ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Μόνο υβριδικό, πλέον, το Mondeo

To Ford Mondeo Hybrid
To Ford Mondeo Hybrid FORD

Σταματά η παραγωγή των συμβατικών, βενζινοκίνητων εκδόσεων του μεσαίου μοντέλου από την Ford και αντικαθίσταται από πλήρως υβριδικά συστήματα κίνησης.

Η Ford διευρύνει την εξηλεκτρισμένη της γκάμα των μοντέλων, προχωρώντας και σε υβριδικές εκδόσεις του μεσαίου μεγέθους Mondeo.

Χρησιμοποιώντας την ήπια υβριδική τεχνολογία, όπως και στο νέο Puma, το Mondeo Hybrid προσφέρει εν μέρει δυνατότητα αμιγούς ηλεκτροκίνησης, χωρίς φόρτιση από πρίζα, έχοντας, παράλληλα, πιο αθόρυβη και οικονομική λειτουργία.

Στο εξωτερικό, το Mondeo Hybrid, που ήδη πωλείται παράλληλα με τις συμβατικές εκδόσεις, αύξησε το μερίδιό του στις συνολικές πωλήσεις του μοντέλου κατά 25% στην Ευρώπη. Μάλιστα, η δημοτικότητα του Mondeo Hybrid αυξήθηκε πάνω από 50% στη Μ. Βρετανία και περισσότερο από 40% στην Ιταλία, όπου το 75% των αγοραστών επέλεξε την υβριδική έκδοση το πρώτο επτάμηνο του 2020.

Πέρυσι, η Ford διεύρυνε την οικογένεια Mondeo Hybrid λανσάροντας το πρώτο στέισον βάγκον μοντέλο με υβριδικό σύστημα κίνησης καθώς και το Mondeo Hybrid ST-Line με σπορ σχεδιασμό εμπνευσμένο από τη Ford Performance, πλέον της κομψής έκδοσης Titanium και του πολυτελούς Vignale.

Το Mondeo Hybrid συνδυάζει έναν ειδικά σχεδιασμένο 2λιτρο βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson, ηλεκτροκινητήρα, γεννήτρια και μπαταρία ιόντων λιθίου 1.4 kWh, επιτυγχάνοντας επίπεδα αυτονομίας και ελευθερίας εφάμιλλα με εκείνα ενός παραδοσιακού κινητήρα εσωτερικής καύσης και ταυτόχρονα την αποδοτική και αθόρυβη λειτουργία ενός ηλεκτροκινητήρα.

Η τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση, ανακτά το 90% της ενέργειας που συνήθως χάνεται στο φρενάρισμα και συνέχεια την αποθηκεύει στη μπαταρία του οχήματος. Αυτή η θερμική ενέργεια, που μετατρέπεται σε ηλεκτρική, χρησιμοποιείται για αθόρυβες εκκινήσεις αλλά και σε διαδρομές στην πόλη, σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας, καθώς και για την υποστήριξη του βενζινοκινητήρα με στόχο τις μειωμένες τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2.

Το υβριδικό σύστημα συνδυάζεται με ένα αυτόματο power-split κιβώτιο, που έχει εξελίξει η Ford εξασφαλίζει τη βέλτιστη αξιοποίηση της ροπής του κινητήρα προσφέροντας ομαλή, γραμμική απόκριση κατά την επιτάχυνση, για μία πιο ραφιναρισμένη οδηγική εμπειρία.

Επίσης, ο οδηγός, μέσω της διεπαφής SmartGauge, ενθαρρύνεται να οδηγεί πιο οικονομικά, καθώς το σύστημα Brake Coach παρακολουθεί συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου και ενέργειας.

Η Ford, ήδη έχει ανακοινώσει ότι θα λανσάρει 17 νέα, ηλεκτροκίνητα μοντέλα στην Ευρώπη μέχρι το τέλος του 2021. Μάλιστα, προβλέπει ότι τα εξηλεκτρισμένα οχήματα θα καταλάβουν ποσοστό άνω του 50% επί του συνόλου των πωλήσεών της στη γηραιά ήπειρο μέχρι το τέλος του 2022.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ