X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Mercedes-Benz: Στο δρόμο με την A180d Sedan

Η «μπερλίνα», το παλιό κλασσικό σεντάν, όσο μεγάλη και να είναι η πλημμυρίδα των SUVs και Crossovers, θα είναι πάντοτε στο γενετικό κώδικα της Mercedes-Benz.

Η «μπερλίνα», το παλιό κλασσικό σεντάν, όσο μεγάλη και να είναι η πλημμυρίδα των SUVs και Crossovers, θα είναι πάντοτε στο γενετικό κώδικα της Mercedes-Benz - και αυτό αποδεικνύεται με αυτή, τη σεντάν παραλλαγή της A-Class, που τοποθετείται κάτω ακόμα και από τη CLA.

Στο τιμόνι ο Δημήτρης Μπαλής

Πέρα από το σχεδιασμό της ουράς, και ορισμένες χωροταξικές και μηχανικές λεπτομέρειες, η A-Class Sedan δεν έχει διαφορές από το γερμανικό μικρό hatchback. Στόχος της είναι να αποτελέσει μια πιο οικονομική εναλλακτική σε σχέση με τη σπορτίφ, και κατά 14 εκατοστά μεγαλύτερη σε μήκος, CLA.

Παρότι ο τρίτος πίσω όγκος είναι σχετικά διακριτικός, και αφομοιώνεται αρμονικά με το υπόλοιπο αμάξωμα με την αρκετά κεκλιμένη πίσω κολώνα που προσεγγίζει την coupe αισθητική, το μήκος σε σχέση με την hatchback έχει αυξηθεί κατά 13 εκατοστά, συνολικά στα 4,549 εκ.

Mercedes-Benz A 250 e Limousine, iridiumsilber metallic, Leder schwarz;Kraftstoffverbrauch gewichtet 1,4 l/100 km, CO2-Emissionen gewichtet 33-32 g/km, Stromverbrauch gewichtet 14,8-14,7 kWh/100 km* Mercedes-Benz A 250 e Sedan, iridium silver metallic, Leather black;Weighted fuel consumption 1.4 l/100 km, weighted CO2 emissions 33-32 g/km, weighted power consumption 14.8-14.7 kWh/100 km* DAIMLER AG

Αυτό σημαίνει ότι προσφέρεται λίγος παραπάνω χώρος για τους πίσω επιβάτες, χωρίς προβλήματα για τα κεφάλια τους παρά το κεκλιμένο πίσω μέρος, λίγο πιο εύκολη πρόσβαση από τις πίσω θύρες, καθώς και ότι ο χώρος αποσκευών χωρά πια 420 λίτρα.

Δάπεδο και μεταξόνιο (2,729 μ.) είναι ίδια με την hatchback, όπως φυσικά και ο σχεδιασμός του ρύγχους με τις δυναμικές του γραμμές, τη χαμηλά τοποθετημένη γρίλια, τους μεγάλους πλευρικούς αεραγωγούς και τα αιχμηρά φώτα LED.

Στο εσωτερικό δεν έχει αλλάξει κάτι: δεσπόζουν, εδώ, οι δύο κεντρικές ψηφιακές οθόνες υψηλής ευκρίνειας (αριστερά των οργάνων και δεξιά των πολυμέσων και των πληροφοριών του οχήματος), που στο αυτοκίνητο δοκιμής μας έχουν διαγώνιο 10,25 ιντσών. Σε βασικότερες εκδόσεις ξεκινούν από τις 7 ίντσες.

Το σύστημα πολυμέσων MBUX της γερμανικής εταιρείας ελέγχεται είτε από τα χειριστήρια στο τιμόνι, είτε από το touchpad στη βάση της κεντρικής κονσόλας, είτε με φωνητικές εντολές (στα αγγλικά). Η ποιότητα υλικών, χειριστηρίων, διακοπτών είναι παρεκκλίνουν καθόλου από τα υψηλά δεδομένα και των μεγαλύτερων Mercedes-Benz.

Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη, τόσο ο κινητήρας όσο και η ανάρτηση έχουν ρυθμιστεί με γνώμονα την άνεση και οικονομία. Με χωρητικότητα 1.5 λίτρου, ο ευρύτερα γνωστός αυτός πετρελαιοκινητήρας, με άμεσο ψεκασμό και turbo μεταβλητής γεωμετρίας, αποδίδει 116 ίππους και 260 Nm ροπής στο φάσμα 1.750-2.750 στροφών.

Παράλληλα, το αυξημένο στα 1.455 κιλά βάρος της Sedan έκδοση οδήγησε τους μηχανικούς της Mercedes-Benz να κάνουν λίγο κοντύτερη την πρώτη σχέση του ταχύτατου, και εξαιρετικά ομαλού στις αλλαγές σχέσεων, αυτόµατου κιβωτίου διπλού συµπλέκτη επτά ταχυτήτων.

Κατά συνέπεια, η A180d Sedan δεν θα «κρεμάσει» σε ροπή σε καμία περίσταση, ενώ επιτρέπει κι λίγη πίεση για πιο σβέλτη οδήγηση. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 10,6 δευτερόλεπτα, και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 206 χλμ./ώρα.

Η μέση του κατανάλωση, με λίγη προσοχή, μπορεί εύκολα να κρατηθεί κάτω από τα 7,0 λίτρα/100 χλμ., αλλά και στον αυτοκινητόδρομο κοντά στα 6,0 λίτρα. Σε αυτό βοηθά, βεβαίως, και ο καλός αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας (0,25), ο οποίος περιορίζει λίγο και τον ήχο στο ταξίδι - μαζί με την καλή ηχομόνωση του λίγο θορυβώδους κινητήρα.

Όσο για την άνεση στο δρόμο, η ρύθμιση της ανάρτησης της Sedan εκδοχής είναι προσανατολισμένη ξεκάθαρα σε αυτό το στόχο. Φιλτράρει εξαιρετικά το οδόστρωμα, παρά τον ημιάκαμπτο πίσω, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δυσκολεύεται να κρατήσει υπό έλεγχο τις κλίσεις στις στροφές. Η ακαμψία του δαπέδου και το χαμηλό κέντρο βάρους οπωσδήποτε συμβάλλουν καίρια. Περί ποιότητας κύλισης στο ταξίδι, ουδείς λόγος.

Με τιμή που ξεκινά από τα 30.300 Ευρώ -φυσικά με την πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης και εξοπλισμού- η Mercedes-Benz A180d Sedan είναι ακριβότερη της αντίστοιχης Hatchback, αλλά περίπου τρεις χιλιάδες Ευρώ φθηνότερη από την CLA με τον ίδιο κινητήρα - για όσους θέλουν μια πιο προσιτή μπερλίνα…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ