X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Με βαριά κληρονομιά το Mitsubishi ASX

Εκατό χρόνια συμπληρώνονται φέτος από την ίδρυση της Mitsubishi Motors (1917 – 2017) και πλέον η ιαπωνική φίρμα μπαίνει σε μια νέα εποχή, ύστερα από την εμπλοκή του ομίλου Renault Nissan που εξαγόρασε το 34% της μάρκας.

Τα πρώτα, ουσιαστικά βήματα γραφής της συνεργασίας αυτής, θα τα δούμε από το 2020, ωστόσο ένα μικρό δείγμα έχουμε από το νέο Eclipse Cross που παρουσιάσαμε την περασμένη εβδομάδα, ενώ μια μικρότερη γεύση παίρνουμε από φρεσκαρισμένο ΑSX.

Με πάνω από 900 χιλιάδες παραγωγή, από το 2010 που παρουσιάστηκε, το ASX πλέον είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα, μόνο με κινητήρα βενζίνης, βελτιωμένο στα σημεία και μόνο με κίνηση στον μπροστινό άξονα. Σχεδιαστικές αλλαγές: χρώμιο στη μάσκα, φώτα ημέρας LED, πίσω φώτα LED, νέο πάνελ, νέα κονσόλα στη βάση του επιλογέα, νέα χρώματα, θύρα USB, βελτιωμένα σε υλικά καθίσματα, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέας ταχυτήτων, οθόνη 6,5 ιντσών, Cruise Control και Bluetooth για το τηλέφωνο, νέο σύστημα ενημέρωσης / ψυχαγωγίας. Οι Ιάπωνες βελτίωσαν την ηχομόνωση αλλά και τον κινητήρα βενζίνης 1.6 Petrol που αποδίδει 117 hp με 154 Nm ροπής (15,7 Kgm) στις 4000 σ.α.λ.

Η μέση κατανάλωση, εργοστασιακά είναι στα 5,7 λίτρα / 100 χλμ., με εκπομπές 131 γρ./χλμ. CO2, που ουσιαστικά σημαίνουν ετήσια τέλη κυκλοφορίας 157,2 ευρώ. Διαθέτει σύστημα παύσης / εκκίνησης (Automatic Stop & Go), ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης και σύστημα ανάκτησης ενέργειας πέδησης με νέο σύστημα εξάτμισης, και μεγαλύτερα διαστήματα σέρβις (κάθε 20.000 χλμ.), σε συνδυασμό με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, το ASX κινείται με αξιοπρέπεια. Πλήρες πακέτο συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας (Active Stability Control, Traction Control, Hill Start Assist system, ABS, Electronic Brake Distribution, Βrake Assist, Emergency Stop signal System και 7 αερόσακοι). Τιμές από 17.120 ευρώ…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ