Νέες, πανίσχυρες BMW X3 M και BMW Χ4 Μ
Για πρώτη φορά, η BMW M GmbH επεκτείνει τη γκάμα αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων με μεσαία μοντέλα στις κατηγορίες Sports Activity Vehicle (SAV) και Sports Activity Coupe (SAC), με τις BMW X3 M και BMW X4 M και σε αντίστοιχες εκδόσεις.
Ο ισχυρότερος straight-six βενζινοκινητήρας που έχει εμφανιστεί ποτέ σε μοντέλο BMW M, προσφέρει ένα ισχυρό υπόβαθρο για συναρπαστικές επιδόσεις. Υψηλόστροφος και με τεχνολογία M TwinPower Turbo, αποδίδει μέγιστη ισχύ 480 hp από 3.000 κ.εκ., σε συνδυασμό με μέγιστη ροπή 600 Nm. Η έκδοση bi-turbo που έχει εξελιχθεί ειδικά για τις BMW X3 M Competition και BMW X4 M Competition αυξάνει την ισχύ κατά 30 hp, φτάνοντας συνολικά τα 510 hp.
Ο νέος κινητήρας υψηλών επιδόσεων συνεργάζεται με ένα οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic με Drivelogic και χρησιμοποιεί το νέο σύστημα τετρακίνησης M, που έκανε το ντεμπούτο του στην BMW M5. Το σύστημα τετρακίνησης M xDrive μεταφέρει περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς και προσφέρει στους ιδιοκτήτες των BMW X3 M και BMW X4 M δύο προγράμματα οδήγησης AWD. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη συνεργασία μεταξύ M xDrive και Active M Differential, στον πίσω άξονα, επιτρέπει την κατανομή ισχύος μεταξύ των τεσσάρων τροχών, σύμφωνα με τις απαιτήσεις για βέλτιστη πρόσφυση, ευελιξία και κατευθυντική ευστάθεια. Οι BMW X3 M και BMW X4 M έχουν επιτάχυνση 0 - 100 χλμ./ώρα σε 4,2 δευτ., ενώ οι αντίστοιχες Competition εκδόσεις επιταχύνουν σε μόλις 4,1 δευτ.
Τα μοντέλα, υποστηρίζεται από ενισχύσεις στο αμάξωμα και προηγμένη τεχνολογία πλαισίου. Με τρεις ρυθμίσεις επιλέξιμες από ένα διακόπτη, οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενοι αποσβεστήρες προδιαγραφών M προσφέρουν εξαιρετική καθημερινή άνεση και άμεση επαφή με το δρόμο, με μειωμένες κινήσεις τροχών και αμαξώματος. Η ειδική κινηματική και ελαστοκινηματική της ανάρτησης – δύο σύνδεσμοι και γόνατα ελατηρίων μπροστά και πίσω πέντε σύνδεσμοι – διασφαλίζουν ακριβή γεωμετρία τροχών και κατευθυντική ευστάθεια.
Όπως τα συστήματα ελέγχου αποσβεστήρων και τα προγράμματα M xDrive, έτσι και τα χαρακτηριστικά κινητήρα και κιβωτίου, καθώς και του συστήματος διεύθυνσης, ρυθμίζονται μέσω ενός διακόπτη. Το σύστημα Dynamic Stability Control επιτρέπει ελεγχόμενη ολίσθηση τροχών σε M Dynamic Mode, ενώ μπορεί να απενεργοποιηθεί.
Επιπλέον, το περιεχόμενο που προβάλλεται στο προαιρετικό Head-Up Display, μπορεί να διαμορφώνεται μέσω του μενού iDrive. Ο οδηγός μπορεί να αποθηκεύει δύο προφίλ – παραμετροποιώντας τα παραπάνω χαρακτηριστικά σύμφωνα με τις επιθυμίες του – στο iDrive και να τα επιλέγει ανάλογα με τις συνθήκες μέσω των δύο διακοπτών M στο τιμόνι…