X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Με πληθώρα ανακυκλωμένων υλικών το ηλεκτρικό Mazda MX-30

Ως κοινωνία, έχουμε συνειδητοποιήσει πλέον τις επιπτώσεις που έχουν οι πράξεις μας ως προς το περιβάλλον και την ανάγκη δημιουργίας ενός βιώσιμου μέλλοντος μέσω της ανάπτυξης προϊόντων και διαδικασιών που συμβάλλουν στη μείωση των εκπομπών ρύπων και υλικών που ρυπαίνουν.

Σε απάντηση αυτής της ανάγκης, η Mazda βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της ανακύκλωσης πλαστικών για πάνω από τρεις δεκαετίες και ήταν ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων που ανακυκλώνει προφυλακτήρες από αυτοκίνητα στο τέλος του κύκλου ζωής τους.

Από το 1992, η Mazda έχει ανακυκλώσει περίπου 1.280.000 προφυλακτήρες από ιαπωνικά αυτοκίνητα στην αγορά, μια ποσότητα που μπορεί να γεμίσει το Albert Hall τρεις φορές, ή αν τοποθετηθούν στη σειρά μπορούν να καλύψουν απόσταση από το Λονδίνο στη Μόσχα. Αρχικά, αυτοί οι προφυλακτήρες χρησιμοποιήθηκαν για την παραγωγή στυλό και πλαστικών ανταλλακτικών αυτοκινήτων.

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα στην ανακύκλωση παλαιών προφυλακτήρων, ήταν η αναποτελεσματική διαδικασία αφαίρεσης χρωμάτων. Μέχρι το 2001 η Mazda είχε βελτιώσει επαρκώς τη διαδικασία αφαίρεσης χρωμάτων για να επιτρέψει τη χρήση του πλαστικού ως ρητίνη, για τη δημιουργία νέων προφυλακτήρων και έως το 2007 είχε βελτιώσει τη διαδικασία για την αφαίρεση του 99,9% της βαφής, κάνοντας ακόμα πιο εύκολη τη διαδικασία για τη χρήση του ανακυκλωμένου πλαστικού στην κατασκευή νέων προφυλακτήρων.

Το ηλεκτρικό Mazda MX-30, που θα κυκλοφορήσει σύντομα, διαθέτει ένα ευρύ φάσμα φιλικών προς το περιβάλλον υλικών και τεχνολογιών. Ενα από τα πιο αξιοσημείωτα, είναι η χρήση ανακυκλωμένου πλαστικού.

επανεπεξεργασμένο ύφασμα από ανακυκλωμένες φιάλες PET. Η ανάπτυξη μιας νέας μεθόδου, με ολοκληρωμένη χύτευση υφασμάτων και πλαστικών ινών, κατέστησε δυνατή τη δημιουργία ενός υλικού με απαλή αφή που μπορεί να υποστεί εύκολη επεξεργασία.

Αλλά δεν είναι μόνο η ανακύκλωση πλαστικών όπου η Mazda ηγείται της βιομηχανίας. Η ιαπωνική μάρκα έχει επίσης αναπτύξει έναν κορυφαίο βιο-πλαστικό υψηλής ποιότητας, που πρωτοεμφανίστηκε στο MX-5 το 2015 και χρησιμοποιήθηκε εκτενώς σε Mazda3 και Mazda CX-3, αλλά και στο MX -30, στις μπροστινές και πίσω πόρτες.

Ακολουθώντας την ανάπτυξη του πρώτου βιο-υφάσματος στον κόσμο το 2007, η νέα Premium Vintage Leatherette της Mazda, που αναπτύχθηκε για το MX-30, παράγεται με νερό και όχι με οργανικούς διαλύτες, συμβάλλοντας στη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και καταρρίπτει την άποψη ότι το τεχνητό δέρμα είναι απλώς ένα κακό υποκατάστατο. Διαθέτει εκλεκτής ποιότητας δερμάτινη υφή, ενώ η επίστρωση σιλικόνης του δίνει το πάχος που χρειάζεται.

πλαστικού βιολογικής παραγωγής, κατασκευασμένο από φυτικά υλικά, μειώνοντας τη χρήση πετρελαίου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Τα απόβλητα φυτικών υλικών, όπως ξύσματα ξύλου και φυτικά υλικά, μετατρέπονται σε αιθανόλη η οποία στη συνέχεια μετατρέπεται σε αιθυλένιο και πολυπροπυλένιο.

Αυτή η διαδικασία είναι ουδέτερη από άνθρακα και, σε αντίθεση με τα εναλλακτικά υλικά που παράγονται από σόγια ή άμυλο αραβοσίτου, δεν μειώνει τους πόρους τροφίμων. Τα βιοπλαστικά διαθέτουν φινίρισμα υψηλότερης ποιότητας από τα παραδοσιακά βαμμένα πλαστικά και μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο για εσωτερική όσο και για εξωτερική χρήση. Η πρώτη χρήση του βιοπλαστικού έγινε στο Mazda MX-5 το 2015 και στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε στα Mazda CX-5, Mazda3, Mazda2, Mazda CX-30 και τώρα θα χρησιμοποιηθεί στο Mazda MX-30.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ