X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Mercedes-AMG GT R Roadster: η ανοικτή πρόκληση

Λίγες ώρες πριν τη θαυμάσει το κοινό, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, που ανοίγει αύριο το πρωί τις πύλες του για τους δημοσιογράφους και από την Πέμπτη θα λειτουργεί για το κοινό, είχαμε την ευκαιρία, πριν από λίγο, σε ειδική εκδήλωση της Mercedes-Benz, να θαυμάσουμε από κοντά την τελευταία εκδοχή ενός πανίσχυρου αυτοκινήτου.

Σχεδόν τρία χρόνια μετά το λανσάρισμα του GT R Coupe, η Mercedes-AMG πλαισιώνει το μοντέλο με την ανοικτή του, διθέσια (Roadster) έκδοση, που και αεροδυναμική είναι πολύ γρήγορη. Χάρη στη νέα, υφασμάτινη, ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή τριών στρωμάτων, επιταχύνει σε 3,6 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, ενώ αναπτύσσει τελική ταχύτητα 317 χλμ./ώρα.

Αποστολή στη Γενεύη: Δημήτρης Μπαλής

Όλα αυτά προέρχονται από έναν twin-turbo κινητήρα βενζίνης 4.0 lt V8, που αποδίδει 577 ίππους με 700 Nm ροπής, μεταφέροντας την κίνηση στον πίσω άξονα, μέσω ενός 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.

ΜΕRCEDES FORMULA E

Από πέρυσι έχει ανακοινώσει η Mercedes την είσοδό της στον κόσμο των ηλεκτρικών μονοθεσίων (Formula E). Κι αυτό δεν ήταν έκπληξη, καθώς βρισκόμαστε στα πρώτα χρόνια της ανάπτυξης της ηλεκτροκίνησης στην Ευρώπη και διεθνώς, με τα επόμενα χρόνια να αναμένονται συγκλονιστικά στον τομέα αυτό.

Πριν από λίγο, η γερμανική μάρκα αποκάλυψε για πρώτη φορά το δικό της ηλεκτρικό μονοθέσιο, το Mercedes-Benz EQ Silver Arrow 01. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Formula E, όλα τα μονοθέσια έχουν ίδιο σασί και μόνο στον κινητήρα έχει η κάθε εταιρεία – ομάδα, το ελεύθερο να παρουσιάσει το δικό της σύνολο. Η Mercedes-Benz, θα συμμετάσχει στο επόμενο πρωτάθλημα Formula E 2019/2020, ο οποίος αναμένεται να έχει ακόμα πιο σκληρό ανταγωνισμό, δεδομένου ότι συμμετέχουν η Audi, η Nissan, η Renault, η DS, η Mahindra, η Nio κ.α.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ