X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

Με ένα θρύλο του DTM στη θέση του οδηγού η Alfa Romeo στο Ιστορικό "1000 Miglia" του 2024

Alfa Romeo ALFA ROMEO

Πάνω από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στη φετινή διοργάνωση, μεταξύ των οποίων και μια 1900 Super Sprint του 1956 και όλα τα κλασικά μοντέλα συνοδεύονται από μια Giulia και μια Stelvio Quadrifoglio της συλλεκτικής σειράς Super Sport.

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Έντσο Φερράρι.

Nicola Larini ALFA ROMEO


Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία.

Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Νικόλα Λαρίνι, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τον αριθμό «329», κινούμενη από 2λιτρο κινητήρα με διπλό εκκεντροφόρο και ισχύ 115 HP στις 5.500 rpm.

Οδηγός είναι ο δημοσιογράφος Αντρέα Φαρίνα, ενώ τα αριστουργήματα της ιταλικής μάρκας συνοδεύονται από μια Giulia και μια Stelvio Quadrifoglio Super Sport. Η συγκεκριμένη σειρά είναι συλλεκτική και κατασκευάστηκε ως φόρος τιμής στην πρώτη νίκη της μάρκας στα 1000 Miglia, την οποία κατέκτησε μια 6C 1500 Super Sport το 1928. Επιπλέον, στο 42ο 1000 Miglia οι θεατές έχουν για πρώτη φορά τη δυνατότητα να δουν από κοντά σε κίνηση την ολοκαίνουργια Alfa Romeo Junior.

Nicola Larini ALFA ROMEO


Η Junior είναι το μοντέλο που επαναφέρει το οδηγικό ενδιαφέρον σε μια από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες της αγοράς. Με το μοναδικό στιλ και την καθαρόαιμη Alfa Romeo ταυτότητα, το B-SUV που έχει μήκος ελάχιστα παραπάνω από 4 μέτρα σηματοδοτεί την επιστροφή της μάρκας σε μια εξόχως εμπορική κατηγορία, προσελκύοντας νέους πελάτες και δημιουργώντας την νέα γενιά των Alfisti.

TAGS ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ALFA ROMEO JUNIOR ALFA ROMEO B-SUV MILLE MIGLIA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ