Νέα διαδικτυακή πλατφόρμα της Ford που απαντά σε όλα
Το διαδίκτυο παίζει μεγάλο ρόλο στην επικοινωνία και η Ford το χρησιμοποιεί κατά κόρον με ερωτήσεις κι απαντήσεις για το όχημα που σας ενδιαφέρει.
Τώρα με το "ASK FORD" (Ρωτήστε τη Ford), δημιούργησε ένα νέο εργαλείο αναζήτησης που επιτρέπει να κάνετε ερωτήσεις για το όχημά σας, για θέματα που σας ενδιαφέρουν ή γενικότερα για τις υπηρεσίες της Ford.
Δεν πρόκειται απλά για μία υπηρεσία αυτόματης εξυπηρέτησης, αφού παρέχει πληροφορίες και απαντήσεις μέσα από διάφορες βάσεις δεδομένων και αρχείων, εγχειρίδια οδηγιών χρήσης και βίντεο οδηγιών (How-to videos). Μάλιστα, το έξυπνο αυτό σύστημα είναι ικανό να σας καθοδηγεί σε ιστοσελίδες ή πληροφορίες εμπόρων για να βρείτε την κατάλληλη απάντηση.
Στόχος του "ASK FORD" είναι η βελτίωση της εξυπηρέτησης των καταναλωτών και της σχέσης τους με την Ford και για τον λόγο αυτό, όλοι μπορούν να έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία μέσω της κεντρικής ιστοσελίδας www.ford.gr και πιο συγκεκριμένα μέσα από το εικονίδιο "ASK FORD", το οποίο εμφανίζεται στα δεξιά της σελίδας αυτής.
"Κύριο χαρακτηριστικό της νέας μας υπηρεσίας είναι η ταχύτητα απόκρισης. Αφού υποβληθεί ένα ερώτημα, ένας «Εικονικός Σύμβουλος» θα το διαχειριστεί άμεσα.
Η καλύτερη δυνατή απάντηση θα δοθεί μέσα από πολλαπλές πηγές δεδομένων χωρίς να χρειάζεται να σπαταληθεί χρόνος σε άλλες χρονοβόρες διαδικασίες, όπως τηλεφωνήματα, ή αποστολή email. Παρ’ όλα αυτά, εξακολουθούμε να παρέχουμε και αυτές τις επιλογές στους πελάτες μας", επισημαίνει ο Βασίλης Παπαναστασίου διευθυντής Τμήματος Υπηρεσιών μετά την Πώληση της Ford Ελλάς…