Megane R.S. Ultime: Φόρος τιμής σε ένα μοντέλο-θρύλο και ξεχωριστός επίλογος για την Renault Sport
Η Renault Sport κλείνει έναν συναρπαστικό κύκλο σπορ μοντέλων και επιτυχιών που ξεκίνησε το 1976, παρουσιάζοντας μια νέα ειδική έκδοση η οποία τιμά το Megane R.S. που γράφει ιστορία από το 2003.
Το εντυπωσιακό Renault που βλέπετε στις φωτογραφίες ονομάζεται Ultime. Πρόκειται για μια ειδική έκδοση που σημαίνει το τέλος της σειράς Megane R.S. - αλλά όχι μόνο! Είναι παράλληλα το τελευταίο μοντέλο με το λογότυπο της Renault Sport. Από εδώ και μπρος, τη σκυτάλη των σπορ μοντέλων της Γαλλικής μάρκας, παίρνει η Alpine.
Το Megane R.S. Ultime θα παραχθεί σε μόλις 1.976 αριθμημένες μονάδες, νούμερο που παραπέμπει στο έτος ίδρυσης της Renault Sport (1976). Βασίζεται στο Megane R.S. Trophy και φέρει την υπογραφή του Laurent Hurgon, του οδηγού που συνέβαλλε στην εξέλιξη και έγραψε όλα τα ρεκόρ στις πίστες με το Megane R.S.
Αισθητικά ξεχωρίζει χάρη σε στοιχεία όπως οι λωρίδες που αποτυπώνουν τη νέα εταιρική ταυτότητα της Renault, οι μαύρες λεπτομέρειες που τονίζουν το σπορ χαρακτήρα του μοντέλου και τα γραφικά που είναι εμπνευσμένα από το διπλό διαμάντι, το νέο λογότυπο της Γαλλικής μάρκας.
Φυσικά, οι διαφορές δεν σταματούν εκεί. Το αμάξωμα του Megane R.S. Ultime διαθέτει φαρδύτερα φτερά εμπρός (κατά 60 mm) και πίσω (45 mm), πλευρικές εισαγωγές αέρα, φωτιστικά σώματα τεχνολογίας R.S. Vision, κεντρική απόληξη εξάτμισης, κεραία σε μορφή πτερυγίου, πίσω σποϊλερ οροφής και διαχύτη.
Επιπλέον, λεπτομέρειες όπως τα λογότυπα, οι χειρολαβές των θυρών, τα πλαίσια των παραθύρων, οι τροχοί (ακόμη και τα μπουλόνια), τα καπάκια στις πλήμνες, ο πίσω διαχύτης και το σποϊλερ σε στυλ Formula 1 στον μπροστινό προφυλακτήρα, είναι σε μαύρο χρώμα.
Στο εσωτερικό ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει καθίσματα bucket της Recaro με επένδυση Alcantara, σε απόχρωση titanium black και κεντημένο λογότυπο R.S., κάρτα-κλειδί hands free διακοσμημένη με τις λωρίδες σε μοτίβο διαμαντιού, αποκλειστικές επενδύσεις στα μαρσπιέ και μεταλλικό πινακιδάκι δίπλα στο λεβιέ των ταχυτήτων, στη βάση της κεντρικής κονσόλας, στο οποίο αναγράφονται η σειρά παραγωγής και η υπογραφή του Laurent Hurgon.
Υπάρχουν ακόμη οθόνη πλοήγησης 9,3 ιντσών με ηχοσύστημα Hi-Fi της Bose, ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 10 ιντσών, όργανο τηλεμετρίας R.S. Monitor, προσαρμοζόμενο cruise control και σύστημα υποβοήθησης ελιγμών με απεικόνιση περιβάλλοντος 360°. Η λίστα των έξτρα περιλαμβάνει σύστημα head-up-display, ηλιοροφή και μία ειδικά σχεδιασμένη κουκούλα που θα ενθουσιάσει όσους επιλέξουν αυτό το συλλεκτικό μοντέλο.
Βέβαια, αυτό που θα ενθουσιάσει περισσότερο είναι οι επιδόσεις και η οδηγική εμπειρία. Το Megane R.S. Ultime κινείται από τον γνωστό 2λιτρο 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που αποδίδει 300 ίππους και ροπή 420Nm. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EDC και μηχανικό διαφορικό Torsen, ενώ εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,7’’.
Παράλληλα, είναι εξοπλισμένο με ημισλίκ ελαστικά Bridgestone Potenza S007 που εξελίχθηκαν ειδικά για το Megane R.S. Trophy R, σε συνδυασμό με ζάντες Fuji Light 19 ιντσών και φρένα της Brembo με διπλή χύτευση και κόκκινες δαγκάνες. Το σπορ σύνολο ολοκληρώνουν ο μπροστινός άξονας με την ανεξάρτητη ανάρτηση, το χαμηλωμένο πλαίσιο Cup, τα υδραυλικά bump stops και το σύστημα τετραδιεύθυνσης 4CONTROL, που υπόσχονται μια απόλυτη εμπειρία οδήγησης, τόσο στην πίστα όσο στον ανοιχτό δρόμο.
Το Megane R.S. Ultime θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο κοινό, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο στις 23 Ιανουαρίου του 2023. Η επιλογή της Ιαπωνικής πρωτεύουσας δεν είναι τυχαία, καθώς στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου εκτιμάται ότι υπάρχουν περί τους 10.000 οπαδούς των σπορ μοντέλων της Renault.