ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέο, high-tech ελαστικό της Continental

Νέο, high-tech ελαστικό της Continental

Το νέο θερινό ελαστικό, έλαβε εγκρίσεις από 12 αυτοκινητοβιομηχανίες.

Οσο εξελίσσονται τα αυτοκίνητα, άλλο τόσο εξελίσσονται και τα ελαστικά, προκειμένου να ανταπεξέρχονται των νέων δεδομένων.

Η Continental, μόλις παρουσίασε το νέο, EcoContact 6, ένα high-tech, θερινό ελαστικό που προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις, στον τομέα της αντίστασης κύλισης, της χιλιομετρικής απόδοσης, της ακρίβειας στον χειρισμό και της απόστασης φρεναρίσματος. Συγκρινόμενο με τον προκάτοχό του EcoContact 5, το νέο EcoContact 6 παρέχει 20% πιο υψηλή χιλιομετρική απόδοση, 15% πιο χαμηλή αντίσταση κύλισης, ακόμη πιο ακριβή χειρισμό και πιο μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος, σε βρεγμένο και στεγνό δρόμο. Ηδη η Continental, έχει λάβει εγκρίσεις από 12 Ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων, για πρώτη τοποθέτηση του EcoContact 6, για κατηγορίες μικρών οχημάτων πόλης, μεσαίας κλάσης αλλά και πολυτελών αυτοκινήτων.

Οι μηχανικοί της Continental επανασχεδίασαν τη γόμα πυριτίου (silica), για πιο ισορροπημένη κατανομή των χημικών συστατικών, με αποτέλεσμα έναν ακόμη πιο ισχυρό δεσμό των πολυμερών στη γόμα και μικρότερη παραμόρφωση του ελαστικού, κατά την οδήγηση. Αυτά οδήγησαν στη συνολική μείωση της αντίστασης κύλισης, που με τη σειρά της έφερε πιο χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Επίσης, έβαλαν καινοτόμα πρόσθετα στη γόμα, ώστε να βοηθήσουν την επιφάνεια του πέλματος να έρχεται σε καλύτερη επαφή με τον δρόμο. Με αυτόν τον τρόπο, επιτυγχάνεται πιο αποτελεσματική μετάδοση των δυνάμεων πέδησης, κι έτσι, ό όρος "καλή επαφή με τον δρόμο" σημαίνει λιγότερες στροφές του τροχού, άρα περισσότερα ωφέλιμα χιλιόμετρα.

Ανάλογα με τη διάσταση του ελαστικού, οι μηχανικοί της Continental επέλεξαν εναλλακτικές χαράξεις πέλματος, με 3, 4 ή 5 λωρίδες (νευρώσεις). Με αυτή την προσαρμοσμένη λύση, το ελαστικό μπορεί να προσφέρει καλή πρόσφυση και χειρισμό ακριβείας, μέχρι τα φυσικά όριά του. Η πολύ ισορροπημένη αναλογία των λωρίδων και των αυλακώσεων του πέλματος βοηθά την απομάκρυνση του νερού, κατά την οδήγηση στη βροχή και μειώνει τον κίνδυνο της υδρολίσθησης. Παράλληλα, οι αυλακώσεις στον "ώμο" του ελαστικού διαχέουν το νερό προς τα έξω, μακριά από την επιφάνεια επαφής του πέλματος με τον δρόμο, επιτυγχάνοντας ακόμη καλύτερη πρόσφυση στο βρεγμένο. Για την οδήγηση στο στεγνό, οι μηχανικοί καθοδηγήθηκαν από τα σπορ ελαστικά. Η "ασύμμετρη" γεωμετρία γόμας με στρογγυλεμένες γωνίες, προσθέτει σταθερότητα στα στοιχεία της γόμας, μέσα στην στροφή, προσφέροντας πιο μεγάλη ακρίβεια χειρισμού και πρόσφυση. Στο βρεγμένο, οι εγκοπές του πέλματος, με λοξότμητες άκρες, παρέχουν επιπλέον πρόσφυση, καθώς και περισσότερο αποτελεσματική αποστράγγιση του νερού στο πέλμα.

Η παραγωγή των ελαστικών ξεκίνησε και μέχρι τον Μάρτιο του 2019, θα είναι διαθέσιμα ελαστικά διάστασης, από 13 έως 22 ίντσες. Το EcoContact 6 θα παραχθεί σε πλάτη, από 145 έως 315 χιλιοστά, με προφίλ μεταξύ 80% και 30%. Τα ελαστικά είναι εγκεκριμένα για ταχύτητες, έως 300 χλμ./ώρα, δηλαδή δείκτη ταχύτητας "Y"…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ