ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Mercedes: Οδηγούμε την πανίσχυρη έκδοση X-Class 350 d 4MATIC

Mercedes: Οδηγούμε την πανίσχυρη έκδοση X-Class 350 d 4MATIC

Αισθάνεται ότι δεν οδηγείς ένα ελαφρύ επαγγελματικό, εκτός κι αν κοιτάξεις πίσω και δεις την καρότσα και συνειδητοποιήσεις ότι κάθεσαι στο τιμόνι της Mercedes X-Class.

Είναι τέτοια η συμπεριφορά του μοντέλου, που κάλλιστα συγκρίνεται με SUV, καθώς οι δυνατότητές του είναι τεράστιες. Αλλωστε, φέρει πολλά χαρακτηριστικά από την G-Class, σε τεχνογνωσία και ταυτόχρονα τεχνολογία, άνεση, ποιότητα υλικών και κύλισης, ενός επιβατικού αυτοκινήτου ελευθέρου χρόνου.

Αυτή τη φορά οδήγησα την πανίσχυρη έκδοση X-Class 350 d 4MATIC, η οποία εφοδιάζεται με κινητήρα πετρελαίου 3.0 lt V6 με 258 ίππους στις 3.400 σ.α.λ. Εκείνο βέβαια που εντυπωσιάζει, είναι τα 550 Nm ροπής, μεταξύ 1.400 και 3.200 σ.α.λ., κάτι που προσδίδει τεράστια «έκρηξη» στην εκκίνηση, αλλά και όπου τη χρειαστεί, στα δύσκολα. Ο κινητήρας διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού Common Rail με πιεζοηλεκτρικά μπεκ, υπερπλήρωση με στροβιλοσυμπιεστές καυσαερίων και τεχνολογία SCR (Selective Catalytic Reduction).

Μάλιστα, με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 7G-TRONIC PLUS, μπορεί να επιταχύνει στα 7,9 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, ενώ μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα έως 205 χλμ./ώρα. Το μοτέρ, είναι πολύ ελαστικό και δεν ζορίζεται, ακόμα και με υψηλή ταχύτητα. Εξαιρετικές οι αλλαγές ταχυτήτων στα κλειστά κομμάτια, ενώ στον αυτοκινητόδρομο είναι τέτοια η στιβαρότητα που πραγματικά οδηγείς σαν να έχεις τεθωρακισμένο.

Mercedes: Οδηγούμε την πανίσχυρη έκδοση X-Class 350 d 4MATIC

Η απόσταση από το έδαφος είναι 20,2 εκ. (και 2,0 εκ. υψηλότερη με την προαιρετική off-road ανάρτηση), ενώ η γωνία προσέγγισης φτάνει τις 30,1 μοίρες, η διαφυγής τις 25,9 και η ράμπας τις 20,4 μοίρες. Επίσης, έχει την ικανότητα βύθισης σε 60 εκ. υδάτινου περάσματος και κίνησης σε πλευρική κλίση ως 49,8 μοιρών, ενώ για εκτός δρόμου διαδρομές, η τετρακίνηση 4MATIC σε συνδυασμό με τον πίσω άξονα ανάρτησης 5 συνδέσμων και το πίσω μπλοκέ διαφορικό, αποδίδουν απίστευτα. Μπροστά στην ανάρτηση, υπάρχουν διπλά ψαλίδια, για καλύτερη άνεση, ενώ μπορούμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε τέσσερα προγράμματα οδήγησης, ECO ή Sport, αφήνοντας τα Manual και Off Road για την κίνηση εκτός δρόμου.

Οσον αφορά στην μέση κατανάλωση, έδειξε κάτι παραπάνω από 11 λίτρα στα 100 χλμ., περίπου 2 λίτρων παραπάνω από την εργοστασιακή μέτρηση.

Η διπλοκάμπινη έκδοση, διαθέτει αρκετό χώρο στην καρότσα με 2,466 τ.μ. όγκου, 1,58 μ. μήκους και ωφέλιμου φορτίου 1.062 κιλών, ενώ έχει δυνατότητα ρυμούλκησης 3.200 κιλών. Προφανώς, αυτή την έκδοση την προτιμούν αυτοί που ξέρουν τις ανάγκες που έχουν σε μεταφορά εμπορευμάτων και κυρίως αυτοί που έχουν οικογένεια και θέλουν να τη μεταφέρουν χωρίς να χρειάζεται να έχουν και δεύτερο, επιβατικό αυτοκίνητο.

Mercedes: Οδηγούμε την πανίσχυρη έκδοση X-Class 350 d 4MATIC

Μάλιστα, δεν στερείται ανέσεων, με δερμάτινες επενδύσεις, COMAND Online, που απεικονίζει όλες τις πληροφορίες ψυχαγωγίας, πλοήγησης και επικοινωνίας καθώς και επίσης την εικόνα της κάμερας 360° του συστήματος αυτόματης στάθμευσης Parktrοnic, οθόνη αφής 8,4 ιντσών.

περιλαμβάνει στον εξοπλισμό της συστήματα όπως τα Active Brake Assist και Διατήρησης Λωρίδας, το σύστημα ευστάθειας ρυμουλκούμενου (Trailer Stability Assist), καθώς και στοιχεία πολυτελείας όπως οι προβολείς LED High Performance.

Στον τομέα της ασφάλειας, φέρει στάνταρ 7 αερόσακους και ESP καθώς και πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης, όπως το Active Brake Assist, το Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας, το Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Κυκλοφορίας, το Σύστημα Περιορισμού Ταχύτητας Κατάβασης, το σύστημα ευστάθειας ρυμουλκούμενου (Trailer Stability Assist), σύστημα κλίσης έκτακτης ανάγκης, κάμερα οπισθοπορείας κ.α…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ