Νέα Mercedes-Benz E-Class: Μεγαλύτερη, πολυτελέστερη, υβριδική και με ενσωματωμένο TikTok
Η νέα E-Class είναι σύμφωνα με τη Mercedes-Benz η γέφυρα μεταξύ της παράδοσης και της ψηφιοποίησης και αναμένεται στη χώρα μας το φθινόπωρο.
Η Mercedes-Benz αποκάλυψε την νέα E-Class που δίνει έμφαση στην πολυτέλεια και την ψηφιακή καινοτομία. Το νέο μοντέλο μεγάλωσε αγγίζοντας τα 5 m σε μήκος (4.949 mm) και διατηρεί τη σεντάν σιλουέτα με το μακρύ εμπρός καπό και την εξαιρετική αεροδυναμική απόδοση (Cd 0,23).
Σημαντική σχεδιαστική αλλαγή είναι αυτή της μάσκας με το μαύρο γυαλιστερό πλαίσιο που την περιβάλλει και την ενώνει με τους νέους προβολείς. Μάλιστα, προαιρετικά δίνεται η δυνατότητα φωτισμού του νίκελ περιγράμματος της, στοιχείο που παραπέμπει στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα Mercedes-EQ.
Πίσω, εντύπωση κάνουν τα φωτιστικά σώματα με το επαναλαμβανόμενο μοτίβο του αστεριού της Mercedes-Benz, ενώ οι πτυσσόμενες χειρολαβές των θυρών κρύβονται στις απόλυτα λείες πλαϊνές επιφάνειες του αμαξώματος.
Στο εσωτερικό η πολυτέλεια είναι διάχυτη και συνδυάζεται με την ψηφιακή καινοτομία. Οι κορυφαίες εκδόσεις διαθέτουν το MBUX Superscreen που αποτελείται από τρεις μεγάλες οθόνες, οι οποίες καταλαμβάνουν σχεδόν ολόκληρο το ταμπλό: μία για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, μία για την κεντρική οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων και μία μπροστά από τον συνοδηγό, όπου μπορεί μεταξύ άλλων να προβάλλεται τηλεοπτικό (TV) ή video streaming περιεχόμενο.
Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) είναι κυρίαρχο χαρακτηριστικό του MBUX, ενώ είναι πλέον δυνατή η εγκατάσταση δημοφιλών εφαρμογών όπως το Tik Tok και το παιχνίδι Angry Birds, κατευθείαν στο infotainment. Προαιρετικά διαθέσιμη θα είναι και μια selfie/video κάμερα την οποία ο χρήστης θα μπορεί να ενεργοποιεί για εξ αποστάσεως επικοινωνία μέσω των εφαρμογών Zoom και Webex.
Το μακρύτερο μεταξόνιο των 2.961 mm (+22 mm) υπόσχεται ακόμη μεγαλύτερους χώρους επιβατών, ενώ το πορτμπαγκάζ φτάνει έως και τα 540 λίτρα.
Όλες οι εκδόσεις της νέας E-Class είναι είτε ήπια υβριδικές (mild hybrid 48V) είτε επαναφορτιζόμενες Plug-in Hybrid. Ειδικότερα, η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει τις παρακάτω επιλογές.
- E 200: 2λιτρος βενζινοκινητήρας με σύστημα mild hybrid 48V, ισχύς 204+23 PS, ροπή 320+205 Nm, κίνηση στους πίσω τροχούς, 0-100 km/h σε 7,5’’, τελική ταχύτητα 240 km/h και μέση κατανάλωση καυσίμου 6,4-7,3 lt/100 km.
- E 220 d: 2λιτρος diesel με σύστημα mild hybrid 48V, ισχύς 197+23 PS, ροπή 440+205 Nm, κίνηση στους πίσω τροχούς, 0-100 km/h σε 7,6’’, τελική ταχύτητα 238 km/h και μέση κατανάλωση καυσίμου 4,8-5,5 lt/100 km.
- E 220 d 4MATIC: 2λιτρος diesel με σύστημα mild hybrid 48V, ισχύς 197+23 PS, ροπή 440+205 Nm, τετρακίνηση, 0-100 km/h σε 7,8’’, τελική ταχύτητα 234 km/h και μέση κατανάλωση καυσίμου 4,9-5,7 lt/100 km.
- E 300 e: 2λιτρος βενζινοκινητήρας με υβριδικό σύστημα Plug-in Hybrid, ισχύς συστήματος 314 PS, ροπή συστήματος 550 Nm, μπαταρία 25,4 kWh, κίνηση στους πίσω τροχούς, 0-100 km/h σε 6,4’’, τελική ταχύτητα 236 km/h, μέση κατανάλωση καυσίμου 0,5-0,8 lt/100 km και ηλεκτρική αυτονομία 97-115 km.
- E 300 e 4MATIC: 2λιτρος βενζινοκινητήρας με υβριδικό σύστημα Plug-in Hybrid, ισχύς συστήματος 314 PS, ροπή συστήματος 550 Nm, μπαταρία 25,4 kWh, τετρακίνηση, 0-100 km/h σε 6,5’’, τελική ταχύτητα 234 km/h, μέση κατανάλωση καυσίμου 0,6-0,9 lt/100 km και ηλεκτρική αυτονομία 95-109 km.
- E 400 e 4MATIC: 2λιτρος βενζινοκινητήρας με υβριδικό σύστημα Plug-in Hybrid, ισχύς συστήματος 382 PS, ροπή συστήματος 650 Nm, μπαταρία 25,4 kWh, τετρακίνηση, 0-100 km/h σε 5,3’’, τελική ταχύτητα 250 km/h, μέση κατανάλωση καυσίμου 0,6-0,9 lt/100 km και ηλεκτρική αυτονομία 95-109 km.
Ο προαιρετικός εξοπλισμός της νέας E-Class περιλαμβάνει αερανάρτηση και σύστημα τετραδιεύθυνσης, το οποίο στρίβει τους πίσω τροχούς αυξάνοντας την ευελιξία στην πόλη και τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Ένα ακόμη παράδειγμα από τις πολλές τεχνολογικές καινοτομίες του νέου μοντέλου είναι το σύστημα INTELLIGENT PARKING PILOT που δίνει τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να παρκάρει και να ξεπαρκάρει μόνο του, εντελώς αυτόματα, χωρίς οδηγό!
Οι πωλήσεις της νέας Mercedes-Benz E-Class θα ξεκινήσουν στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα στο καλοκαίρι, ενώ στη χώρα μας αναμένεται το φθινόπωρο.