X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέο Leon Cupra R με 310 ίππους

Το νέο Leon Cupra R με 310 ίππους διατίθεται σε μόλις 799 αντίτυπα και προσφέρει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,8 δευτ.

Κατασκευασμένο σε μόλις 799 αντίτυπα, το νέο Leon Cupra R με τους 310 ίππους είναι το συλλεκτικό ισχυρότερο Seat παραγωγής που έχει κατασκευάσει ποτέ το ισπανικό εργοστάσιο. Τον κινητήρα 2.0 TSI συνοδεύει μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και ο συνδυασμός χαρίζει στο Leon Cupra R επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,8 δευτ.

Η αεροδυναμική αναβάθμιση αυτού του Leon είναι τέτοια που παράγει 12,5% περισσότερη άντωση ("κάθετη αεροδυναμική ισχύ") χάρη στον νέο διαχωριστή αέρα του κάτω μέρους του ρύγχους, στις πλευρικές ποδιές, στην πίσω πτέρυγα και στον διαχύτη στο πίσω άκρο του πατώματος. Η χρήση ανθρακονημάτων σε αυτά τα σημεία κρατά το βάρος στα 1.453 κιλά, ενώ μαζί με τη βελτίωση της αεροδυναμικής στη σταθερότητα και πρόσφυση του Leon Cupra R συμβάλλει και η αύξηση των μετατροχίων, όπως μαρτυρούν μεταξύ άλλων και οι διευρυμένοι θόλοι που φιλοξενούν τις ειδικές ζάντες 19 ιντσών και τα τεράστια δισκόφρενα της Brembo.

Παράλληλα, η σταθερότητά του στη διατήρηση της τροχιάς στις στροφές προκύπτει από το ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό, που μπορεί να μεταφέρει ακόμα και το 100% της ροπής σε έναν μόνο τροχό, καθώς και από τους νέους συνδέσμους της ανάρτησης που επέτρεψαν σχεδόν διπλάσιο αρνητικό κάμπερ και στους δύο άξονες.

Ο Ζορντί Ζενέ, ο Ισπανός πρώην πρωταθλητής των αγώνων Τουρισμού, επιλέγοντας μέσω του το SEAT Drive Profile το CUPRA mode για την πιο σπορ ρύθμιση της απόκρισης του γκαζιού, του τιμονιού και των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αποσβεστήρων της ανάρτησης, εντυπωσιάστηκε εξ αρχής από την ελαστικότητα του κινητήρα και τη δυναμική του αμαξώματος.

Αισθητικά, το Cupra R ξεχωρίζει από τα απλά Leon χάρη στο υπέροχο χρώμα "Matt Pyrenees Grey", με παρεμβάσεις στο χρώμα του χαλκού στους πλαϊνούς καθρέπτες, στη γρίλια και στον εμπρός προφυλακτήρα. Στο εσωτερικό όλα είναι διακριτικά, και ξεχωρίζουν τα ειδικά μπάκετ καθίσματα, το τιμόνι από αλκαντάρα και ο χαραγμένος με laser στο ταμπλό αριθμός του αντιτύπου αυτής της τόσο σπάνιας περιορισμένης έκδοσης του Seat Leon...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ