X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέο Ford Fiesta ST

Ένα πανίσχυρο μικρό αυτοκίνητο για να μπορεί να αποδίδει στο μέγιστο δυνατό με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια, πρέπει να είναι κατάλληλα "στημένο" στο δρόμο.

Οι μηχανικοί της Ford, έβαλαν λοιπόν στο νέο Fiesta ST, για πρώτη φορά, μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, με το αναβαθμισμένο σύστημα Torque Vectoring Control, που βελτιώνει την ελκτική πρόσφυση στις στροφές.

Επίσης, τα πατενταρισμένα ελατήρια της πίσω ανάρτησης, προσφέρουν ταχύτερη είσοδο στις στροφές και άμεση απόκριση. Παράλληλα, το Launch Control προσφέρει αξιόπιστες, γρήγορες εκκινήσεις από στάση.

Από τα χειριστήρια στο τιμόνι, με ενεργοποίηση μιας ειδικής γραφικής ένδειξης στον πίνακα οργάνων 4,2 ιντσών και κρατώντας το γκάζι τέρμα πατημένο, το σύστημα διατηρεί τις στροφές στο κόκκινο ενώ ενεργοποιείται μία ένδειξη ότι το αυτοκίνητο είναι έτοιμο για εκκίνηση. Το νέο Fiesta ST τροφοδοτείται από τον επίσης καινούργιο τρικύλινδρο κινητήρα 1.5L EcoBoost με 200 ίππους στις 6.000σ.α.λ., και ροπή 290 Nm από τις 1.600 έως τις 4.000 σ.α.λ.

Επιταχύνει σε 6,5 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα και αναπτύσσει τελική ταχύτητα 232 χλμ./ώρα, ενώ παράγει συναρπαστικό ήχο, και διαθέτει λειτουργία απενεργοποίησης κυλίνδρου μειώνοντας την κατανάλωση κατά 11%.

Μάλιστα, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει το προφίλ οδήγησης που επιθυμεί, με διαμόρφωση του κινητήρα, του συστήματος διεύθυνσης και των συστημάτων ελέγχου ευστάθειας σύμφωνα με τις ρυθμίσεις Normal, Sport και Track. Εξάλλου, το μοντέλο προσφέρεται με σύστημα συνδεσιμότητα SYNC 3, ηχοσύστημα υψηλών προδιαγραφών B&O PLAY, και προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού όπως Lane Keeping Aid και Traffic Sign Recognition…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ