκτός από το CUPRA Fomentor, το οποίο θα λανσαριστεί το 2020 μαζί με άλλα δύο υβριδικά plug-in μοντέλα υψηλής απόδοσης, έχει δημιουργήσει και το πρώτο, 100% ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκινήτου, το CUPRA e-Racer.

Σχεδιαστικά, η εμπρόσθια σχεδίαση του οχήματος τονίζει την ηλεκτρική του προσωπικότητα με το φωτιζόμενο λογότυπο CUPRA που είναι τοποθετημένο χαμηλά παρέχοντας ένα εντελώς διαφορετικό σημείο εστίασης. Κάθε κανάλι εισαγωγής αέρα αυξάνει την απόδοση, επιτρέποντας στον αέρα να ρέει ομαλά σε όλο το αμάξωμα ή εσωτερικά για να κρυώσει η μπαταρία.

Η ροή του αέρα είναι ένα σημαντικό χαρακτηριστικό του CUPRA Concept. Οι «μυώδεις» θόλοι τροχών φιλοξενούν 22΄΄ ζάντες αλουμινίου που επικεντρώνονται στην καθαρή κύληση του αέρα, επιτρέποντας στο SUV coupe να ελαχιστοποιήσει την αντίσταση.

Ο πίσω διαχύτης παρέχει λειτουργική αεροδυναμική ο οποίος ενισχύεται από το κομψό φως που διατρέχει κατά μήκος το πίσω μέρος του αμαξώματος με ενσωματωμένο το λογότυπο CUPRA.

Στο εσωτερικό του Concept αντιπαραβάλλονται χρωματισμοί, δυναμικές τεχνολογίες, σχεδιαστικές λεπτομέρειες και υλικά όπως δέρμα, carbon και Alcantara δημιουργώντας μία ποιοτική καμπίνα. Ο διάχυτος φωτισμός περιβάλλοντος LED καλοσωρίζει τους επιβάτες καθώς ανοίγουν τις πόρτες.

Τα δερμάτινα bucket καθίσματα προσφέρουν λειτουργικότητα, άνεση και αφάλεια ενώ το ταμπλώ έχει την αίσθηση ότι αιωρείται προσφέροντας τόσο εστίαση όσο και αίσθηση του χώρου. Ο οδηγός έχει στη διάθεση του ένα 12,3΄΄ ψηφιακό σύστημα οργάνων που παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που συμπληρώνεται από μία οθόνη 13 ιντσών.

Στο CUPRA Tavascan Electric Concept, δύο κινητήρες, ένας ενσωματωμένος στον μπροστινό άξονα και ο δεύτερος στον πίσω άξονα, με ισχύ 225kW (306PS) και κίνηση στους τέσσερις τροχούς παρέχουν μέγιστη απόδοση. Το CUPRA Tavascan Electric Concept φτάνει τα 100km/h σε λιγότερο από 6,5 δευτερόλεπτα.

Το Concept είναι εξοπλισμένο με μπαταρία ιόντων λιθίου 77kWh, η οποία μπορεί να αποθηκεύσει αρκετή ενέργεια για να κρατήσει το όχημα σε κίνηση με αυτονομία έως 450km, στοιχείο που βασίζεται στο WLTP. Το όχημα είναι κατασκευασμένο πάνω στην πλατφόρμα MEB της Volkswagen Group και επειδή η μπαταρία είναι τοποθετημένη στο πάτωμα του Concept, το κέντρο βάρους του είναι χαμηλό, καθιστώντας το ένα πραγματικά δυναμικό αυτοκίνητο…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ