Nέα γενιά μοντέλων Peugeot, Citroen, Opel
Ο γαλλικός όμιλος PSA Peugeot Citroen θέλει να δώσει νέα διάσταση στην γκάμα των μοντέλων του, δημιουργώντας μια νέα ομάδα αυτοκινήτων "ελευθέρου χρόνου" ή LAV.
Ο γαλλικός όμιλος PSA Peugeot Citroen, εξαγοράζοντας και την Opel, αποσκοπεί στο να γίνει ο μεγαλύτερος στον κόσμο, σε όγκο πωλήσεων.
Για το λόγο αυτό, θέλει να δώσει νέα διάσταση στην γκάμα των μοντέλων του, δημιουργώντας μια νέα ομάδα αυτοκινήτων "ελευθέρου χρόνου" ή LAV όπως τα αναφέρει χαρακτηριστικά.
Τα τρία, νέας γενιάς μοντέλα, προφανώς θα έχουν μικρές διαφοροποιήσεις μεταξύ τους, ανάλογα το σήμα της μάρκας που θα φέρουν και εντάσσονται σε ένα ενιαίο αναπτυξιακό πρόγραμμα που στοχεύει στην αύξηση της αποδοτικότητας των επενδύσεων και των πόρων που διατίθενται για την ανάπτυξη οχημάτων, και ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών αλλά και στις διαφορετικές απαιτήσεις χρήσης.
Τα νέα αυτά μοντέλα εξελίχθηκαν πάνω σε μία ιδιαίτερα καινοτόμο πλατφόρμα, σύμφωνα με τη φιλοσοφία "Push to Pass", με βάση την οικονομία, την ευελιξία, την άνεση αλλά και την ασφάλεια. Ενσωματώνουν τελευταίας γενιάς τεχνολογίες, τόσο στον τομέα των κινητήρων όσο και των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού και θα διατίθενται σε δύο μήκη, σε 5θέσιες και 7θέσιες εκδόσεις το καθένα.
Με κύριο χαρακτηριστικό το ψηλό και κοντό καπό, που προσφέρει την απαραίτητη νότα στιβαρότητας και ασφάλειας, πρόκειται να παρουσιαστούν από τις αντίστοιχες μάρκες, τις προσεχείς μέρες. Τα μοντέλα θα κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις των υπερσύγχρονων εργοστασίων του Vigo (Ισπανία) και του Mangualde (Πορτογαλία). Για να ικανοποιηθούν οι στόχοι πωλήσεων της νέας γκάμας, τους επόμενους μήνες στη μονάδα του Vigo θα προστεθεί και μία 4η βάρδια, και μία 3η σε εκείνη του Mangualde.
Στους επόμενους μήνες στις επιβατικές εκδόσεις των μοντέλων, θα προστεθούν και οι αντίστοιχες επαγγελματικές.