X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Με το δίλιτρο Subaru XV στα ορεινά

Ανάμεσα στην πληθώρα των επιλογών σε SUV αμαξώματα, υπάρχει μια εξαιρετική πρόταση από την Subaru, η οποία έχει επανέλθει δυναμικά στο προσκήνιο.

Το XV, διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες προτάσεις, επειδή διαθέτει μόνιμη, συμμετρική τετρακίνηση (από 60-40 εμπρός – πίσω, έως 50-50 στους δύο άξονες). Η πρώτη γενιά του μοντέλου κυκλοφόρησε το 2012, έχοντας πουλήσει πάνω από 700.000 μονάδες παγκοσμίως, και η δεύτερη γενιά βρίσκεται στην αγορά από τα τέλη του 2017.

Βασισμένο στη νέα πλατφόρμα της Subaru, έχει το ίδιο πάτωμα με το Impreza. Εχει χαμηλωμένο κέντρο βάρους κατά 5 χιλιοστά, αλλά αυξημένη κατά 50% σταθερότητα στις πλευρικές κλίσεις. Κι αυτό το διαπίστωσα οδηγώντας στα ορεινά, σε δύσκολα εδάφη, με τα 22 εκατοστά απόστασης από το έδαφος να αφήνουν από κάτω ακόμα και μεγάλες πέτρες.

Με 18 μοίρες γωνία προσέγγισης μπροστά και οι 29 μοίρες αποχώρησης πίσω, δείχνει ότι πηγαίνει παντού, εκεί που άλλα SUV ενδεχομένως να αντιμετωπίσουν προβλήματα.

Ένα ακόμη στοιχείο που το διαφοροποιεί, είναι –όσο κι αν ορισμένοι δυσκολεύονται να το πιστέψουν- οι 52 μοίρες που μπορεί να οδηγηθεί σε πλευρική κλίση. Κι αυτό έχει την εξήγησή του στο επίπεδο κινητήρα boxer, που φέρνει πολύ χαμηλά το κέντρο βάρους.

Δεν χρειάστηκε στη δοκιμή να χρησιμοποιήσω το X–Mode, που έχει και λειτουργία ελέγχου κατάβασης, διότι δεν το πήγα σε μεγάλες κατωφέρειες.

Στην άσφαλτο κινείται θαυμάσια και μου άρεσε πολύ στις στροφές, διότι εφοδιάζεται με σύστημα που φρενάρει τους εσωτερικούς τροφούς, δίνοντας δύναμη στους εξωτερικούς.

Το XV φέρει όλα τα σύγχρονα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, ενώ διαθέτει το σύστημα EyeSight3, με στερεοσκοπικές κάμερες.

Οδήγησα την έκδοση με τον δίλιτρο κινητήρα βενζίνης των 147 ίππων, που συνδυάζεται με αυτόματο CVT κιβώτιο ταχυτήτων. Η δύναμή του ήταν εμφανής τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα και η συνεργασία με το κιβώτιο υποδειγματική. Η κατανάλωση βέβαια είναι ένα ζητούμενο, και με στρωτή οδήγηση την κράτηση κοντά στα 9 λίτρα στα 100 χλμ. Πάντως, υπάρχει και μικρότερος κινητήρας βενζίνης, 1.6 lt που αποδίδει 114 ίππους.

Οι τιμές της δίλιτρης έκδοσης ξεκινούν από 32.675 ευρώ…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ