Νέο Honda Civic e:HEV: Πότε και με τι κινητήρα θα έρθει Ελλάδα
H Honda αποκάλυψε την 11η γενιά του Civic για την ευρωπαϊκή αγορά, η οποία θα είναι αποκλειστικά υβριδική.
Σχεδιαστικά, το ολοκαίνουριο Honda Civic γνωρίζαμε πως θα είναι, καθώς έχει ήδη λανσαριστεί σε άλλες χώρες όπως οι ΗΠΑ όπου ψηφίστηκε Αυτοκίνητο της Χρονιάς. Για την Ευρώπη ωστόσο η ιαπωνική εταιρία κρατούσε κλειστά τα χαρτιά της όσο αφορά το σύστημα κίνησης, κάνοντας γνωστό μόνο ότι αυτό θα είναι υβριδικό.
Το πλήρωμα του χρόνου έφτασε και η ευρωπαϊκή εκδοχή της 11ης γενιάς Civic αποκαλύφθηκε. Σύμφωνα με τη Honda, το ολοκαίνουριο μοντέλο είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να προσφέρει ακόμα περισσότερη απόλαυση στην οδήγηση, ασφάλεια, ευρυχωρία και οικονομία.
Για την οικονομία φροντίζει το υβριδικό σύστημα e:HEV - θυμίζουμε πως το νέο Civic, όπως και τα Jazz και CR-V, θα διατίθεται στην Ευρώπη και την Ελλάδα αποκλειστικά ως υβριδικό. Η μέση κατανάλωση σύμφωνα με τη Honda θα είναι μικρότερη των 5 lt/100 km, ενώ οι εκπομπές CO2 των 110 g/km είναι τόσο χαμηλές που θα επιτρέπουν στον ιδιοκτήτη του νέου Civic e:HEV να μην πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και να κινείται ελεύθερα στον Δακτύλιο της Αθήνας.
Το σύστημα e:HEV είναι αντίστοιχο του CR-V και αποτελείται από έναν 2λιτρο κινητήρα βενζίνης, δύο ηλεκτρικά μοτέρ, αυτόματο κιβώτιο μίας σχέσης και μπαταρία ιόντων λιθίου. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 184 ίππους και τα 315 Nm ροπής. Προτεραιότητα στην κίνηση του αυτοκινήτου έχουν οι ηλεκτροκινητήρες, ενώ ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 4 προγράμματα οδήγησης: Eco, Normal, Sport και Individual.
Παρότι ήταν ήδη ένα από τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα του C Segment, το μεταξόνιο του Civic μάκρυνε κατά 35 mm προσφέροντας ακόμη περισσότερο χώρο στην καμπίνα. Σε αυτό συμβάλλει βέβαια η μπαταρία που είναι τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα.
Βελτιωμένη είναι και η ποιότητα κατασκευής, ενώ ψηλά στο ταμπλό δεσπόζει η κεντρική οθόνη 9 ιντσών. Ψηφιακός με οθόνη 10,2" είναι και ο πίνακας οργάνων .
Έμφαση έχει δοθεί και στον τομέα της ασφάλειας, με το πλούσιο πακέτο τεχνολογιών υποβοήθησης της οδήγησης Honda Sensing. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει κάμερα 100 μοιρών και αισθητήρες σόναρ για περιμετρικό έλεγχο του αυτοκινήτου, σύστημα Traffic Jam Assist για αυτόνομη οδήγηση στο μποτιλιάρισμα και 11 αερόσακους συνολικά.
Τέλος, έχουν γίνει προσπάθειες από τους Ιάπωνες μηχανικούς για περιορισμό του βάρους. Στο πλαίσιο αυτό, το καπό εμπρός είναι αλουμινένιο και το πορτμπαγκάζ κατασκευάζεται από συνθετικά υλικά.
Το Civic 11ης γενιάς θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στην Ιαπωνία και αναμένεται να είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη - και την Ελλάδα – το φθινόπωρο.
Κλείνοντας, να πούμε πως το Honda Civic είναι από τα μακροβιότερα μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας με ιστορία 50 ετών, 11 γενιές και με πάνω από 27,5 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως.