ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

Νέα FIAT Tipo Hybrid & 500X Hybrid με 1.5 Turbo 130 ίππων

FIAT
Fiat Tipo Cross 2021

Τα 500X και Tipo αποκτούν ένα νέο 1.500άρη turbo κινητήρα που συνδυάζεται με υβριδική τεχνολογία για να ολοκληρώσουν τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της FIAT.

Με τα νέα 500X Hybrid και Tipo Hybrid η FIAT ολοκληρώνει τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της που ξεκίνησε το 2020 με τα 500 Hybrid και Panda Hybrid και συνεχίστηκε με το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό 500e.

Με σύνθημα “It's only green when it's green for all" (Είναι φιλικό προς το περιβάλλον όταν είναι προσιτό προς όλους), τα νέα υβριδικά μοντέλα εξοπλίζονται με ένα ολοκαίνουριο μοτέρ και προσφέρουν χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2 .

Fiat
Fiat 500X

Το υβριδικό σύστημα 48-Volt της FIAT είναι εύκολο και πρακτικό στη χρήση, χωρίς υψηλό βαθμό πολυπλοκότητας. Σε αντίθεση μάλιστα με τα περισσότερα αντίστοιχα συστήματα του ανταγωνισμού, διακρίνεται για τη δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά σε συνθήκες χαμηλής ταχύτητας, όπως η κίνηση σε δρόμους με κυκλοφοριακή συμφόρηση ή κατά τη διάρκεια ελιγμών στάθμευση.

Φυσικά, το σύστημα ανακτά ενέργεια κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης φορτίζοντας την μπαταρία με ηλεκτρική ενέργεια. Τα αποτελέσματα του νέου υβριδικού συστήματος στα 500Χ και Tipo είναι σημαντικά σε επίπεδο κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων.

Νέα FIAT Tipo Hybrid & 500X Hybrid με 1.5 Turbo 130 ίππων
Fiat Tipo Cross 2021

Χαμηλότερο είναι επίσης το επίπεδο θορύβου, ενώ αντίθετα αναβαθμισμένο είναι το επίπεδο άνεσης και απόδοσης. Το μυστικό της υψηλής απόδοσης είναι ο συνδυασμός τριών βασικών στοιχείων:

  1. της νέας γενιάς του Turbo 4κυλινδρου βενζινοκινητήρα FireFly χωρητικότητας 1,5 λίτρων και απόδοσης 130 ίππων και 240Nm ροπής,
  2. του 48-Volt ηλεκτροκινητήρα των 15 kW και
  3. του νέου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων.

Ο κινητήρας FireFly υποστηρίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα BSG, ο οποίος προσφέρει αθόρυβη και άμεση εκκίνηση, ενώ ο κύριος ηλεκτροκινητήρας δίνει τη δυνατότητα κίνησης ακόμα και με το μοτέρ βενζίνης εκτός λειτουργίας. Με δεδομένο ότι ένας κινητήρας μπορεί να παραμένει στο ρελαντί σε ποσοστό 47% κατά τον κύκλο WLTP, το υβριδικό σύστημα υπόσχεται κορυφαία αποδοτικότητα.

FIAT
Fiat 500X

Ειδικά στον αστικό κύκλο, η περίοδος που ο κινητήρας λειτουργεί με χαμηλό φορτίο μπορεί να φτάσει και το 62%. Έτσι, το νέο υβριδικό σύστημα που συμβάλλει κυρίως σε αυτές τις περιπτώσεις, υπόσχεται σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση στην πόλη ακόμα και σε σχέση με ένα αυτοκίνητο diesel. Συγκεκριμένα:

  • Tipo Hybrid: 4,7 L/100 km (έναντι 5,0 L/100 km του Tipo 1.6 diesel).
  • 500X Hybrid: 5,1 L/100 km (έναντι 5.4 L/100 km του 500X 1.6 diesel).

Τα οφέλη του 48-Volt υβριδικού 1.5 T4 συνόλου, είναι σημαντικά και σε σχέση με τον προηγούμενο κινητήρα 1.3 T4 του 500X και φτάνουν έως και -11% σε επίπεδο κατανάλωσης και εκπομπών CO2 (κύκλος WLTP).

Η οικονομία καυσίμου και οι χαμηλότερες εκπομπές συνοδεύονται όμως και από αναβαθμισμένες επιδόσεις. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h διαρκεί 8,8’’ στην περίπτωση του Tipo Hybrid και 9,4’’ στο 500X Hybrid, χάρη και στην άμεση παροχή ροπής από τον ηλεκτροκινητήρα.

FIAT
Fiat Tipo Cross 2021

Η απόδοση του βενζινοκινητήρα υποστηρίζεται σε κάθε φάση από τον ηλεκτροκινητήρα, εξαφανίζοντας την υστέρηση του Turbo χαμηλά και προσφέροντας αξεπέραστη απόκριση στο γκάζι.

Αντίστοιχα, αν το αυτοκίνητο κινείται αμιγώς ηλεκτρικά και χρειαστεί άμεση παροχή δύναμης, χάρη στον κινητήρα BSG ο θερμικός κινητήρας εκκινεί χωρίς καθυστέρηση και επιταχύνει με δύναμη το αυτοκίνητο.

FIAT
FIAT 500X CROSS

Τέλος, ο ηλεκτροκινητήρας υποστηρίζει τον θερμικό κατά τη διάρκεια που αυτός - αλλά και ο καταλύτης - φτάνουν στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας, μειώνοντας περαιτέρω τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση καυσίμου.

Οι τιμές των νέων FIAT 500X Hybrid και Tipo Hybrid, καθώς και ο χρόνος άφιξής τους στην ελληνική αγορά, θα ανακοινωθούν το προσεχές διάστημα.

TAGS ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ FIAT 500X FIAT TIPO FIAT ΥΒΡΙΔΙΚΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ