Μινιατούρες του Fiat 500 στις βιτρίνες Bulgari
Η Fiat και ο οίκος κοσμημάτων Bulgari συμπράττουν στο πλαίσιο της δημιουργικής καμπάνιας "Διακοπές στη Ρώμη" ( του διάσημου οίκου.
Η Fiat και ο οίκος κοσμημάτων Bulgari συμπράττουν στο πλαίσιο της δημιουργικής καμπάνιας "Διακοπές στη Ρώμη" (Roman Holiday) του διάσημου οίκου, μία καμπάνια που εκφράζει το απαράμιλλο πνεύμα και τη χαρά της ζωής που συμβολίζει τις δυο αγαπημένες σε όλο τον κόσμο ιταλικές μάρκες.
1.600 εκπληκτικές μινιατούρες του ιστορικού Fiat 500F (σε σκάλα 1:6 και 1:12) θα κοσμούν τις βιτρίνες 300 μπουτίκ Bulgari σε όλο τον κόσμο. Τα αυτοκίνητα θα μεταφέρουν ξεχωριστούς "επιβάτες": τις μοναδικές δημιουργίες από τις συλλογές Bulgari, συμβολίζοντας μαζί το καλύτερο ιταλικό στυλ.
Τα μικρά άσπρα αυτοκίνητα 500 με χρυσές λεπτομέρειες είναι αναπαραγωγή του δημοφιλέστερου Fiat 500 όλων των εποχών, της έκδοσης F που κατασκευάστηκε από το 1965 έως το 1972. Πρόκειται για το ίδιο μοντέλο που προστέθηκε στη μόνιμη συλλογή έργων τέχνης στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης.