X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Μια Ferrari, παραγγελιά…

Κατακόκκινη, ξεχωριστή, μοναδική, με V12 μοτέρ, δημιουργήθηκε αποκλειστικά για έναν πελάτη - λάτρη της ιταλικής φίρμας.

Είναι πολλοί αυτοί που διαθέτουν χρήματα για να βελτιώσουν ακόμα και ένα πανάκριβο αυτοκίνητο, που συνήθως έχει τα πάντα. Όμως, υπάρχουν και ορισμένοι που παραγγέλνουν ένα αυτοκίνητο tailor made, κομμένο και ραμμένο στα μέτρα τους, αν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτόν τον όρο της υψηλής ραπτικής.

Για παράδειγμα, κάποιος, του οποίοy το όνομα φυσικά δεν αποκαλύπτεται, ούτε το ποσό που δαπάνησε, έκανε ειδική παραγγελία στη Ferrari. Κι αυτή η παραγγελία για να ολοκληρωθεί, χρειάστηκε 2 ολόκληρα χρόνια, καθώς τόσα χρειάστηκαν οι μηχανικοί για να φτιάξουν ένα και μοναδικό αυτοκίνητο, που όμοιό του δεν υπάρχει άλλο.

Η Omologata, παρόλο που βασίζεται στο πάτωμα της 812 Superfast, τα μόνα κοινά στοιχεία είναι το παρμπρίζ και οι προβολείς, συμπεριλαμβανομένου του χειροποίητου αμαξώματος από αλουμίνιο. Σχεδιαστικά, η Ferrari θέλησε να διατηρήσει την παράδοση των μεγάλων GT, με πιο δύσκολη πτυχή της δουλειάς, να βρεθεί η ιδανική ισορροπία μεταξύ εκφραστικότητας και αυτοσυγκράτησης.

Το μακρύ καπό, η μετατόπιση του κλωβού επιβατών προς τα πίσω, οι αεραγωγοί στο καπό, στις άκρες του προφυλακτήρα και στα φτερά, το εκπληκτικό τελείωμα του πίσω μέρους με τις εγκάρσιες εγκοπές για καλύτερη κάθετη δύναμη, το πίσω σπόιλερ και ο μεγάλος διαχύτης, με τις τέσσερις απολήξεις εξάτμισης στις άκρες και τα ελαστικά Pirelli P Zero, με το κόκκινο περίγραμμα όπως στη Formula 1, συνθέτουν ένα θαυμάσιο σύνολο, σε χρώμα Rosso Magma με το σκοτεινό φινίρισμα από ανθρακονήματα.

Στην καμπίνα, ο πελάτης ήθελε μπλε ελεκτρίκ καθίσματα και δεν του χάλασαν το χατίρι. Τα μεταλλικά μέρη στο ταμπλό και το τιμόνι, προέρχονται από ιδέες που χρησιμοποιήθηκαν στα μεγάλα GT της δεκαετίας του 1950 και του 1960, ενώ ο κινητήρας V12 προέρχεται από την P540 Superfast Aperta του 2009.

Οσο για την αξία της, θα υπερβαίνει τα 335.000 δολάρια της 812 Superfast.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ