ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέα Honda Africa Twin Adventure sports

2018 Africa Twin Adventure Sports
2018 Africa Twin Adventure Sports 2018 AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS

Η εμβάθυνση της θρυλικής Honda Africa Twin 650 του ’88 μέσα στον τότε μοτοσικλετιστικό ψυχισμό, με όλες τις ταξιδιάρικες και μαζί και εκτός δρόμου ικανότητές της, ήταν τέτοια που θα χρειαζόταν μια πολύ ιδιαίτερη μοτοσικλέτα για να αναβιώσει το πνεύμα της στη σύγχρονη, ηλεκτρονική, εποχή.

Εν τη γενέσει της CRF1000L Africa Twin αποτέλεσε μια προηγμένη βάση για να χτιστεί ο συνεχιστής της παλιάς μυθικής 650, που βρίσκει τώρα την εφαρμογή της, ακόμα και τον ίδιο το χρωματισμό, στη νέα έκδοση Africa Twin Adventure Sports.

Η «άγρια» εκδοχή της Africa Twin έχει μεγαλύτερο φέρινγκ, πιο ψηλή ζελατίνα, προστατευτικά κάγκελα και ρεζερβουάρ μεγαλύτερο κατά 5,4 λίτρα (στα 24,2) που -κατά τη Honda- προσφέρει αυτονομία 500 χιλιομέτρων.

Επιπλέον, είναι πιο ψηλή κατά 5 εκατοστά από την «νορμάλ» Africa Twin, έχει 2 εκατοστά παραπάνω απόσταση από το έδαφος (συνολικά 27 εκατ.) και πιο επίπεδη σέλα για την οδήγηση εκτός δρόμου, ενώ για τον ίδιο σκοπό και το τιμόνι είναι τοποθετημένο πιο ψηλά και πιο πίσω.

2018 Africa Twin Adventure Sports
2018 Africa Twin Adventure Sports 2018 AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS

Ο κινητήρας της Africa Twin αποδίδει 94 ίππους και περίπου 10 κιλά ροπής στις 6.000 στροφές. Στη λειτουργία του συμβάλλει το σύστημα ελέγχου της ροπής Honda Selectable Torque Control (HSTC) με περισσότερες ρυθμίσεις, ενώ από φέτος θα εφοδιάζεται με ψεκασμό Throttle By Wire (TBW) που δίνει τη δυνατότητα τεσσάρων ρυθμίσεων: για ταξίδι, πόλη, χώμα και προσωπικές επιλογές του αναβάτη.

Επίσης, πέραν του μηχανικού κιβωτίου υπάρχει και το διπλοσύμπλεκτο DCT, που αλλάζει ταχύτητες με δύο κουμπιά στο τιμόνι με δυνατότητα αυτόματης, σπορ ή off-road λειτουργίας.

Φυσικά το ανάποδο πιρούνι εμπρός και το πίσω αμορτισέρ είναι πλήρως ρυθμιζόμενα, έχοντας στην έκδοση Adventure Sports και κατά 2 εκατοστά μεγαλύτερες διαδρομές…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ