X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέα Yamaha MT-07

Τέσσερα χρόνια και 120 χιλιάδες πωλήσεις μετά την εμφάνισή του, το λαοφιλές μεσαίο naked της Yamaha, ΜΤ-07, άντλησε από το μεγαλύτερο ΜΤ-09 τη σχεδιαστική εξέλιξη της οικογένειας ΜΤ και λίγο πιο σπορ ρυθμίσεις.

Στην πιο "άγρια" εικόνα του ανανεωμένου ΜΤ-07 του 2018, κεντρικό ρόλο έχει ο ανασχεδιασμένος προβολέας και το πίσω φως, το νέο ρεζερβουάρ, οι αλλαγμένοι αεραγωγοί και ο μαύρος χρωματισμός του τιμονιού, των μαρσπιέ και των πλαϊνών πτερυγίων.

Και φυσικά, το ιδιαίτερο πράσινο χρώμα των ζαντών αλουμινίου με 10 ακτίνες. Ο ανασχεδιασμός του δοχείου καυσίμου έχει και πρακτικές προεκτάσεις, καθώς επέτρεψε την τοποθέτησή του πιο μπροστά για να αυξηθεί ο χώρος για τους αναβάτες. Στον ίδιο στόχο συμβάλλει και η νέας σχεδίασης σέλα, η οποία φτάνει ακόμα πιο μπροστά στις δύο άκρες του ρεζερβουάρ.

Το νέο ΜΤ-07 δεν έχει αλλαγές στον κινητήρα -η υγρόψυκτη δικύλινδρη μονάδα έχει χωρητικότητα 698 κ.εκ. και αποδίδει 74,8 ίππους στις 9.000 στροφές- αλλά έχει sport παρεμβάσεις στην ανάρτηση.

Το πιρούνι εμπρός, όπως και η πίσω ανάρτηση, έχουν πια διαδρομή 130 χιλ., ενώ και στα δύο έχουν γίνει παρεμβάσεις για -πολύ- πιο γρήγορη απόσβεση επαναφοράς (που πλέον ρυθμίζεται και πίσω) και εντυπωσιακά μεγαλύτερη, κατά 40 τοις εκατό, απόσβεση συμπίεσης του αμορτισέρ.

Σε συνδυασμό με τα δισκόφρενα 282 χιλ. εμπρός, με δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων, και το πίσω δισκόφρενο 245 χιλ., τώρα το ΜΤ-07 απέκτησε πιο δυναμικές προεκτάσεις στον έλεγχο των 182 κιλών του δρόμο.

Το Yamaha MT-07 του 2018 ήδη διατίθεται στην Ελλάδα. Η τιμή του παραμένει άκρως ανταγωνιστική, στα 7.100 Ευρώ…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ