X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέο Audi SQ5 Sportback TDI

AUDI

Σπορ coupe σχεδιαστικές γραμμές, με τρίλιτρος V6 πετρελαιοκινητήρα 341 ίππων, 700 Nm ροπής και εκρηκτικές επιδόσεις.

Η ήπια υβριδική τεχνολογία, όπως έχω γράψει ξανά, δεν συνδυάζεται μόνο με κινητήρες βενζίνης αλλά και με κινητήρες πετρελαίου. Στην Audi, γίνεται πράξη στο SQ5 Sportback TDI, ένα crossover utility vehicle (CUV) με σπορ κουπέ γραμμές και ξεχωριστές επιδόσεις.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Στην καρδιά του μοντέλου βρίσκεται ένας επανασχεδιασμένος τρίλιτρος πετρελαιοκινητήρας με ισχύ 341 ίππους (251 kW) και ροπή 700 Nm, μεταξύ 1.750 - 3.250 σ.α.λ.. Το μοτέρ έχει δεχθεί πολλές μηχανολογικές επεμβάσεις, διαθέτει ατσάλινα έμβολα και καλύτερη θερμική απόδοση ενώ και ο ψεκασμός γίνεται πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη ακρίβεια.

Είναι εξοπλισμένος με δύο τεχνολογίες που μειώνουν την κατανάλωση και ενισχύουν την απόδοση. Το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V (MHEV) ανακτά έως 8 kW ισχύος κατά την επιβράδυνση. Με την ηλεκτρική ενέργεια από την μπαταρία ιόντων λιθίου, το CUV μπορεί να κινηθεί έως και 40 δευτερόλεπτα με τον κινητήρα εκτός λειτουργίας, πριν αυτός επανεκκινήσει αυτόματα, από τον οδηγούμενο από ιμάντα εναλλάκτη.

Η δεύτερη τεχνολογία που επίσης λειτουργεί στο δίκτυο των 48V είναι ένας ηλεκτρικός κομπρέσσορας (EPC), ο οποίος κατά την εκκίνηση ή την επιτάχυνση από χαμηλές στροφές, αυξάνει το ρυθμό συσσώρευσης της πίεσης στο turbo και διασφαλίζει εντυπωσιακές επιταχύνσεις.

Και ο συγκεκριμένος διαθέτει δύο καταλυτικούς μετατροπείς SCR για την μετεπεξεργασία των καυσαερίων, με ψεκασμό διπλής δόσης AdBlue, για περιορισμό των εκπεμπόμενων ρύπων και πληροί τις προδιαγραφές Euro 6d ISC-FCM.

Το νέο Audi SQ5 Sportback TDI διαθέτει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων tiptronic οκτώ σχέσεων και μόνιμη τετρακίνηση quattro, που μεταβάλλει ανάλογα με τις συνθήκες την κατανομή ροπής στους δύο άξονες. Προαιρετικά, διατίθεται σπορ διαφορικό το οποίο κατανέμει τη ροπή ανεξάρτητα σε κάθε τροχό. Η ανάρτηση είναι πέντε συνδέσμων, οι στάνταρ ζάντες 20 ιντσών συνδυάζονται με δαγκάνες φρένων έξι εμβόλων από αλουμίνιο, ενώ προαιρετικά διατίθενται ζάντες 21 ιντσών της Audi Sport.

Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει και το Audi drive select, το οποίο ρυθμίζει τη συμπεριφορά του σπορ διαφορικού, του κινητήρα, του συστήματος διεύθυνσης, του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων και των ελεγχόμενων αποσβεστήρων, μέσω έξι προφίλ. Ένα έβδομο προφίλ (allroad) προστίθεται εάν επιλεγεί η προαιρετική αερανάρτηση. Τέλος, προαιρετικά διατίθεται και δυναμικό σύστημα διεύθυνσης.

Εξωτερικά, διακρίνουμε προβολείς LED (προαιρετικά διαθέσιμοι προβολείς Matrix LED. με αυτόματη μεγάλη σκάλα και δυναμικά φλας), ένθετος διαχύτης και τέσσερις οβάλ επιχρωμιωμένες απολήξεις της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό του Audi SQ5 Sportback TDI κυριαρχούν το μαύρο ή σκούρο γκρι, ενώ το Audi virtual cockpit στην plus έκδοση συνοδεύεται με head-up display.

Σε εξοπλισμό, φέρει όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης οδηγού της Audi. Στην Ελλάδα αναμένεται το πρώτο μισό του 2021.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ