Με ηλεκτρικά οχήματα η Toyota στο Τόκιο 2020
Περίπου το 90% των οχημάτων της Toyota θα είναι ηλεκτροκίνητα στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες Τόκιο 2020.
Στην έδρα της, την Ιαπωνία, η Toyota ως παγκόσμιος εταίρος των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο 2020, θα προσφέρει πλήρη σειρά ηλεκτροκίνητων οχημάτων παραγωγής, συμπεριλαμβανομένων οχημάτων που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τους αγώνες.
Με αυτόν τον τρόπο, η Toyota επιδιώκει να επιτύχει το χαμηλότερο επίπεδο εκπομπών ρύπων, από οποιουδήποτε άλλο στόλο οχημάτων έχει χρησιμοποιηθεί σε αντίστοιχους αγώνες στο παρελθόν.
Συνολικά, η Toyota θα προσφέρει συνολικά περίπου 3.700 προϊόντα ή και οχήματα για το Τόκιο 2020. Μάλιστα, το 90% του στόλου των επίσημων οχημάτων, θα είναι ηλεκτροκίνητα. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (HEV), τα ηλεκτρικά οχήματα με κυψέλες καυσίμου (FCEV), όπως το υδρογονοκίνητο Mirai, τα plug-in υβριδικά οχήματα (PHEV), όπως το Prius PHV.
Τα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας (BEV), θα περιλαμβάνουν το APM (Accessible People Mover), το e-Palette καθώς και το TOYOTA Concept-i. Η Toyota θα διαθέσει περίπου 500 FCEV και 850 BEV οχήματα, στους Αγώνες, από τα 2.700 οχήματα του επίσημου στόλου που θα παρέχει μεταφορική υποστήριξη κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων. Σύμφωνα με υπολογισμούς, ο μέσος όρος εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, από τα αυτοκίνητα των αγώνων, θα είναι κάτω από 80 γρ./χλμ.
Επιπλέον, για να αποφύγουν τις συγκρούσεις και να μετριάσουν πιθανές ζημιές ή τραυματισμούς, όλα τα εμπορικά διαθέσιμα οχήματα μεταφοράς προσωπικού θα εξοπλιστούν με τις προληπτικές τεχνολογίες ασφάλειας της Toyota, συμπεριλαμβανομένων των «Toyota Safety Sense» και «Lexus Safety System +». Επιπλέον, θα διαθέτουν Intelligent Clearance Sonar (ICS), που βοηθά στην πέδηση σε περίπτωση ακούσιου πατήματος του γκαζιού.
Η Toyota θα διαθέτει και το λεωφορείο κυψελών καυσίμου "Sora", ειδικά για τους Παραολυμπιακούς Αγώνες, για εύκολη πρόσβαση ατόμων με αναπηρικές καροτσάκια.
Τα οχήματα που κατασκευάστηκαν ειδικά για το Τόκιο 2020
APM
Περίπου 200 οχήματα θα βοηθήσουν τους συμμετέχοντες με ειδικές ανάγκες κινητικότητας να μεταφέρονται στο Ολυμπιακό Στάδιο και το Ariake Tennis Park.
e-Palette
Το πρώτο BEV της Toyota που αναπτύχθηκε ειδικά για το Autono-MaaS 2. Με ηλεκτρική πλατφόρμα χαμηλού δαπέδου και σταματώντας ακριβώς σε κάθε στάση, αφήνει ελάχιστα κενά ή ανοίγματα ανάμεσα στο πεζοδρόμιο και το λεωφορείο. Το όχημα αναμένεται να διαθέτει αυτόματη οδήγηση επιπέδου 4. =
Εκτός από την ύπαρξη χειριστή σε κάθε όχημα, για την παρακολούθηση της αυτόματης οδήγησης, η Toyota θα παρέχει επίσης ένα σύστημα ψηφιακού ελέγχου για την παρακολούθηση των γενικών συνθηκών λειτουργίας του οχήματος. Είναι μήκους 5,255 μ., πλάτους 2,065 μ. και ύψους 2,760 μ. και θα χωρά έως 20 άτομα με οδηγό, μέχρι 4 αναπηρικές καρέκλες συν 7 όρθιους επιβάτες
Toyota Concept-i
Με χαρακτηριστικό εξωτερικό σχεδιασμό «high-tech one-motion silhouette», το Concept-i ελπίζει να αποσπάσει την προσοχή στους Αγώνες, ενώ θα είναι το όχημα που θα «οδηγεί» τον μαραθώνιο. Επιπλέον, οι δημόσιοι δρόμοι, πέριξ της Toyota Showcase City «MEGAWEB» στην περιοχή Tokyo Odaiba / Toyosu, αναμένεται να χρησιμοποιηθούν για δοκιμαστικές βόλτες οχημάτων με προηγμένη τεχνολογία οδήγησης και αυτοματοποιημένη οδήγηση Επιπέδου 4 και 3. Το Concept-i έχει μήκος 4,530 μ., πλάτος 1,840 μ. και ύψος 1,480 μ. και χωρά έως 4 επιβάτες
Mirai
Περίπου 500 υδρογονοκίνητα θα παρασχεθούν για τη μεταφορά του προσωπικού των Αγώνων.
Walking Area BEVs
Η Toyota θα παράσχει περίπου 300 μονάδες για το προσωπικό ασφάλειας και του ιατρικού κέντρου…