Μια νέα εποχή για τη Dacia και με ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Το Spring έρχεται εντός του 2021, ως το φθηνότερο ηλεκτρικό μοντέλο πόλης.
Η ρουμανική Dacia, ξεκίνησε το 1968 να κατασκευάζει αυτοκίνητα, παίρνοντας το όνομά της από το Δακία, όπως παλιά λεγόταν η Ρουμανία. Αυτά τα αυτοκίνητα, βρήκαν σημαντική απήχηση στην ανατολική Ευρώπη, λόγω της πολιτικής κατάστασης και την ένταση με τη δυτική Ευρώπη.
Πέρασαν 31 χρόνια, άλλαξε το πολιτικό σκηνικό, σκλήρυνε ο ανταγωνισμός και όσα προείπα, με αποτέλεσμα το 1999 η Dacia να εξαγοραστεί από τον γαλλικό όμιλο Renault.
Και τότε, άρχισε η μεγάλη μεταστροφή.
Η "μικρή" μάρκα από τη Ρουμανία, μεγάλωσε, ισχυροποιήθηκε και έγινε διεθνής, εφαρμόζοντας ακόμα τη συνταγή στην οποία οφείλει την επιτυχία της, προσφέροντας όλα τα απαραίτητα, σε ένα μοντέλο, στην καλύτερη τιμή. Το λεγόμενο value for money, εξακολουθεί να τη συνοδεύει ως χαρακτηριστικό, ενώ ετοιμάζεται να προσθέσει ένα ακόμα κεφάλαιο στο δικό της "success story".
Τα τελευταία 15 χρόνια, η Dacia ξεχώρισε στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας χάρη στον αντισυμβατικό τρόπο σκέψης της. Η μάρκα απευθύνεται σε ένα πολυπληθές κοινό, έχει παρουσία σε 44 χώρες και πάνω από 7 εκατομμύρια πελάτες,.
Το νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Dacia, πήρε σάρκα και οστά το 2004 με το λανσάρισμα του Logan, ενός σύγχρονου και προσιτού οικογενειακού αυτοκινήτου. Σχεδιασμένο αρχικά για τις αναδυόμενες αγορές, στην ασυναγώνιστη τιμή των 5.000€, το μοντέλο γνώρισε τεράστια εμπορική επιτυχία και στις δυτικοευρωπαϊκές αγορές, όπου ξεκίνησε να πωλείται το 2005. Ένα καινούργιο αυτοκίνητο που πωλούταν σε τιμή μεταχειρισμένου, αποτέλεσε επανάσταση για την αγορά του αυτοκινήτου.
Το 2008 παρουσιάστηκε το Sandero, που αποτέλεσε το δεύτερο σημαντικό λανσάρισμα της Dacia, κάτω από την ομπρέλα του Groupe Renault. Το συγκεκριμένο μοντέλο έμελλε να γίνει η μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία της μάρκας.
Το 2010, η Dacia προκάλεσε και πάλι προσφέροντας το πιο οικονομικό SUV της αγοράς, το Duster.
Μία σύγχρονη επανάσταση βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη με το Spring, το φθηνότερο ηλεκτρικό όχημα της ευρωπαϊκής αγοράς, που θα λανσαριστεί εντός του 2021. Ένα αυτοκίνητο πόλης, με crossover χαρακτηριστικά είναι η αιτία που η Dacia έχει καταφέρει να προκαλέσει για ακόμα μία φορά το κατεστημένο, κάνοντας την ηλεκτροκίνηση ακόμα πιο προσιτή σε όλους.
Παράλληλα, η Dacia κατάφερε να δημιουργήσει μία μοναδική κοινότητα φίλων και πελατών η οποία είναι εξαιρετικά δραστήρια online, ενώ οργανώνει τις συναντήσεις μεταξύ των μελών της στα περίφημα Dacia πικ-νικ.
Η Dacia του σήμερα άλλαξε λογότυπο και εκμοντερνίζεται. Από το σχεδιασμό των αυτοκινήτων, μέχρι την πώλησή τους και από την παραγωγή τους, μέχρι και τη διανομή τους στο δίκτυο, η μάρκα παραμένει πιστή στη στρατηγική της για βελτιστοποίηση του κόστους σε κάθε διαδικασία, με στόχο οι πελάτες να πληρώνουν μόνον για ό,τι τους είναι πραγματικά απαραίτητο.
Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η επέκταση της γκάμας των μοντέλων, με ένα ακόμα στη μικρομεσαία κατηγορία, βασισμένο στο πρωτότυπο Bigster Concept, ένα μοντέλο για περιπέτεια και χρήση εκτός δρόμου, χωρίς περιττά διακοσμητικά, και χρησιμοποιώντας ανακυκλωμένα υλικά για τα εξωτερικά προστατευτικά μέρη του αμαξώματος.