X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Με αυτά που γίναμε σοφότεροι για το νέο Nissan Qashqai

Οι παραγγελίες άνοιξαν με πολύ πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας και με τιμές από 24.490 ευρώ.

Για το νέο Nissan Qashqai έγραψα τόσο τον Ιανουάριο όσο και τον Φεβρουάριο φέτος, καθώς σταδιακά μαθαίναμε πληροφορίες από το εργοστάσιο.

Σήμερα, με ένα μόλις αυτοκίνητο στην Ελλάδα και πριν το εμπορικό του λανσάρισμα τον Αύγουστο, με τις παραγγελίες να έχουν ήδη ανοίξει, μάθαμε λίγα στοιχεία παραπάνω.

Είναι, λοιπόν, το μοντέλο αιχμής για τη Nissan, από καταβολής της ιαπωνικής μάρκας, με 5 εκατ. πωλήσεις παγκοσμίως, εκ των οποίων 3 εκατ. στην Ευρώπη και 35.000 στην Ελλάδα, από το 2007 που λανσαρίστηκε.

Ηταν το μοντέλο που χάραξε το δρόμο για τα Crossover και διατηρείται ακμαίο, στην 3η του, εξ ολοκλήρου νέα γενιά.

Σε αυτή τη διαδρομή των 14 ετών, μάκρυνε κατά 11 εκ., γεγονός που αναδεικνύει την τάση τα μοντέλα να μεγαλώνουν σε διαστάσεις, έχοντας και περισσότερους χώρους.

Διατηρεί τον συμπαγή χαρακτήρα του προκατόχου του, την άνεση και τα συστήματα ασφάλειας, όμως απέκτησε πιο τολμηρή σχεδίαση, με τονισμένους ώμους, V μάσκα, LED προβολείς, έγινε πιο μακρύ, πιο φαρδύ και ψηλότερο, με καλύτερα υλικά και ηχομόνωση.

Βασίζεται σε νέα πλατφόρμα, πιο ελαφριά και με αυξημένη ακαμψία.

Επίσης, ξεχνάμε το ντίζελ και πλέον μόνο υβριδικά σύνολα, με κινητήρα 1.3 lt με σύστημα 12V και ισχύ 140 και 158 ίππους, ενώ σε έναν χρόνο από τώρα, στα μέσα του 2022, θα λανσαριστεί και μια νέα έκδοση ePOWER, με βενζινοκινητήρα 1.5 lt, γεννήτρια ισχύος, μετατροπέα και ηλεκτρικό κινητήρα 140kW, συνολικής ισχύος 140kW (190PS). Ουσιαστικά, ο κινητήρας βενζίνης, είναι αυτός που τροφοδοτεί με ενέργεια το ηλεκτρικό μοτέρ, ώστε να κινείται αρκετά ηλεκτρικά και να έχει μειωμένη μέση κατανάλωση.

Θα προσφέρεται με κίνηση στους δύο τροχούς, μπροστά, αλλά και με σύστημα τετρακίνησης, αλλά μόνο στην έκδοση με τους 158 ίππους.

Το νέο σύστημα ελέγχου 4WD, όπως και η λειτουργία επιλογής οδήγησης είναι πιο διαισθητικό και έξυπνο, με δυνατότητα προσαρμογής στις εξωτερικές συνθήκες με πέντε λειτουργίες οδήγησης: Standard, ECO, Sport, Snow και Off-Road. Σε περίπτωση ολίσθησης ενός τροχού, ο χρόνος που ενεργεί το σύστημα 4WD έχει μειωθεί κατά 5 φορές, έως 0,2 δευτερόλεπτα.

Εκτός από το 6άρι μηχανικό κιβώτιο, το νέο κιβώτιο Xtronic CVT, συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων, είναι 6 φορές ταχύτερο από πριν, κάνοντας τις αλλαγές ανεπαίσθητες και βελτιώνοντας την κατανάλωση.

Εκδόσεις εξοπλισμού, με αναλογικό πίνακα 7 ιντσών, ή ψηφιακό 12 ιντσών.

Με 74 λίτρα παραπάνω στο πορτ-μπαγκάζ (σύνολο 504) και με διαιρούμενο πάτωμα, εξυπηρετεί μια οικογένεια.

Οι μεγαλύτεροι χώροι στην καμπίνα (+2 εκ. μεταξόνιο), σε κάνουν να αισθάνεσαι βασιλιάς.

Πλέον, οι πίσω πόρτες ανοίγουν στις 90 μοίρες, διευκολύνοντας απίστευτα την είσοδο, κυρίως σε άτομα μεγαλύτερων ηλικιών.

Το Head-up display με 10,8 ίντσες διαγώνιο, κρατά την προσοχή του οδηγού στο δρόμο.

Φέρει ορισμένες υπηρεσίες συνδεσιμότητας NissanConnect Services. Είναι δωρεάν τα πρώτα 3 χρόνια, μετά θα έχουν κάποια χρέωση. Διαθέτει και θύρες USB για τους πίσω επιβάτες.

Το νέο Qashqai είναι εξοπλισμένο με την επόμενη γενιά του συστήματος υποστήριξης οδηγού ProPILOT. Με την κωδική ονομασία ProPILOT με Navi-link, το σύστημα μπορεί να επιταχύνει και να φρενάρει το όχημα σε μία λωρίδα σε αυτοκινητόδρομο, να επιταχύνει με καθορισμένη ταχύτητα και να φρενάρει το όχημα έως την πλήρη στάση, σε συνθήκες βεβαρυμμένης κυκλοφορίας ή να επανακτήσει αυτόματα την ταχύτητα αν το όχημα έχει σταματήσει για λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα και η κίνηση μπροστά από το αυτοκίνητο έχει εξομαλυνθεί.

Κοστίζει, δε, από 24.490 ευρώ, διότι όλα τα αυτοκίνητα ακριβαίνουν, λόγω της συσσωρευμένης τεχνολογίας, προκειμένου να μειωθούν οι ρύποι και βέβαια του πλουσιότερου εξοπλισμού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ