Με την τεχνητή νοημοσύνη η BMW πάει σε άλλο επίπεδο την υποστήριξη του οδηγού
Το BMW Group έρχεται τώρα με μία νέα πρόταση στην εξυπηρέτηση πελατών που βασίζεται στα δεδομένα και στην τεχνητή νοημοσύνη.
Το Proactive Care της BMW περιλαμβάνει νέα εργαλεία και δυνατότητες που βοηθούν το όχημα να εντοπίζει μόνο του τις υφιστάμενες και μελλοντικές απαιτήσεις service, ώστε σε πολλές περιπτώσεις να μπορεί να προβλέψει τις ανάγκες του πελάτη και να προσφέρει προληπτικά λύσεις. Οι πρώτες εφαρμογές για τις υπάρχουσες και τις επερχόμενες γενιές οχημάτων είναι σε λειτουργία.
Τα οχήματα BMW στέλνουν εδώ και αρκετά χρόνια δεδομένα σχετικά με το service απευθείας στους Εξουσιοδοτημένους Επισκευαστές BMW μετά από επιβεβαίωση του πελάτη. Ως εκ τούτου επιτυγχάνεται μία στοχευμένη αλληλεπίδραση μεταξύ των πελατών και του δικτύου της BMW. Μέχρι σήμερα, ο πελάτης έπρεπε ο ίδιος να προσεγγίσει τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή BMW, ενώ τώρα η BMW προσεγγίζει προληπτικά τον πελάτη.
Οι παρεχόμενες εργασίες service επεκτείνονται συνεχώς και, όπου αυτό έχει νόημα, εμπλουτίζονται με τα οφέλη που κομίζει το ευρύ πεδίο εφαρμογής της τεχνητής νοημοσύνης. Αυτό σηματοδοτεί το επόμενο στάδιο εξέλιξης στον τομέα των συνδεδεμένων οχημάτων και της εξυπηρέτησης πελατών. Ψηφιακή διάγνωση ελαστικών, μηνύματα βλαβών στο όχημα, απαιτήσεις εργασιών service είναι κάποια από τα στοιχεία που επεξεργάζεται το σύστημα.
Χάρη στην ανάλυση δεδομένων και την καταγραφή των προτιμήσεων των πελατών μπορούν να προτείνονται εξατομικευμένες λύσεις. Εδώ ισχύει η φιλοσοφία "digital-first": ανάλογα με το τι απαιτείται, ο πελάτης ενημερώνεται με ένα μήνυμα στην εφαρμογή My BMW, με μία ειδοποίηση στο αυτοκίνητο, μέσω ενός e-mail, από τον έμπορο της προτίμησής του ή μέσω τηλεφώνου από την Οδική Βοήθεια.
Το Proactive Care βελτιώνει μακροπρόθεσμα την εμπειρία εξυπηρέτησης του πελάτη, παρέχοντας από συμβουλές αυτοβοήθειας (για παράδειγμα, πώς να επιλύσετε πρόβλημα μέσω μιας απομακρυσμένης αναβάθμισης λογισμικού), μέχρι ευέλικτη υποστήριξη ώστε να διασφαλιστεί η συνέχιση του ταξιδιού ή προτείνοντας τον πλέον ενδεδειγμένο εξουσιοδοτημένο επισκευαστή, εάν δεν μπορεί να αποφευχθεί η επίσκεψη στο συνεργείο.
Ο προγραμματισμός ραντεβού μέσω διαδικτύου και ένα εξατομικευμένο βίντεο του service, συμπεριλαμβανομένης της online διαχείρισης πληρωμών, είναι μερικές μόνο από τις διαθέσιμες επιλογές. Το Proactive Care είναι διαθέσιμο παγκοσμίως για όλα τα μοντέλα BMW με BMW Operating System 7 ή μεταγενέστερο (από την έκδοση 07/2019).
Το μόνο που χρειάζονται οι πελάτες είναι ένα ενεργό συμβόλαιο BMW ConnectedDrive και να καταχωρήσουν το όχημά τους στην εφαρμογή My BMW ή στη διαδικτυακή πύλη My BMW με το BMW ID τους και να αποθηκεύσουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους. Για να είναι δυνατή η συλλογή δεδομένων, ο πελάτης πρέπει να αποδεχθεί την Πολιτική Απορρήτου στο όχημα, να ενεργοποιήσει τα push notifications στην εφαρμογή My BMW.