ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέο Peugeot Rifter

Νέο Peugeot Rifter

Στην πρόσφατη έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, η Peugeot παρουσίασε το νέο Rifter, διαθέσιμο σε δύο μήκη αμαξώματος (Standard 4,40μ. και Long 4,75μ.)., σε 5θέσια και 7θέσια έκδοση.

Κάθε ένα από τα 3 καθίσματα στην πίσω σειρά, εφοδιάζεται με άγκιστρα παιδικού καθίσματος, ενώ έχουν και τη δυνατότητα αναδίπλωσης μέσα στο πάτωμα μέσω της λειτουργίας "Magic Flat" (διαθέσιμη από τα μέσα του 2019).

Στη μακριά έκδοση, τα 2 ανεξάρτητα καθίσματα στη σειρά 3 μπορούν να γλιστρήσουν και να αφαιρεθούν για να προσαρμοστούν σε όλες τις καταστάσεις δίνοντας προτεραιότητα είτε στη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, είτε στον χώρο των ποδιών για τους επιβάτες.

Με την αναδίπλωση του καθίσματος του συνοδηγού που ‘εξαφανίζεται’ μέσα στο πάτωμα, δίνεται η δυνατότητα μεταφοράς φορτίων μεγάλου μήκους. Οσον αφορά το πορτμπαγκάζ, έχει χωρητικότητα 775 λίτρα. Υπάρχει και ειδικός αερόσακος οροφής (“Bag In Roof”), ενώ η εμβληματική οροφή Zénith αποτελείται από ένα γυάλινο τμήμα που καλύπτεται με ηλεκτρική κουρτίνα. Σε όλο το πλάτος της διαθέτει μία αψίδα με αποθηκευτικούς χώρους.

Νέο Peugeot Rifter

Στην καμπίνα, το μικρό τιμόνι έχει flat το επάνω και κάτω μέρος για καλύτερο πιάσιμο και βελτιωμένο κράτημα. Υπάρχει έγχρωμη οθόνη αφής 8ιντσών, εύκολα προσβάσιμη και στο οπτικό πεδίο του οδηγού και σύστημα head-up display με μοντέρνα σχεδίαση, περίγραμμα χρωμίου, και κόκκινους δείκτες. Εξάλλου, θα προσφέρεται και έκδοση GT Line, με αισθητικές αλλαγές.

Μηχανικά, υιοθετεί ανάρτηση μπροστά με γόνατα McPherson καθώς και πίσω με ημιάκαμπτο άξονα. Η μικρή διάμετρος του κύκλου στροφής (10,9μ.), προσφέρει ευελιξία, ενώ σε κινητήρες υπάρχουν δύο επιλογές βενζίνης 1.2 PureTech - 130hp S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων / EAT8 (διαθέσιμο το 2019) και PureTech 110hp S&S με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων. Σε κινητήρες πετρελαίου, με σύστημα καταλυτικού μετατροπέα SCR, διατίθενται 3 επιλογές του κινητήρα 1.5 BlueHDi, η 130hp S&S με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων / EAT8, η100hp με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, που επίσης διατίθεται σε έκδοση S&S πολύ χαμηλής κατανάλωσης και η 75hp με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων.

Σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, εφοδιάζεται με ηλεκτρικό χειρόφρενο, ενεργό cruise control/adaptive cruise control, αναγνώριση ορίων ταχύτητας, ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, ειδοποίηση απόσπασης προσοχής του οδηγού, ενεργό σύστημα φρένων, έλεγχο σταθερότητας τρέιλερ, αυτόματη ενεργοποίηση φώτων, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα ελέγχου τυφλών σημείων και είσοδο και εκκίνηση του κινητήρα χωρίς κλειδί. Θα πωλείται από τον Σεπτέμβριο...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ