X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

Νέο Nissan Juke Hybrid: τα 5 πράγματα που πρέπει να ξέρεις για το υβριδικό SUV

Nissan Juke Hybrid © 2022 NISSAN

Πότε έρχεται στην Ελλάδα το υβριδικό Juke που συνδυάζει έναν 1.600άρη κινητήρα βενζίνης με 2 ηλεκτροκινητήρες, έχει απόδοση 141 ίππων και υπόσχεται κατανάλωση μόλις 5,2 lt/100 km.

Tο Nissan Juke αποκτά υβριδική έκδοση, η οποία αναμένεται στην ελληνική αγορά το φθινόπωρο. Το ιαπωνικό SUV θα προσθέσει σύντομα ένα νέο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης στη γκάμα του, προσφέροντας δυναμικές επιδόσεις, σε συνδυασμό με μειωμένες εκπομπές ρύπων και κατανάλωση καυσίμου.

Το Juke Hybrid συμβάλλει στο στόχο της Nissan για μια πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα μέχρι το 2023. Δείτε παρακάτω τα 5 πράγματα που πρέπει να ξέρετε για το νέο Nissan Juke Hybrid

01. Αποτελεσματικό υβριδικό σύνολο

Το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης του Juke αποτελείται από έναν νέο κινητήρα βενζίνης της Nissan και δύο ηλεκτροκινητήρες. Ο βενζινοκινητήρας είναι ειδικά σχεδιασμένος για χρήση σε εφαρμογή υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης και η απόδοσή του είναι 94 ίπποι και 148 Nm ροπής.

Nissan Juke Hybrid © 2022 NISSAN

Ο κύριος ηλεκτροκινητήρας παράγει 49 ίππους και 205 Nm ροπής, ενώ δεύτερος πρόκειται ουσιαστικά για μια μίζα/γεννήτρια υψηλής τάσης 15 kW. Το υβριδικό σύστημα ολοκληρώνουν ο μετατροπέας, η υγρόψυκτη μπαταρία 1,2 kW και ένα καινοτόμο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Το αποτέλεσμα είναι ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης που υπόσχεται 25% περισσότερη ισχύ από την βενζινοκίνητη έκδοση του Juke των 114 ίππων, μείωση της κατανάλωσης καυσίμου έως και 40% στον αστικό κύκλο και έως και 20% στον αντίστοιχο μικτό (Δεδομένα που υπόκεινται σε έγκριση). Η μέγιστη ισχύς φτάνει τους 141 ίππους, η μέση κατανάλωση είναι μόλις 5,2 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 118 g/km, τιμή που στην Ελλάδα συνεπάγεται μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.

02. Έξυπνο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων

Το κλειδί για την οδηγική απόλαυση στην καρδιά του Nissan Juke Hybrid είναι ένα προηγμένο πολυτροπικό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων χαμηλής τριβής που παρέχει βέλτιστη χρήση της ισχύος, είτε αυτή προέρχεται από τον ηλεκτροκινητήρα, είτε από τον βενζινοκινητήρα, είτε και από τους δύο.

Nissan Juke Hybrid © 2022 NISSAN

Για τη μείωση της τριβής, το συγκεκριμένο κιβώτιο χρησιμοποιεί γρανάζια τύπου dog (ίσια) αντί για τα συμβατικά με συγχρονιζέ, για να αλλάζει τις 4 ταχύτητες του κινητήρα βενζίνης και τις 2 ταχύτητες του ηλεκτροκινητήρα. Επιπλέον, δεν χρησιμοποιείται συμπλέκτης έτσι ώστε να μειωθούν οι τριβές. Όλες οι εκκινήσεις του οχήματος είναι αμιγώς ηλεκτρικές και οι 2 ηλεκτροκινητήρες χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό για τον συγχρονισμό των ταχυτήτων, παρέχοντας μια ομαλή, συνδεδεμένη και γρήγορη επιτάχυνση.

Το κιβώτιο ταχυτήτων ελέγχεται από έναν προηγμένο αλγόριθμο, που διαχειρίζεται τα σημεία αλλαγής ταχυτήτων, την αναγέννηση της μπαταρίας, καθώς και την προηγμένη σειριακή – παράλληλη αρχιτεκτονική.

03. Εμπειρία οδήγησης αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου

Το έξυπνο σύστημα μετάδοσης κίνησης του Juke Hybrid δίνει έμφαση στη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, οι μηχανικοί της Nissan πέτυχαν έως και 80% της αστικής οδήγησης σε λειτουργία EV, με σύντομες υβριδικές φάσεις για επαναφόρτιση της μπαταρίας, πριν επιστρέψουν στη λειτουργία EV. Το Juke Hybrid όχι μόνο ξεκινάει 100% σε ηλεκτρική λειτουργία, αλλά μπορεί να φτάσει ταχύτητες έως και 55 km/h σε αμιγώς EV.

Επιπλέον, το Juke Hybrid διαθέτει έναν διακόπτη EV, για τις περιπτώσεις που ο οδηγός δεν θέλει να λειτουργεί ο βενζινοκινητήρας, όπως για παράδειγμα σε κατοικημένες περιοχές, σχολεία, χώρους στάθμευσης και σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης. Εφόσον το επιτρέπει η κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, το Juke Hybrid λειτουργεί ως ηλεκτρικό όχημα.

Nissan Juke Hybrid © 2022 NISSAN

Κατά την επιβράδυνση, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια και μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική, η οποία αποθηκεύεται στη μπαταρία. Χάρη στην προηγμένη λειτουργία Regenerative Cooperative Brake, ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται κάτι στην οδήγηση ή όταν φρενάρει.

Το Juke Hybrid διαθέτει επίσης τρία προγράμματα οδήγησης: Eco/Normal/Sport. Εκτός του ότι αλλάζουν το βάρος του τιμονιού, τη λειτουργία του κλιματισμού και την απόκριση του πεντάλ γκαζιού, επεμβαίνουν επίσης στη συμπεριφορά της αναγεννητικής πέδησης και την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας. Στη λειτουργία Sport, για παράδειγμα, η αναγέννηση κατά το φρενάρισμα έχει ρυθμιστεί σε υψηλό επίπεδο προκειμένου να μεγιστοποιηθεί η ηλεκτρική ισχύς για αποτελεσματική επιτάχυνση.

04. e-Pedal για οδήγηση με ένα πεντάλ

Όπως και με το αμιγώς ηλεκτρικό LEAF, το Juke Hybrid είναι εξοπλισμένο με το σύστημα e-Pedal της Nissan, το οποίο, όταν ενεργοποιηθεί, επιτρέπει τον έλεγχο της κίνησης του αυτοκινήτου χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ γκαζιού. Όταν το πόδι σηκωθεί από το γκάζι, εφαρμόζεται μέτριο φρενάρισμα που επιβραδύνει το Juke σε ταχύτητα έως 5 km/h περίπου. Το επικουρικό φρενάρισμα από τον οδηγό μπορεί μερικές φορές να είναι απαραίτητο για την επιβράδυνση, ενώ απαιτείται για να επιτευχθεί πλήρης στάση - η λειτουργία auto hold μπορεί ωστόσο να επιλεγεί για ευκολία.

Η χρήση του e-Pedal συνηθίζεται γρήγορα με αποτέλεσμα ο οδηγός να κουράζεται λιγότερο κατά την αστική οδήγηση. Με αυτόν τον τρόπο μεγιστοποιούνται επίσης οι ευκαιρίες αναγέννησης της υβριδικής μπαταρίας.

05. Αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση και το εσωτερικό

Η σπορ σχεδίαση coupe crossover του Juke δεν αλλάζει. Στην έκδοση Hybrid υπάρχει μόνο μια σειρά από μικρές αλλαγές για να βελτιστοποιηθεί η αεροδυναμική του απόδοση.

Στις μπροστινές πόρτες και στην πόρτα του χώρου αποσκευών έχουν τοποθετηθεί τα σήματα «Hybrid», ενώ η μάσκα είναι κλειστή και φέρει πλέον το νέο λογότυπο της Nissan και διαθέτει μια λωρίδα από μαύρο γυαλιστερό υλικό στο σημείο που ενώνεται με το καπό.

Nissan Juke Hybrid © 2022 NISSAN

Πιο χαμηλά στον προφυλακτήρα, για να βελτιωθεί η ροή του αέρα προστέθηκε ένα κλείστρο, επιτρέποντας την αυτόματη προσαρμογή της ροής του αέρα σύμφωνα με τις ανάγκες ψύξης, μειώνοντας όσο το δυνατόν περισσότερο την αεροδυναμική αντίσταση.

Η πίσω αεροτομή έχει επανατοποθετηθεί για καθαρότερη ροή αέρα, ενώ νέες είναι και οι δίχρωμες ζάντες αλουμινίου 17" αλλά και 19", με τις δεύτερες να προέρχονται από το ηλεκτρικό Nissan Ariya.

Στο εσωτερικό, έχει αλλάξει ο πίνακας οργάνων (7’’) με νέες ενδείξεις που αφορούν τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος. Το κουμπί για το e-Pedal βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα, πίσω από το κουμπί του ηλεκτρικού χειρόφρενου, ενώ το κουμπί για την ενεργοποίηση της λειτουργίας EV βρίσκεται ανάμεσα στους δύο κεντρικούς αεραγωγούς.

Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 354 λίτρα, μειωμένος κατά 68 λίτρα σε σχέση με τη βενζινοκίνητη έκδοση λόγω της τοποθέτησης της μπαταρίας 1,2 kWh. Με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, ο χώρος αποσκευών παραμένει ο καλύτερος στην κατηγορία με 1.237 λίτρα, ενώ ο χώρος για τα πίσω γόνατα παραμένει αμετάβλητος στα 553 mm.

TAGS ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ NISSAN JUKE NISSAN SUV ΥΒΡΙΔΙΚΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ