Νέα δεδομένα για την Alpine του ομίλου Renault
Ημέρα ομίλου Renault η σημερινή, καθώς παρουσίασε, στο ξεκίνημα του 2021, τις προθέσεις της έως το 2025, για όλες τις μάρκες: Renault, Dacia, Alpine.
Ειδικά για την τελευταία, δείχνει έντονο ενδιαφέρον, καθώς κάτω από την «ομπρέλα» Alpine θα εντάξει τα αυτοκίνητα της Alpine, τα σπορ μοντέλα της Renault και τα αγωνιστικά της Renault Sport Racing.
Η νέα επωνυμία θα συνδυάσει την τεχνογνωσία από τη Renault Sport Cars και από τη Renault Sport Racing, στις εγκαταστάσεις παραγωγής στο Dieppe.
Επίσης, υπογράφηκε συμφωνία με την Lotus, ηγέτιδα μάρκα στα ελαφριά, εμβληματικά σπορ αυτοκίνητα, για την ανάπτυξη ενός ηλεκτρικού σπορ αυτοκινήτου επόμενης γενιάς.
Παράλληλα, σκοπεύει να αναπτύξει 100% ηλεκτρικά μοντέλα και υψηλής τεχνολογίας γκάμα υπηρεσιών, που προέρχονται απευθείας από τη Formula 1.
Η Alpine θα επωφεληθεί από τα περιουσιακά στοιχεία του ομίλου Renault και της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, για πιο ανταγωνιστικό κόστος.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, η Alpine θα είναι κερδοφόρα έως το 2025, συμπεριλαμβανομένης της επένδυσης στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Η νεοσυσταθείσα επιχείρηση Alpine, θα είναι μια μάρκα αυτοκινήτου «νέας γενιάς» για απαιτητικούς, παθιασμένους οδηγούς. Η Alpine αντιπροσωπεύει την επιτομή της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, με αξιοσημείωτες νίκες στο ενεργητικό της. Διαθέτει και ένα εργοστάσιο με εξειδικευμένους μηχανικούς, που κατασκευάζουν το A110 στο Dieppe.
Από την άλλη, η Renault Sport Cars αποτελείται από μια ομάδα 300 εμπειρογνωμόνων που αναπτύσσουν σπορ αυτοκίνητα, όπως τα R5 Turbo, Clio V6, Megane R.S.
Επίσης, η Renault Sport Racing, με την ομάδα της F1, απασχολεί 1.200 άτομα, με μερικούς από τους καλύτερους μηχανικούς αεροδυναμικής, μηχανικούς και κινητήρες.
Ολες αυτές οι εταιρείες, θα βρεθούν, πλέον, κάτω από την ομπρέλα της Alpine.
Οσον αφορά στα σχέδια, στόχος είναι ένα 100% ηλεκτρικό hot hatchback κατηγορίας Β (supermini), με βάση την πλατφόρμα της συμμαχίας CMF-B EV, ένα 100% ηλεκτρικό σπορ crossover της μικρομεσαίας κατηγορίας C, με βάση την ίδια πλατφόρμα και ένα 100% ηλεκτρικό σπορ μοντέλο, που θα αντικαταστήσει του A110, και που αναπτύχθηκε από τη Lotus.
Για τους αγώνες, ο ανταγωνισμός θα παραμείνει στον πυρήνα των φιλόδοξων σχεδίων της Alpine, με τη Φόρμουλα 1 να έχει κεντρική θέση στη στρατηγική της μάρκας. Από το 2021, η ομάδα της Alpine F1 θα έχει διάσημους οδηγούς, με τον Φερνάντο Αλόνσο, που πήρε δύο τίτλους με τη Renault (2005-2006), να επιστρέφει στη γαλλική μάρκα.