ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέα Moto Guzzi V85 TT

Νέα Moto Guzzi V85 TT

Η Moto Guzzi V85 TT είναι η νέα αυθεντική παντός εδάφους μοτοσυκλέτα που συνδυάζει τα στυλιστικά χαρακτηριστικά της χρυσής εποχής των adventure μοτοσυκλετών Με 4 χρόνια εγγύηση και 4 χρόνια οδική βοήθεια.

Σχεδόν ένας αιώνας παράδοσης, με μοτοσυκλέτες κατασκευασμένες στο Mandello del Lario, που συνδυάζουν τεχνολογίες με κορυφαίες ιταλικές τεχνικές κατασκευής. Αυτές είναι οι σταθερές αξίες της Moto Guzzi από το 1921 και η Moto Guzzi V85 TT διατηρεί αυτή την ταυτότητα και την ισχυρή προσωπικότητα, με σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό.

Η Moto Guzzi V85 TT είναι η νέα αυθεντική παντός εδάφους μοτοσυκλέτα που συνδυάζει τα στυλιστικά χαρακτηριστικά της χρυσής εποχής των adventure μοτοσυκλετών με την απόδοση και τη λειτουργικότητα των σύγχρονων τουριστικών enduro. Απουσιάζει το φέρινγκ και χαρακτηρίζεται από το σχήμα του ρεζερβουάρ, τα πλαϊνά καπάκια και το μπροστινό φτερό, αλλά και από τον ολοκαίνουριο δικύλινδρο κινητήρα V 90°, 853 κ.εκ., που αποδίδει μια αναλογία σχεδόν 100 ίππων ανά λίτρο, με μέγιστη ισχύ 80 ίππους και εντυπωσιακή ροπή που αγγίζει τα 80 Nm στις 5.000 στροφές/λεπτό.

Ο ψεκασμός χρησιμοποιεί μονό σώμα γκαζιού 52 χιλιοστών, ενώ την ηλεκτρονική διαχείριση εξασφαλίζει το σύστημα ελέγχου γκαζιού Ride-by-Wire πολλαπλών χαρτών, το οποίο επιτρέπει βέλτιστο έλεγχο ανοίγματος βαλβίδων, καλύτερη απόδοση, ιδανική παροχή, αλλά και εξοικονόμηση καυσίμου.

Φέρει λειτουργίες:

Road/Strada: σχεδιάστηκε για ομαλή οδήγηση, διατηρώντας παράλληλα στοιχεία διασκέδασης. Παρέχει μέτριο επίπεδο ρύθμισης του ελέγχου πρόσφυσης MGCT, λειτουργία του συστήματος ABS και στα δύο κανάλια και άμεση απόκριση στο γκάζι.

Rain/Pioggia: είναι ιδανική για όλες τις συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης και εξασφαλίζει μέγιστη ασφάλεια κατά την οδήγηση. Παρέχει υψηλότερο επίπεδο ελέγχου πρόσφυσης, λειτουργία του ABS και στους δύο τροχούς, καθώς και πιο ομαλή απόκριση στο γκάζι.

Off-road: η λειτουργία που τονίζει τον off-road προσανατολισμό της V85 TT. Σχεδιάστηκε για πλήρη αξιοποίηση του πλαισίου και του κινητήρα κατά την εκτός δρόμου οδήγηση. Παρέχει χαμηλότερο επίπεδο επέμβασης του ελέγχου πρόσφυσης, λειτουργία του ABS μόνο στον μπροστινό τροχό με ειδική ρύθμιση (και με δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης), καθώς και πιο ομαλή απόκριση στο γκάζι που συνδυάζεται με ισχυρότερο φρενάρισμα του κινητήρα.

Το λεπτό προφίλ της, επιτρέπει εύκολες μετατοπίσεις και άνεση στην οδήγηση. Η V85 TT εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατή θέση για τον οδηγό και τον συνεπιβάτη. Η άνεση και η χρηστικότητα σε πρώτο πλάνο, ακόμη και σε συνθήκες πλήρους φόρτωσης αποσκευών. Η προστασία από τον αέρα εξασφαλίζεται από μια ημιδιάφανη ζελατίνα από plexiglass με σχήμα που σχεδιάστηκε σε αεροσήραγγα, αλλά και από τα προστατευτικά χεριών (χούφτες) που προστατεύουν από τις κακές καιρικές συνθήκες και το κρύο. Αυτά τα χαρακτηριστικά κάνουν την V85 TT, την ιδανική μοτοσυκλέτα για κάθε εποχή. Το ρεζερβουάρ χωρητικότητας μεγαλύτερης των 23 λίτρων (εγγυάται αυτονομία πάνω από 400 χλμ.), σχεδιάστηκε στα πρότυπα των μοτοσυκλετών Moto Guzzi που συμμετείχαν στα αφρικάνικα ράλι και διαθέτει ιδιαίτερες λεπτομέρειες, όπως είναι οι εγκοπές στο μπροστινό του μέρος και οι εσοχές πάνω από τις κεφαλές του κινητήρα, οι οποίες μοιάζουν σαν να δημιουργήθηκαν από τον ίδιο τον 2-κυλινδρο κινητήρα.

Νέα Moto Guzzi V85 TT
ALBERTO CERVETTI

Η απόσταση της σέλας από το έδαφος είναι στα 830 χιλ., επιτρέπει εύκολη επαφή των ποδιών του αναβάτη με το οδόστρωμα και διευκολύνει τις μανούβρες σε στάση. Σε αυτό συμβάλλουν οι μικρές διαστάσεις του πλαισίου αλλά και το χαμηλό συνολικό βάρος, μόλις 208 κιλά (χωρίς υγρά). Η θέση οδήγησης είναι όρθια και ξεκούραστη, με τα πόδια και τα χέρια σε ιδανική γωνία, για τέλειο χειρισμό του τιμονιού και των μοχλών φρένου και ταχυτήτων. Κάτω από τη σέλα υπάρχει ένας πρακτικός χώρος αποθήκευσης μικρών αντικειμένων. Το ψηλό μπροστινό φτερό και ο άψογης αισθητικής διπλός προβολέας ακολουθούν τις παραδοσιακές γραμμές της Moto Guzzi, στυλιστικές και λειτουργικές λύσεις παρούσες στην NTX 650 του 1996 και την Quota 1000 του 1989. Κλασικά εκτός δρόμου χαρακτηριστικά (όπως τα προστατευτικά του πιρουνιού, το ψηλό τελικό της εξάτμισης και η αλουμινένια ποδιά προστασίας του κινητήρα) συνδυάζονται με προηγμένης τεχνολογίας στοιχεία, όπως είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η σειρά λυχνιών LED του προβολέα με φώτα ημέρας DRL που ακολουθούν το σχήμα του αετού της Moto Guzzi.

Το μειωμένο μήκος του μικρών διαστάσεων κινητήρα επέτρεψε την τοποθέτηση ενός ψαλιδιού με πολύ μεγαλύτερο μήκος, το οποίο παρέχει σταθερότητα και πολύ καλό έλεγχο. Το νέο ασύμμετρο ψαλίδι αλουμινίου διαθέτει κουρμπαριστό αριστερό μπράτσο που εξυπηρετεί το γραμμικό πέρασμα της εξάτμισης και συμβάλλει στη μείωση του πλευρικού όγκου. Το δεξί μπράτσο του ψαλιδιού φιλοξενεί τον νέο άξονα μετάδοσης. Η V85 TT είναι η μόνη μοτοσυκλέτα στην κατηγορία της που χρησιμοποιεί άξονα μετάδοσης κίνησης, ο οποίος επιλέχθηκε αντί της αλυσίδας επειδή είναι πιο καθαρός και δεν χρειάζεται συντήρηση. Το μονό αμορτισέρ με το προοδευτικής σκληρότητας ελατήριο λειτουργεί απόλυτα προοδευτικά χάρη και στην τοποθέτηση του με κλίση.

Οι αναρτήσεις παρέχουν πολύ μεγάλη διαδρομή τροχών (170 χιλ. και για τους δύο τροχούς) και, επιπλέον της άνεσης στον δρόμο, και συμβάλλουν στην καλή εκτός δρόμου συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας, η οποία οφείλεται και στην απόσταση 210 χιλιοστών του κινητήρα (που προστατεύεται από ποδιά αλουμινίου) από το έδαφος. Το πιρούνι των 41 χιλ. και το πίσω μονό αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο είναι ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και την υδραυλική απόσβεση της επαναφοράς. Το σύστημα πέδησης είναι πολύ υψηλής ποιότητας και βασίζεται σε δύο ατσάλινους δίσκους 320 χιλιοστών της Brembo με ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων στον μπροστινό τροχό. Τα δισκόφρενα συνδέονται με την αντλία με μεταλλικά σωληνάκια. Στον πίσω τροχό υπάρχει ένα δισκόφρενο με ατσάλινο δίσκο 260 χιλ. και πλευστή δαγκάνα 2 εμβόλων.

Το σύστημα πέδησης ελέγχεται από ένα πολλαπλών χαρτών σύστημα ABS της Continental, με δυνατότητα απενεργοποίησης σε απαιτητικές συνθήκες off-road. Οι ακτινωτοί τροχοί 19” και 17” διαθέτουν ελαστικά 110/80-19 και 150/70-17, διαστάσεις που θα ικανοποιήσουν και τους φίλους της εκτός δρόμου οδήγησης. Για τον ίδιο λόγο, η Moto Guzzi V85 TT διατίθεται σε δύο εκδόσεις: με υψηλής απόδοσης ελαστικά δρόμου Metzeler Tourance Next και με τα πιο τρακτερωτά και κατάλληλα για off-road χρήση Michelin Anakee Adventure.

Η Moto Guzzi V85 TT διατίθεται με ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα από 11.800 ευρώ, με 2+ 2 χρόνια εγγύησης και 4 χρόνια οδική βοήθεια…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ