X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Μια Pagani με όραμα Fiat

Το Pagani Huayra Lampo αποτελεί το νέο δημιούργημα της φίρμας του Οράσιο Παγκάνι, ο οποίος συνεργάστηκε με την Garage Italia Customs, την εταιρεία που διευθύνει ο εγγονός του Τζιάνι Ανιέλι, Λάπο Έλκαν.

Η έκδοση Lampo αποτελεί ουσιαστικά ένα μοντέλο που αναβιώνει, τουλάχιστον αισθητικά, το πρωτότυπο Fiat Turbina του 1954 και αποτελεί μέρος του προγράμματος "Uno di Uno", βάση του οποίου, η φίρμα από την Emilia Romagna μπορεί να φέρει σε πραγματική εικόνα, οποιαδήποτε επιθυμία του εκάστοτε αγοραστή της Huayra.

Η συγκεκριμένη έκδοση αποτίνει φόρο τιμής στο Fiat Turbina, καθώς είναι βαμμένη με τα δια σχεδόν χρώματα, αλλά και γραφικά. Το αμάξωμα της Huayra Lampo διαθέτει πληθώρα ανθρακονήματος και αλουμινίου, με τους θόλους να έχουν σχεδιαστεί ανάλογα, ενώ δεν λείπει και η ιταλική σημαία, τοποθετημένη στο πίσω μέρος και οι χρυσές λεπτομέρειες στο αμάξωμα και στους τροχούς.

Στο εσωτερικό, έχουν τοποθετηθεί τα ανθρακονημάτινα πάνελ, ενώ οι δερμάτινες επενδύσεις σε σκούρο καφέ χρώμα και οι λεπτομέρειες από ανοδιωμένο χαλκό διατηρούν την vintage ατμόσφαιρα.

Το συγκεκριμένο μοντέλο διαθέτει το πακέτο βελτίωσης "Pacchetto Tempesta" που περιλαμβάνει ένα νέο αεροδυναμικό κιτ, το οποίο έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Dallara και διαθέτει επανασχεδιασμένο εμπρός σπόιλερ και μεγαλύτερο πίσω διαχύτη. Επίσης, οι ζάντες αλουμινίου των 20 ιντσών εμπρός και 21 ιντσών πίσω είναι σφυρήλατες, ενώ έχει μειωθεί και το βάρος τους κατά 1,5 και 2,5 κιλά αντίστοιχα. Νέες ρυθμίσεις έχει δεχθεί και η ανάρτηση με αμορτισέρ της Ohlins, ενώ η εξάτμιση είναι κατασκευασμένη από τιτάνιο, όντας κατά 40% πιο ελαφριά από την αντίστοιχη της "απλής" έκδοσης.

"Ήταν πολύ ωραίο που συνεργαστήκαμε μαζί με την Garage Italia Customs πάνω σε αυτό το αυτοκίνητο", δήλωσε ο ιδρυτής και πρόεδρος Οράσιο Παγκάνι. "Ήταν μια ενδιαφέρουσα άσκηση που μας επέτρεψε να ξεφύγουμε από τα συνηθισμένα,να τολμήσουμε και να ανακαλύψουμε νέα πράγματα".

Κινητήρας παραμένει ο V12 των 6.0 lt, με απόδοση 740 ίππους και ροπή 101,9 χλγμ…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ