X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέα μοτέρ για το Polo

VOLKSWAGEN AG

Με δύο ακόμη μοτέρ, προκειμένου να ενισχύσει τη δυναμική του στην αγορά, πρσφέρεται πλέον το VW Polo, ένα αυτοκίνητο που παρουσίασε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη στην Ελλάδα το 2018.

Με δύο ακόμη μοτέρ, προκειμένου να ενισχύσει τη δυναμική του στην αγορά, πρσφέρεται πλέον το VW Polo, ένα αυτοκίνητο που παρουσίασε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη (+112%) στην Ελλάδα τη χρονιά που πέρασε.

Οι δύο νέοι κινητήρες 1.0 lt ατμοσφαιρικός με 80 ίππους και 1.5 TSI EVO με 150 ίππους, αναμφίβολα δίνουν περιθώρια επιλογής. Η πρώτη έκδοση απευθύνεται σε όλους θέλουν ένα αποδοτικό και οικονομικό μοτέρ (καταναλώνει 2 λίτρα καυσίμου λιγότερο στα 100 χλμ., από τον απερχόμενο των 75 ίππων), σε καλά εξοπλισμένο αυτοκίνητο και η δεύτερη έκδοση για εκείνους που θέλουν μεγαλύτερες επιδόσεις.

Χαρακατηριστικό του 1.5 TSI EVO, είναι το γεγονός ότι σε συνθήκες ομαλής οδήγησης, οι δύο μεσαίοι κύλινδροι απενεργοποιούνται με αποτέλεσμα ο κινητήρας να λειτουργεί ως δικύλινδρος 750 κ.εκ., μειώνοντας κατανάλωση και ρύπους. Βέβαια, με την πίεση στο πεντάλ του γκαζιού, ενεργοποιούνται αυτομάτων και οι άλλοι δύο κύλινδροι, για αυξημένες επιδόσεις.

Με την προσθήκη των δύο νέων κινητήρων στη γκάμα, η Volkswagen προσφέρει με το Polo με κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου, από 1.000 έως 2.000 κ.εκ., ισχύος από 80 έως 200 ίππους, με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG, σε διάφορα επίπεδα εξοπλισμού και με προαιρετικά πακέτα εξοπλισμού. Τα πακέτα αυτά, με τις εμπορικές ονομασίες Technology Pack, Safety Pack και Design Pack, προσφέρουν τη δυνατότητα προσθήκης επιπλέον εξοπλισμού της προτίμησης του πελάτη, σε τιμές πολύ καλύτερες απ’ ότι αν τα επιμέρους στοιχεία επελέγοντο μεμονωμένα.

Ενδεικτικά, ο εξοπλισμός αυτός μπορεί να περιλαμβάνει Active Info Display, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, κάμερα οπισθοπορείας, Pre-Crash - Σύστημα προληπτικής προστασίας επιβατών, Park-Pilot - Σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος, Roof Pack (φιμέ τζάμια, διχρωμία με μαύρη οροφή και μαύρα καλύμματα εξωτερικών καθρεφτών), εσωτερικό πακέτο σχεδίασης Decor κλπ...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ