X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέο πανίσχυρο Audi SQ5 TDI με φουλ τεχνολογία

Το Audi SQ5 TDI AUDI

Στους 341 ίππους έφθασε η ισχύς του V6 πετρελαιοκινητήρα του Audi SQ5 TDI, με 700 Nm ροπής και ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt.

Στην εποχή του downsizing και της υβριδικής τεχνολογίας, η Audi προσπαθεί, σε ορισμένα μοντέλα υψηλών επιδόσεων, να συγκεράσει τους δύο κόσμους.

Προφανώς, δεν επιθυμεί να αφήσει χωρίς γκάζια τους φανατικούς θαυμαστές της και για τον λόγο αυτό, διατηρεί μεγάλου κυβισμού κινητήρες, όμως, τώρα, πλαισιωμένους με ήπια υβριδική τεχνολογία.

Κι από το πρώτο μοντέλο S με κινητήρα πετρελαίου, το SQ5 πρώτης γενιάς, το 2012, φθάσαμε τώρα στην ανανεωμένη του έκδοση, με τρίλιτρο V6 κινητήρα πετρελαίου, που αποδίδει 341 ίππους (251 kW). Τα επανασχεδιασμένα έμβολα δεν είναι πλέον κατασκευασμένα από αλουμίνιο αλλά από σφυρήλατο χάλυβα, και αναπτύσσει τη δύναμή του νωρίτερα και πιο δυνατά από πριν, λειτουργώντας άψογα στην περιοχή μεταξύ 1.750 σ.α.λ. και 3.250 σ.α.λ..

Το εσωτερικό του Audi SQ5 TDI AUDI

Με 700 Nm ροπής, επιταχύνει σε 5,1 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, με την ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, βγάζοντας κι έναν χαρακτηριστικό μπάσο ήχο από την εξάτμιση.

Οι μηχανικοί, πρόσθεσαν στη λειτουργία του μοτέρ, ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt (MHEV), με έναν εναλλάκτη ιμάντα (BAS), μια μπαταρία ιόντων λιθίου και έναν μετατροπέα τάσης 48/12 Volt. Όταν το αυτοκίνητο επιβραδύνει, το σύστημα MHEV ανακτά έως και 8 kW ισχύος. Το σπορ SUV μπορεί να λειτουργήσει για έως και 40 δευτερόλεπτα με τον κινητήρα σβηστό - μετά από αυτό το χρονικό διάστημα το ισχυρό BAS επανεκκινεί σχεδόν ανεπαίσθητα τον κινητήρα. Το ήπιο υβριδικό σύστημα, βοηθά στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου έως και 0,7 λίτρα/100 χιλιόμετρα.

Ένα δεύτερο σημαντικό τεχνολογικό στοιχείο στο νέο SQ5 είναι ο ηλεκτρικός συμπιεστής (EPC), ο οποίος επεμβαίνει όποτε η ροή καυσαερίων παρέχει πολύ λίγη ενέργεια για την κίνηση του υπερσυμπιεστή. Ένας συμπαγής ηλεκτρικός κινητήρας, ο οποίος χρησιμοποιεί επίσης το σύστημα 48 Volt, επιταχύνει τον τροχό του συμπιεστή του EPC σε 65.000 rpm σε περίπου 300 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Το εσωτερικό του Audi SQ5 TDI AUDI

Για την μετεπεξεργασία των καυσαερίων, η Audi χρησιμοποιεί δύο καταλυτικούς μετατροπείς SCR που λειτουργούν με τεχνολογία διπλής δόσης. Ο πρώτος από αυτούς βρίσκεται ακριβώς πίσω από την πολλαπλή στο σύστημα καυσαερίων, όπου λειτουργεί επίσης ως φίλτρο σωματιδίων. Ο δεύτερος, βρίσκεται πιο μακριά από τον κινητήρα, κάτω από το δάπεδο του οχήματος. Οι δύο καταλυτικοί μετατροπείς αλληλοσυμπληρώνονται, επειδή καλύπτουν διαφορετικές καταστάσεις λειτουργίας και «παράθυρα» θερμοκρασίας καυσαερίων. Χάρη στην τεχνολογία διπλής δόσης, το SQ5 TDI πληροί τα όρια του νέου προτύπου εκπομπών ρύπων «Euro 6d ISC-FCM AP».

Η ισχύς στο νέο SQ5 μεταδίδεται από ένα 8τάχυτο tiptronic και στους τέσσερις τροχούς. Σε κανονικές συνθήκες οδήγησης, η μόνιμη τετρακίνηση quattro κατανέμει ροπή μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα σε αναλογία 40:60. Σε περίπτωση ολίσθησης, το μεγαλύτερο μέρος της ροπής κίνησης πηγαίνει στον άξονα με την καλύτερη πρόσφυση. Μέχρι 70% οδηγείται στους μπροστινούς τροχούς και το μέγιστο 85% στους πίσω τροχούς. Κατά τη γρήγορη οδήγηση, υπάρχει επιλεκτική κατανομή ροπής στους τροχούς με την καλύτερη πρόσφυση. Προαιρετικά, το SQ5 εξοπλίζεται με σπορ διαφορικό στον πίσω άξονα.

Ως προς την ανάρτηση, είναι πέντε συνδέσμων, ενώ η ανάρτηση S sport, με έλεγχο απόσβεσης χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 30 χλστ. σε σύγκριση με το Q5 και εντυπωσιάζει με μια εξαιρετικά ευρεία συμπεριφορά μεταξύ άνεσης και δυναμισμού. Στο βασικό εξοπλισμό του νέου SQ5 ανήκει το Audi drive select, που ελέγχει το σύστημα διεύθυνσης, τον κινητήρα, το κιβώτιο και την ανάρτηση. Στον οδηγό παρέχονται έξι προφίλ: auto, comfort, efficiency, dynamic, offroad και individual. Ένα έβδομο προφίλ, allroad, προστίθεται, αν έχει καθοριστεί η προαιρετική προσαρμοστική αερανάρτηση με ρύθμιση ειδικά για S. Αυτή η ανάρτηση ρυθμίζει το ύψος οδήγησης του αμαξώματος σε πέντε επίπεδα ανάλογα με την κατάσταση οδήγησης.

Το Audi SQ5 εξοπλίζεται με προβολείς LED στάνταρ και προσφέρει προαιρετικούς προβολείς Matrix LED με αυτόματη μεγάλη σκάλα και δυναμικά φλας. Στο πίσω μέρος, μια ματ ταινία αλουμινίου είναι ενσωματωμένη στους κάτω προφυλακτήρες, κάτω από τις οποίες είναι ο διαχύτης και οι τέσσερις χρωμιωμένες, οβάλ απολήξεις της εξάτμισης.

Η πίσω όψη του Audi SQ5 TDI AUDI

Στο εσωτερικό, το ανανεωμένο SQ5 TDI διατίθεται σε μαύρο ή σκούρο γκρι με φωτιζόμενα αλουμινένια κατώφλια στις πόρτες, με λογότυπα S. Τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σπορ καθίσματα με ανάγλυφα λογότυπα S διατίθενται σε μια επιλογή από τρεις παραλλαγές ταπετσαρίας. Ένας συνδυασμός δέρματος/συνθετικού δέρματος προσφέρεται στάνταρ, ενώ διατίθεται προαιρετικά ένας συνδυασμός δέρματος και Dinamica με ανάγλυφο S.

Ο χώρος αποσκευών έχει βασική χωρητικότητα 520 λίτρα, που αυξάνεται στα 1.520 λίτρα με τις πίσω πλάτες αναδιπλωμένες. Διαθέτει ηλεκτρική πίσω πόρτα, ράγες οροφής αλουμινίου και μπορεί να έλξει ρυμουλκούμενα βάρους έως 2,4 τόνους (με πέδηση, με κλίση 12%).

Με πολύ πλούσιο εξοπλισμό και κορυφαία συστήματα υποβοήθησης οδηγού, θα λανσαριστεί το πρώτο τρίμηνο του 2021.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ