X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέο Opel Insignia GSΙ

Σπορ επιδόσεις σε μεγάλο αμάξωμα. Το Opel Insignia GSi, με τιμή εκκίνησης από 44.350 ευρώ για την Ελλάδα, θυμίζει το παλιό Calibra.

Σπορ επιδόσεις σε μεγάλο αμάξωμα. Το Opel Insignia GSi, με τιμή εκκίνησης από 44.350 ευρώ για την Ελλάδα, θυμίζει το παλιό Calibra. Εφοδιάζεται με υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2.0lt - 260 hp, με μικτή κατανάλωση 8,6 λίτρα/100 χλμ. και αποδίδει μέγιστη ροπή 400 Nm μεταξύ 2.500 - 4.000 σ.α.λ. Αυτός σημαίνει ότι επιταχύνει σε 7,3 δευτ. στα 0 - 100 χλμ./ώρα, μέχρι την τελική ταχύτητα των 250 χλμ./ώρα.

Ο κινητήρας διατίθεται με ένα ιδιαίτερα δυναμικό σετάρισμα του πλαισίου FlexRide, προσαρμοζόμενη τετρακίνηση (adaptive AWD) με έλεγχο κατανομής ροπής (torque vectoring), ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 S υψηλής πρόσφυσης και ένα νέο, οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο που επιτρέπει μηχανικές αλλαγές σχέσεων μέσω των χειριστηρίων του τιμονιού.

2017 Opel Insignia GSi OPEL AUTOMOBILE GMBH

Το νέο πλαίσιο του GSi έχει κοντύτερα ελατήρια που χαμηλώνουν το GSi κατά δέκα χιλιοστά, ενώ ειδικά σπορ αμορτισέρ ελαχιστοποιούν τις κλίσεις του αμαξώματος. Το μηχανοτρονικό πλαίσιο FlexRide προσαρμόζει τα αμορτισέρ και το σύστημα διεύθυνσης σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Η μονάδα ελέγχου μεταβάλλει επίσης την απόκριση του πεντάλ του γκαζιού και τα σημεία αλλαγών του οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου.

Παράλληλα, μπορείς να ρυθμίσεις τον τρόπο οδήγησης με τα προγράμματα Standard, Tour και Sport, μεταβάλλοντας την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης και του γκαζιού. Αποκλειστικά με το GSi προσφέρεται το Competition mode, που ενεργοποιείται μέσω του μπουτόν ESP.

Με διπλό πάτημα, μπορείς να εκμεταλλευτείς την αυξημένη ολίσθηση του αμαξώματος, ενώ απενεργοποιείται και ο έλεγχος πρόσφυσης. Την ίδια στιγμή, έχεις τη δυνατότητα αλλαγής των σχέσεων από τους διακόπτες στο τιμόνι (paddles)…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ