X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία από τη BMW

WILFRIED WULFF

Η τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης εξελίσσεται και όσο αυτό συμβαίνει, τόσο πιο προσιτή γίνεται, ενώ αποκτά και μεγαλύτερες δυνατότητες.

Η BMW, βελτίωσε ακόμα περισσότερο την απόδοση των δύο plug-in υβριδικών εκδόσεων της Σειράς 5 Sedan, οι οποίες επωφελούνται από τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα της μπαταρίας κυψελών καυσίμου για ηλεκτροκίνητα μοντέλα του BMW Group.

Η νέα μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης των BMW 530e Sedan και BMW 530e xDrive Sedan έχει συνολικό ενεργειακό περιεχόμενο αυξημένο από 9,2 σε 12,0 kWh χωρίς καμία αύξηση των διαστάσεων. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη χωρίς να καταλαμβάνει πολύ χώρο κάτω από το πίσω κάθισμα, επηρεάζοντας ελάχιστα τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών (410 λίτρα), σε σύγκριση με τις συμβατικές εκδόσεις της BMW Σειράς 5 Sedan.

Η νέα μπαταρία υψηλής τάσης φορτίζεται σε συμβατικές οικιακές πρίζες με χρήση του καλωδίου φόρτισης που περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό, σε λιγότερο από έξι ώρες, ενώ με επιτοίχιο πίνακα BMW i Wallbox, η αντίστοιχη διαδικασία φόρτισης διαρκεί 3,35 ώρες.

Το plug-in υβριδικό σύστημα και των δύο μοντέλων αποτελείται από έναν δίλιτρο, 4-κύλινδρο βενζινοκινητήρα με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo που αποδίδει 135 kW/184 hp και έναν ηλεκτροκινητήρα 83 kW/113 hp, που είναι ενσωματωμένος στο 8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic. Μαζί, οι δύο κινητήρες αποδίδουν ισχύ 185 kW/252 hp με μέγιστη ροπή 420 Nm. Η BMW 530e Sedan επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,1 δευτ., η 530e xDrive Sedan σε 6,2 δευτ., με την τελική ταχύτητα και των δύο μοντέλων να είναι 235 χλμ./ώρα.

Οσον αφορά στη διαχείριση, στο drive mode με το μπουτόν eDrive, στη στάνταρ ρύθμιση AUTO eDRIVE, η αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση είναι εφικτή με ταχύτητα έως 110 χλμ./ώρα. Με την αλλαγή σε MAX eDRIVE mode, η BMW 530e Sedan και η BMW 530e xDrive Sedan μπορούν να ταξιδεύουν με ταχύτητα ακόμα και 140 χλμ./ώρα με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Για δε την προστασία των πεζών, διαθέτει στάνταρ ακουστική λειτουργία προειδοποίησης του πεζού, όταν το όχημα κινείται ηλεκτρικά με ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα.

Στην BMW 530e Sedan, η οδήγηση μηδενικών ρύπων είναι τώρα εφικτή για 61 - 66 χλμ. και στην BMW 530e xDrive Sedan 55 - 58 χλμ.. Στο μικτό κύκλο, η κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται από 1,8 – 2,0 λίτρα/100 χλμ. και η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας από 14,5 – 13,6 kWh/χλμ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι και οι δύο υβριδικές εκδόσεις της BMW Σειράς 5 Sedan πληρούν τις προϋποθέσεις για μειωμένη φορολογία εταιρικού αυτοκινήτου στη Γερμανία (ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού) λόγω των χαμηλών εκπομπών CO2 και της μεγάλης ηλεκτρικής αυτονομίας. Μόνον το ήμισυ της τιμής τιμοκαταλόγου χρησιμοποιείται για τον υπολογισμό του χρηματικού οφέλους από την ιδιωτική χρήση του εταιρικού αυτοκινήτου…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ