X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέες μονόμπρατσες Daytona 310 R1 και 310 Τ1

Δύο νέες εκδόσεις της σειράς 310 ήρθαν στο ξεκίνημα του 2020, συμπληρώνοντας τις R310, Χ310, V310 και Τ310.

Οι νέες 310 R1 και 310 Τ1, φέρουν όλα τα βασικά χαρακτηριστικά και τις αναβαθμίσεις των R310 και Τ310, έχοντας, ωστόσο, μονόμπρατσο ψαλίδι και έγχρωμη TFT οθόνη.

Και οι δύο εκδόσεις εφοδιάζονται με τον σύγχρονο κινητήρα 312 κ.εκ., μονοκύλινδρο, τετράχρονο, υγρόψυκτο με 2 εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες. Η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό, με την ιπποδύναμη τους να φτάνει τους 35,4 ίππους στις 9.500 σ.α.λ., η ροπή τα 30 Nm στις 7.500 σ.α.λ. και η σχέση συμπίεσης να είναι 12.5:1. Η λίπανση του κινητήρα γίνεται με ξηρό κάρτερ, το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6 σχέσεων με διπλή χαρτογράφηση ECO/SPORT και η κατανάλωση κυμαίνεται στα 3,6 λίτρα/100 χλμ. (Euro4)

Οσον αφορά στον εξοπλισμό, και τα δύο νέα μοντέλα διαθέτουν: ηλεκτρικό κλείδωμα του τιμονιού, εκκίνηση κινητήρα χωρίς κλειδί (ένας σένσορας ξεκλειδώνει τη μηχανή από το 1,5 μέτρο), διπλή χαρτογράφηση eco/sport κινητήρα, ρυθμιζόμενες μανέτες, LED φώτα, χειριστήρια με μεγάλους διακόπτες και κρυφό φωτισμό, ηλεκτρικό άνοιγμα τάπας ρεζερβουάρ, σέλα χυτής σχεδίασης, αναδιπλούμενους καθρέφτες, αντίβαρα τιμονιού.

Επιπλέον, η 310 Τ1 φέρει στον βασικό εξοπλισμό: ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, προστατευτικές χούφτες χεριών, προστατευτικά κάγκελα και σχάρα αποσκευών.

Ωστόσο, εκείνο που διαφοροποιεί τις 310 Τ1 και 310 R1, είναι το μονόμπρατσο ψαλίδι, που προσδίδει μία άγρια ομορφιά στη μοτοσυκλέτα. Λόγω του ειδικού κράματος αλουμινίου, επιτυγχάνεται μείωση του βάρους του ψαλιδιού, υψηλότερη στρεπτική ακαμψία και εξαιρετική σταθερότητα.

Η αποσυναρμολόγηση και η συναρμολόγηση του πίσω τροχού επιτυγχάνεται απλά και γρήγορα.

Επίσης, το αναβαθμισμένο σύστημα φρένων αποτελείται από ένα δισκόφρενο μπροστά (300 mm) και ένα πίσω (230 mm) με ABS σύστημα 9.1M της BOSCH Γερμανίας, προσφέροντας αποτελεσματικότερη και άμεση πέδηση.

Νέος εξοπλισμός είναι η έγχρωμη οθόνη TFT, που διαθέτει ρύθμιση επιπέδου φωτεινότητας χειροκίνητα ή αυτόματα, ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού που επικρατούν στο περιβάλλον. Διαθέτει τέσσερα εξατομικευμένα θεματικά interfaces για να επιλέξει ο αναβάτης αυτό που του ταιριάζει.

Διαθέτουν και συμπλέκτη ολίσθησης, που κάνει το φρενάρισμα ήπιο και τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας πιο σταθερή και προβλέψιμη σε απότομο κατέβασμα ταχυτήτων ή κλείσιμο του γκαζιού, μειώνοντας το φρένο κινητήρα, ενώ δίνει πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη.

Καταλήγοντας, φέρουν διπλή θύρα φόρτισης USB, κοντά στο τιμόνι, ενώ η 310 Τ1 έχει και μεγαλύτερο ρεζερβουάρ που φτάνει στα 19 λίστα (από 15,5 λίτρα της έκδοσης Τ310)…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ