Νέο Audi R8: Γεννημένο στην πίστα, “χτισμένο” για τον δρόμο
Το μοντέλο παραγωγής ακολουθεί την παγκόσμια πρεμιέρα του R8 LMS GT3 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Διαβάστε αναλυτικά.
Εκτός από τον πιο σπορ σχεδιασμό, τα Audi R8 Coupé και Spyder έχουν και πιο ισχυρούς κινητήρες. Τα μοντέλα θα κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη στις αρχές του 2019, έχοντας περίπου 50% κοινά εξαρτήματα με το R8 LMS GT3 και 60% αντίστοιχα με το R8 LMS GT4.
Στιγμιαία απόκριση και μοναδικός ήχος, είναι αυτά που χαρακτηρίζουν τον V10 ατμοσφαιρικού κινητήρα του Audi R8. Διατίθεται με δύο ιπποδυνάμεις, 523 hp και 602 hp και κατασκευάζεται στο εργοστάσιο κινητήρων στο Győr της Ουγγαρίας, ενώ οδηγώντας το μπορεί να ασκηθεί πλευρικής επιτάχυνσης περίπου 1,5 G.
Εξάλλου, οι τροποποιήσεις στην ανάρτηση παρέχουν ακόμα μεγαλύτερη σταθερότητα και ακρίβεια. Η υποβοήθηση έχει επανατοποθετηθεί τόσο με το προαιρετικό δυναμικό σύστημα διεύθυνσης όσο και με το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης.
Ανάλογα με τον επιλεγμένο κινητήρα, τα τρία πρόσθετα προγράμματα, για στεγνό, βρεγμένο οδόστρωμα και χιόνι, προστίθενται στις γνωστές λειτουργίες οδήγησης και προσαρμόζουν ανάλογα την οδήγηση.
Επίσης, χάρη στον ενισχυμένο ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας (ESC), το μοντέλο φρενάρει από 100 χλμ./ώρα έως 1,5 μέτρα νωρίτερα, ενώ με 200 χλμ./ώρα η ακινητοποίηση επιτυγχάνεται έως 5 πέντε λιγότερο, ανάλογα με τις εξωτερικές συνθήκες.
Το νέο Audi R8 εφοδιάζεται με τροχούς 19 ιντσών και με 20 προαιρετικά, ενώ προσφέρονται κεραμικοί δίσκοι φρένων ως εναλλακτική λύση στους τυπικούς δίσκους από χάλυβα. Προαιρετικά, το μπροστινό σπόιλερ είναι κατασκευασμένο από πολυμερές ενισχυμένο με ίνες άνθρακα (CFRP) και αλουμίνιο, το οποίο μειώνει το βάρος κατά περίπου 2 κιλά...