X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέα δεδομένα από το νέο Yaris

Η Toyota κάνει τη δική της επίθεση στη μικρή κατηγορία, με νέο κινητήρα βενζίνης 1.5lt, 1.0 lt, πετρελαιοκινητήρα και υβριδική έκδοση.

Το νέο Yaris έφθασε στην Ελλάδα ταυτόχρονα με την παρουσίαση του μοντέλου στην Ολλανδία. Έξω από το Άμστερνταμ, στο Λέιντεν, μια εξαιρετική πόλη με ονομαστά πανεπιστήμια παγκοσμίως, την πόλη του θαυμαστού ζωγράφου Ρέμπραντ, η Toyota μας έδωσε την ευκαιρία να οδηγήσουμε σε πάρα πολλά χιλιόμετρα όλες τις εκδόσεις του νέο Yaris, προκειμένου να βγάλουμε όσο το δυνατόν καλύτερα συμπεράσματα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ: Δημήτρης Μπαλής

Στην επίπεδη Ολλανδία, με τις πολύχρωμες τουλίπες, τους καλοστρωμένους δρόμους και τους πολλούς περιορισμούς στις ταχύτητες, μπορεί να μην έχεις τη δυνατότητα να κινηθείς στα όρια του αυτοκινήτου και να το δοκιμάσεις σε ανωφέρειες και κατωφέρειες, ωστόσο μια πρώτη δυνατή γεύση πήραμε.

Το φρεσκαρισμένο αισθητικά Yaris, είναι έτοιμο να συνεχίσει την επιτυχία της τρίτης γενιάς του μοντέλου, το οποίο έφτασε το μερίδιο αγοράς στα ύψη. Η Toyota ξόδεψε 90 εκατ. ευρώ για την εξέλιξη του μοντέλου, αλλάζοντας 900 εξαρτήματα σε διάφορα μέρη.

Με πινελιές στη σχεδίαση εξωτερικά που το διατηρούν φρέσκο στο μάτι των πελατών, στην καμπίνα έχουμε νέες αποχρώσεις, ταπετσαρίες και βελτιώσεις στα όργανα και τα χειριστήρια. Στις ανώτερες εκδόσεις προστέθηκε και έγχρωμη οθόνη αφής.

Αφήνοντας τη σχεδίαση που ναι μεν δίνει την εικόνα του αυτοκινήτου, περνάμε στο ζουμί, που δεν είναι άλλο από το νέο εγχείρημα της Toyota στους κινητήρες.

Η ιαπωνική μάρκα για πρώτη φορά εισάγει κινητήρα βενζίνης 1.5lt ατμοσφαιρικό με 111hp (turbo 1.5lt έχουν VW, Ford, Volvo κ.α.), αντικαθιστώντας τον 1.33lt. Με περισσότερη ισχύ και ροπή (136Nm), καλύπτει τις πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων Euro6c, της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η μέση κατανάλωση εργοστασιακά είναι στα 4,8 λίτρα/ 100 χλμ. με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, όμως οδηγώντας πετύχαμε κατανάλωση στα 5,4 λίτρα. Οι δε εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, είναι 109 γρ./χλμ.

Ο νέος κινητήρας αποτελεί στοίχημα για την Toyota που θέλει με αυτό το μοτέρ να ανεβάσει μερίδιο και να επιτεθεί στον ισχυρό ανταγωνισμό.

Επιμένοντας… ατμοσφαιρικά, η Toyota προσφέρει το Yaris και με κινητήρα βενζίνης 1.0 lt τρικύλινδρο ισχύος 69 ίππων. Η μέση κατανάλωση πέφτει και οι εκπομπές ρύπων βέβαια, στα 99 γρ./χλμ.

Ωστόσο, το μεγάλο βάρος η Toyota εξακολουθεί να το ρίχνει στην υβριδική τεχνολογία. Κι αυτό διότι το 40% των πωλήσεων του Yaris είναι υβριδικά. Εντυπωσιακό νούμερο, για αυτό η μάρκα το διατηρεί ψηλά στην ατζέντα της.

Με κινητήρα βενζίνης 1.5lt και σύστημα ανάκτησης ενέργειας, αποδίδει 100 hp, όμως η μέση κατανάλωση πέφτει κάτω από τα 4 λίτρα / 100 χλμ. και οι εκπομπές στα 75 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα. Μάλιστα στην Ολλανδία με τον συνάδελφό μου Σπύρο Ρέκκα καταφέραμε να έρθουμε πρώτοι στην χαμηλότερη κατανάλωση, ανάλογα τα χιλιόμετρα που διανύσαμε.

Τώρα, όσον αφορά την πετρελαιοκίνηση, για την οποία υπάρχει συρρικνούμενη τάση στην Ευρώπη, η Toyota διαθέτει έναν κινητήρα 1.4lt – 90hp, με κατανάλωση κοντά στα 4 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές ρύπων 91 γρ./χλμ.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ